Päivän Naurut

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Clyde
Axel Foley

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Mä olen joskus aiemminkin nähnyt tuon ja se aiheutti samanlaisen silmiä pyöritteleviä ilmeitä kuin nytkin. Olisi kiva nähdä mitä mieltä tuokin angstimuija on aikuisena, vaikka nyt 20-vuoden päästä tai vaikka sitten kun on oma angstikakara kotona.
Eipä tosin taida aueta silmät ennen keikkaa (vai menikö jo) että miksei sinne saanut lupaa. Liekö aukea koskaan.
Ei sillä, olinhan minäkin joskus käärmeissäni jos en päässyt konserttiin sillä kotonani on ollut kovinkin kova kuri. Nyt kun niille konserteille pääsee niin sitä vain arvostaa vielä enemmän :D
Nanika ga tooku matteiru to
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Kuva
:lol:
Every ship must sail a world.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

:lol: :lol: :lol: combat18 pipo märkänä siellä miettinyt, että "-Vittu näistä kaikista muista miten päin nämä nyt... Perkeleen perkele..."
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Fail tosiaan! :P
Ymmärrän jos joku nutipää pentu käyny noita piirustelemassa mutta jos olisi todisteita siitä että asialla olisi ollut iäkkäämpi henkilö siitä vasta riemu ratkeisikin. Toivottavasti siis ollut 10-12v.
Voikohan siihen kuolla jos huvittuu liikaa? Nauruun siis.. jos kerta omiin kaasuvaivoihinkin voi kuolla.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Paskanen tukka
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Suomalainen sankari-stevari ei ensin saa pidettyä 12-vuotiasta lasta aloillaan ja lopulta päätyy ite toisen 12-vuotiaan niskalenkkiin. Lopulta vielä poliisit pistää tän vartijan rautoihin, hahahah! Ihan vitun koominen video ja hyvää vittuilua tulee jatkuvalla syötöllä tolle savitakille.

http://www.youtube.com/watch?v=su67Gagq ... re=related
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

katupoika kirjoitti:Suomalainen sankari-stevari ei ensin saa pidettyä 12-vuotiasta lasta aloillaan ja lopulta päätyy ite toisen 12-vuotiaan niskalenkkiin. Lopulta vielä poliisit pistää tän vartijan rautoihin, hahahah! Ihan vitun koominen video ja hyvää vittuilua tulee jatkuvalla syötöllä tolle savitakille.

:mrgreen: Tai itseasiassa en oikeen tiennyt, että olisko pitänyt ikeä vai nauraa...
Noh, aina ei voi voittaa, varsinkaan viimeisenä työpäivänään.

Mutta joo - Ruoholahdesta asiaan liittyen:
http://www.youtube.com/watch?v=9hNwQu9eqS8&NR=1

Vartijalla ja ammattitaitoisella vartijalla on ero.
Samaan tapaan, kuin amatöörilla ja ammattilaisella.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

katupoika kirjoitti:Suomalainen sankari-stevari ei ensin saa pidettyä 12-vuotiasta lasta aloillaan ja lopulta päätyy ite toisen 12-vuotiaan niskalenkkiin. Lopulta vielä poliisit pistää tän vartijan rautoihin, hahahah! Ihan vitun koominen video ja hyvää vittuilua tulee jatkuvalla syötöllä tolle savitakille.

Haha, paras kometti oli toi "mä voin kuvaa lähe sä riehuu".
Olihan toi nyt aika hauska tilanne mutta tuolla tuskin muilla oli hauskaa kun näillä pennuilla. Voiko tähän sanoa muuta osuvammin kun jo videossa tutuksi tulleen kysymyksen "mitä vittua?" :P
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
IhmeTyyppi
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja IhmeTyyppi »

Mike Manner kirjoitti:

:mrgreen: Tai itseasiassa en oikeen tiennyt, että olisko pitänyt ikeä vai nauraa...
Noh, aina ei voi voittaa, varsinkaan viimeisenä työpäivänään.

Mutta joo - Ruoholahdesta asiaan liittyen:
http://www.youtube.com/watch?v=9hNwQu9eqS8&NR=1

Vartijalla ja ammattitaitoisella vartijalla on ero.
Samaan tapaan, kuin amatöörilla ja ammattilaisella.
Ihan tyylikkästi hoiti tilanteen, puukko pois hörhöltä. Otteista päätellen harrastaa jotain taistelulajia.
Aiemmassa videossa todella säälittävää toimintaa, naurun sijaan koin suurta myötähäpeää vartijoita kohtaan.
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Kiitos katupoika. Mä en ole aiemmin nähnyt tätä jo ennen videoclippiäkin legendaksi muodostunutta pinkin varustevyön vartijaa. :lol:

Itse en tosin tahtonut saada selville, että kuka siellä raudat sai ranteeseensa.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Melko erikoinen oli tuo katupojan linkkaama juttu. Vaan en minäkään saanut selvää ken rautoihin päätyi.
Ainii, pitää mainita, mulla on nidan vittuilussa!!!1!1 Kaverit sanois että joo sen naamasta näkeeki. :D
Paskanen tukka
katupoika
Theo Kojak

rimma kirjoitti: Haha, paras kometti oli toi "mä voin kuvaa lähe sä riehuu".
Tai "heitä sille pesulalasku, heitä sille pesulalasku!" :lol:
MotiivitOn kirjoitti:Mä en ole aiemmin nähnyt tätä jo ennen videoclippiäkin legendaksi muodostunutta pinkin varustevyön vartijaa. :lol:

Itse en tosin tahtonut saada selville, että kuka siellä raudat sai ranteeseensa.
Vittu, musta tuntuu, ettei tolla kaverilla oikeesti oo pinkkiä varustevyötä, vaikka ehdin itekin sitä aikani nauraa. Kun tsiigaa kaikkia vähänkin punaisensävyisiä värejä tolla videolla, niin ne on kaikki jotenkin viturallaan. Oisko ton vyö ollut punainen, mutta tolla videolla vaan näyttää pinkiltä..?

Ja kuka sitten joutui rautoihin, niin tuolla kommenteissa puhutaan vartijasta ja sen lisäksi ainoastaan vartijoilla on tossa videossa heijastinhousut (heijastinraita vähän polven alapuolella). Kun kattoo tarkkaan kohtaa 5:30, niin näkee, että maassamakaavalla on juuri tollaset housut. Kyllähän toi rehellisyyden nimissä muutaman virheen tossa tilanteessa teki toi vartija...
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

katupoika kirjoitti:Vittu, musta tuntuu, ettei tolla kaverilla oikeesti oo pinkkiä varustevyötä, vaikka ehdin itekin sitä aikani nauraa. Kun tsiigaa kaikkia vähänkin punaisensävyisiä värejä tolla videolla, niin ne on kaikki jotenkin viturallaan. Oisko ton vyö ollut punainen, mutta tolla videolla vaan näyttää pinkiltä..?
Kattelin ite tota värisävyhommaa kanssa tossa videossa, mutta oikeastaan sillä ei ole väliä, onko vyö pinkki vai punainen. Tietysti vyön värihän ei kerro kaverin ammattitaidosta tai sen puutteesta, mutta useimmat ammattitaitoiset vartijat ymmärtävät, että asiakas (siis ne ketkä maksaa) ei ehkä halua nähdä sateenkaaren väreissä olevia vöitä.
Pinkkivöisestä vartijasta kuulin myös ensimmäisen kerran huhuja ennen ko. videon tuloa youtubeen.
katupoika kirjoitti:Ja kuka sitten joutui rautoihin, niin tuolla kommenteissa puhutaan vartijasta ja sen lisäksi ainoastaan vartijoilla on tossa videossa heijastinhousut (heijastinraita vähän polven alapuolella). Kun kattoo tarkkaan kohtaa 5:30, niin näkee, että maassamakaavalla on juuri tollaset housut. Kyllähän toi rehellisyyden nimissä muutaman virheen tossa tilanteessa teki toi vartija...
Mutta mikä olisi se perusteltu syy poliisilla kahlita vartija, vaikka vartija olisikin epäilty rikoksesta?

Vastustiko vartija poliisia tai oliko syytä olettaa, että hän tekee jotain muuta harkitsematonta ja hänet oman ja muiden turvallisuuden vuoksi täytyi kahlita? Kuulostaa yllättävältä. Ammattitaidon puutteesta huolimatta vartijallahan oli erinomaiset hermot, joita saadaan kiittää varsinaisten isompien ylilyöntien puuttumisesta.

Itse tulkitsen videota niin, että siellä makaa sekä vartija, että valkopaitainen lepalahje, koska olen näkeväni valkoista hupparia ja liian monta jalkaa. Epäilen että se on se valkopaitainen, joka saa raudat. Ihan vain aiemman käyttäytymisen perusteella uskoisin, että sama meno jatkui edelleen, josta siis perusteltu kahlitseminen.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Ei mitä helvettiä. Ja tuossa Suomen tulevaisuus? Kyllä muuten pelottaa. Eikö lapsille opeteta enää yhtään kunnioitusta ketään kohtaan? Ensin huomaa että se katoaa iäkkäitä kohtaan mutta on näköjään kadonnut jo auktoriteettejä kohtaankin.
Selkään kaikille ja lujaa.

/Lisäys; voihan olla että maassa makaa vartija joka on saanut vammoja kun nuo kaikki nulikat ovat hyppineet päälle.
Nanika ga tooku matteiru to
katupoika
Theo Kojak

MotiivitOn kirjoitti:
Mutta mikä olisi se perusteltu syy poliisilla kahlita vartija, vaikka vartija olisikin epäilty rikoksesta?

Vastustiko vartija poliisia tai oliko syytä olettaa, että hän tekee jotain muuta harkitsematonta ja hänet oman ja muiden turvallisuuden vuoksi täytyi kahlita? Kuulostaa yllättävältä. Ammattitaidon puutteesta huolimatta vartijallahan oli erinomaiset hermot, joita saadaan kiittää varsinaisten isompien ylilyöntien puuttumisesta.

Itse tulkitsen videota niin, että siellä makaa sekä vartija, että valkopaitainen lepalahje, koska olen näkeväni valkoista hupparia ja liian monta jalkaa. Epäilen että se on se valkopaitainen, joka saa raudat. Ihan vain aiemman käyttäytymisen perusteella uskoisin, että sama meno jatkui edelleen, josta siis perusteltu kahlitseminen.
Mä en kyllä pysty erottamaan tosta muuta kuin ton steven lahkeet. Jos siellä makais se valkopaitanenkin, niin sillähän oli valkoset tossut jalassa. Luulis, et ne näkyis jossain tuolta kaiken tumman keskeltä.

Ja eikö toi raudottaminen oo aika perusjuttu? On mutkin löyty rautoihin monta kertaa, vaikka tilanne on ollut ihan rauhallinen enkä ole ollut uhaksi itelleni tai muille.
Clyde kirjoitti:Ei mitä helvettiä. Ja tuossa Suomen tulevaisuus? Kyllä muuten pelottaa. Eikö lapsille opeteta enää yhtään kunnioitusta ketään kohtaan? Ensin huomaa että se katoaa iäkkäitä kohtaan mutta on näköjään kadonnut jo auktoriteettejä kohtaankin.
Vanhempia on tietysti hyvä kunnioittaa jos kunnioitusta ansaitsevat, mutta auktoriteettien sokea kunnioittaminen onkin sit jo sopulien hommaa, ja yksi merkittävä syy siihen miksi täällä voi pieni eliitti viedä koko kansaa ihan miten haluaa.
Lukittu