Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tuon tekijän minkä OLEN nyt saanut selville, sain näiden Croisetin tietojen kautta, ja todisteet voi sitten näyttää tästä realisesta maailmasta. Kiinnostaako?
Joo kerro pois vaan matkaaja, älä turhaan pidättele. Jos kerran sulla varmaa tietoa on niin mitäpä sitä pihtailemaan, vaikka ensin sinne KRP lle mutta hetikohta tänne.
Hyvä että selvitit jutun, on sitä tässä vatkattukin.
Mariacka kirjoitti:Viittaan ainoastaan siihen, että jos jollakin on todellista tietoa murhan tekijästä, niin oikea osoite näille syytöksille ja vihjailuille olisi poliisi, ei keskustelupalsta. Ellei ole ns. kättä pidempää, pitää miettiä "tietämisen" ja sillä brassailun motiiveja. Itse kenenkin.
Samaa mieltä ja toivoisin tämän toteutuvan myös Nils Gustafssonin kohdalla.
Sinänsä sujuvasti peesailtu, mutta hieman jää epäselväksi tarkoittaako kirjoittaja tai lainaaja tässä sitä, että Nils Gustafssonin pitäisi " miettiä "tietämisen" ja sillä brassailun motiiveja" vai sitten Nils Gustafssonin tapauksesta kirjoittelevien?
Arvelen jälkimmäistä mutta ehkäpä pieni tarkennus ei olisi pahitteeksi?
Arvasin jonkun takertuvan tähän, mutta hiukan yllättävää, että se joku oli paskillon.
Nissehän ei liene hirveästi brassaillut selvittävänsä murhat, joten tarkoitin hänen kohteluaan epäiltynä.
Tuon tekijän minkä OLEN nyt saanut selville, sain näiden Croisetin tietojen kautta, ja todisteet voi sitten näyttää tästä realisesta maailmasta. Kiinnostaako?
Joo kerro pois vaan matkaaja, älä turhaan pidättele. Jos kerran sulla varmaa tietoa on niin mitäpä sitä pihtailemaan, vaikka ensin sinne KRP lle mutta hetikohta tänne.
Hyvä että selvitit jutun, on sitä tässä vatkattukin.
Niin, olen jokseenkin epätietionen tämän foorumin tarkoituksesta? Bodomin mysteerio-ketjussahan poliisi on laittanut aineistoa esille, ja toivoo että siitä kirjoitetaan. No seuraako poliisi sitten tätä foormikirjoittelua tosissaan?
Olen toivonut että mm. minuun otetaan yhteyttä; minä en voi lähestyä sattuneesta syystä KRP:tä. Ei, en ole tehnyt mitään rikollista, päinvastoin, vaan muusta on kysymys. Joten ellei yhteydenottoa tule, jää asia minun tiedokseni kai sitten. Mutta olen kyllä antanut infoa joillekin palstalaislle, joten toimikaa jos haluatte sitten KRP:hen päin.
Niin, olen jokseenkin epätietionen tämän foorumin tarkoituksesta? Bodomin mysteerio-ketjussahan poliisi on laittanut aineistoa esille, ja toivoo että siitä kirjoitetaan. No seuraako poliisi sitten tätä foormikirjoittelua tosissaan?[/quote]
"Bodomin mysteeriö" oli poliisin 60-luvulla sisäiseen käyttöönsä kokoama muistio, joka vuoti julkisuuteen 2000-luvulla.
MEG kirjoitti: "Bodomin mysteeriö" oli poliisin 60-luvulla sisäiseen käyttöönsä kokoama muistio, joka vuoti julkisuuteen 2000-luvulla.
Kiitos tiedosta. Teemukin laittoi infoa, ja hyvä tietää nyt aineiston luonne, ja en minä ole sitä vihjeiden vuoksi ajatellutkaan olevan, vaan en tiennyt että mitä tarkoitusta varten se on.
Mutta uskomaton määrä tietoa siinä on mysteeristä.
Tähän tulee nyt omia viestejä ketjuun, mutta laitan vähän näistä aatteistani tekijästä, jotta keskustelu jatkuisi.
Eli olen päätynyt siihen, että tekijän täytyy olla joku kartanon väestä. En nyt esitä tässä ketään, vaikka minulla itselläni on aivan selvä käsitys tekijästä.
Olen siis käyttänyt viitteenä Croisetin antamaa infoa, sekä tietenkin myös muuta aineistoa, ja tässä sormus näyttelee suurta osaa. Myös henkilö on liikkunut paljon Bodomilla, ja käsitys on, että Aili Karjalainen pesi tekijän paitaa, eikä suinkaan sisarensa miehen paitoja, sillä pesu-aika on niin epätavallinen, ettei se voi olla totta mitä hän on kertonut.
Tekijä on ollut fyysisesti voimakas, ja jos tuo porukka-9 on ollut, niin tekijä kuului toiseen porukkaan; siihen Kallion jengiin, vaikka asusteikin Bodomilla aina silloin tällöin. Kallion jengin olen 'tunnistanut' NMKY:n tai tietyn urheiluseuran 'jengiksi'. Kaisaniemen kenttä ja myös Pakilan seutu on ollut heillä 'käytössä'.
strangelove kirjoitti:No kai jokainen Bodom-tapauksesta perillä oleva tietää, kuka aikansa ykkösepäilty hukuttautui Bodominjärvellä vuonna 1969...
Tarkoitat kaiketi kioskimiestä, ja hän on ehkä ollut mukana, mutta ei ole päätekijä. Ja sitä päätekijää minä tässä jahtaan.
Vihjaatko, että tekijä olisi ollut Oittaan kartanon väkeä?
Aiheeseen liittyen poiminta eräästä Bodomin varjo -kirja-arvostelusta:
"DNA tutkimukset ovat mantra jota tutkijat toistavat lähes LOPULLISENA TOTUUTENA. Kuitenkaan rahaa ei ollut tehdä riittävästi kokeita, vaikka tiedettiin että näytteissä on nelikon ulkopuolista DNA:ta. Selityksenä rahan puute tällaisessa tapauksessa on niin valkoinen valhe, ettei juuri kukaan täysi-ikäinen siihen usko.
Vaikka kolme muuta uhria kaivettiin haudasta DNA-näytteen saamiseksi, ei Hans Assmannia ja "Kioskimies" Karl Valdemar Gyllströmiä. Vaikka Palo heitti näiden kahden päälle teon epäilyn, ei poliisi halunnut sitä poistaa näiden kahden DNA:n tutkimisella. Miksiköhän?"