TEORIA JA TODISTEET ULKOPUOLISESTA TEKIJÄSTÄ

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Re: TEORIA JA TODISTEET ULKOPUOLISESTA TEKIJÄSTÄ

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

strangelove kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:
strangelove kirjoitti:No kai jokainen Bodom-tapauksesta perillä oleva tietää, kuka aikansa ykkösepäilty hukuttautui Bodominjärvellä vuonna 1969...
Tarkoitat kaiketi kioskimiestä, ja hän on ehkä ollut mukana, mutta ei ole päätekijä. Ja sitä päätekijää minä tässä jahtaan.
Vihjaatko, että tekijä olisi ollut Oittaan katanon väkeä?
Viittaan siihen suuntaan, sillä tässä edetessäni näissä tutkailuissa, olen tänäänkin paljon saanut viiteitä juuri sinne.

Tuon sormuksen kuvio näyttäisi olevan hyvin valaiseva tässä.

(muokkasin hieman)
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1372
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: TEORIA JA TODISTEET ULKOPUOLISESTA TEKIJÄSTÄ

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

matkaaja kirjoitti:Viittaan siihen suuntaan, sillä tässä edetessäni näissä tutkailuissa, olen tänäänkin paljon saanut viiteitä juuri sinne.

Tuon sormuksen kuvio näyttäisi olevan hyvin valaiseva tässä.

(muokkasin hieman)
Ensinnäkin: Oletko selvittänyt, koska Kisatoverit ottivat tuon nykyisen logonsa käyttöön?
Kuka olisi ollut se 54-vuotias, hyppelehtien liikkunut mies? Miten punainen urheiluauto sopii tarinaan?
Kyseisellä henkilöllä on lisäksi pitävä alibi kyseiselle yölle. Karjalaisen kuulustelut ovat aika vakuuttavia.
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Re: TEORIA JA TODISTEET ULKOPUOLISESTA TEKIJÄSTÄ

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

kukkuu kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:Viittaan siihen suuntaan, sillä tässä edetessäni näissä tutkailuissa, olen tänäänkin paljon saanut viiteitä juuri sinne.

Tuon sormuksen kuvio näyttäisi olevan hyvin valaiseva tässä.

(muokkasin hieman)
Ensinnäkin: Oletko selvittänyt, koska Kisatoverit ottivat tuon nykyisen logonsa käyttöön?
Kuka olisi ollut se 54-vuotias, hyppelehtien liikkunut mies? Miten punainen urheiluauto sopii tarinaan?
Kyseisellä henkilöllä on lisäksi pitävä alibi kyseiselle yölle. Karjalaisen kuulustelut ovat aika vakuuttavia.
Tuota Kisatovereiden logoa en ole vielä selvittänyt, että koska se on otettu käyttöön, mutta nyt olen hakenut tuota sormuksen mysteeriä, ja se näyttäisi olevan Voimailijoiden sormus. Siis aivan voimannostajien tunnus. Mutta tämä onkin niin, että 'juttu' aukeaa tuon HKT:n logon kautta mulle.

Muutamia henkilöitä olen nyt tsekannut, ja he kaikki ovat urheilijoita. Viimeisin on kuulunut HKT:n Pakilan piiriin.

Hyppelehtivä mies kuuluu myös ilmeisesti Voimailijoihin tukevan olemuksensa vuoksi, mutten ole selvittänyt vielä, että kuka hän on.

Karjalaisen 'puheita' en pidä oikeina. Sekin asia, että Karjalaisen pariskunta puhuu kulustelussa rahasta, 'jota ei ole kyllä saatu mistään', on hyvin kuvaavaa tässä mielessä.
_____
Harjunpää
Viestit: 330
Liittynyt: Su Kesä 17, 2007 1:40 pm

Re: TEORIA JA TODISTEET ULKOPUOLISESTA TEKIJÄSTÄ

Viesti Kirjoittaja _____ »

Helsingin Kisa-Tovereissa on Fält-nimisiä näköjään vaikuttanut toimintaan "merkittävästi" tuohon aikaan tai ainakin yksi sellainen 1951 ja toinen 1959. Viitaten siis tuohon sivuun. Ei sillä että ne vaikuttais mihinkään, mutta kunhan toin asian ilmi kun Fältin ja Ruohosen aamukalastelut on ollut muutoinkin puheenaiheena joskus. Vai kuuluisko se oikeammin olla "Fäldt" tässä tapauksessa?
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1372
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: TEORIA JA TODISTEET ULKOPUOLISESTA TEKIJÄSTÄ

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

_____ kirjoitti:Helsingin Kisa-Tovereissa on Fält-nimisiä näköjään vaikuttanut toimintaan "merkittävästi" tuohon aikaan tai ainakin yksi sellainen 1951 ja toinen 1959. Viitaten siis tuohon sivuun. Ei sillä että ne vaikuttais mihinkään, mutta kunhan toin asian ilmi kun Fältin ja Ruohosen aamukalastelut on ollut muutoinkin puheenaiheena joskus. Vai kuuluisko se oikeammin olla "Fäldt" tässä tapauksessa?
Väärä mies pukilla. :(


(En ole veljeni vartia)
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: TEORIA JA TODISTEET ULKOPUOLISESTA TEKIJÄSTÄ

Viesti Kirjoittaja Wagner »

kukkuu kirjoitti:
_____ kirjoitti:Helsingin Kisa-Tovereissa on Fält-nimisiä näköjään vaikuttanut toimintaan "merkittävästi" tuohon aikaan tai ainakin yksi sellainen 1951 ja toinen 1959. Viitaten siis tuohon sivuun. Ei sillä että ne vaikuttais mihinkään, mutta kunhan toin asian ilmi kun Fältin ja Ruohosen aamukalastelut on ollut muutoinkin puheenaiheena joskus. Vai kuuluisko se oikeammin olla "Fäldt" tässä tapauksessa?
Väärä mies pukilla. :(

(En ole veljeni vartia)
Tuosta tuli mieleen, että kyseessähän saattoi olla palkkionmetsästäjä,
joka surmasi saadakseen palkkioksi tyttöjen uimapuvun.
Tiedän erään tyypin, joka keräilee kaikenlaisia naistenkamoja ja nuuskii näitä
voitonmerkkejään kai joka ilta kun lamppu sammuu ja saapuu päähänsä yö. :lol:

Tänä iltana muuten tulee palkkionmetsästäjäleffa , jonka pääosassa on
Pamela Andersson, jonka kanssa kai jokainen oikea mies haluaisi pukille.

En minäkään ole veljeni vartija.
Varsinkaan pikkuveljen. :mrgreen:
Tai Joulupukin.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: TEORIA JA TODISTEET ULKOPUOLISESTA TEKIJÄSTÄ

Viesti Kirjoittaja Matlock »

matkaaja kirjoitti:Aili Karjalainen pesi tekijän paitaa, eikä suinkaan sisarensa miehen paitoja, sillä pesu-aika on niin epätavallinen, ettei se voi olla totta mitä hän on kertonut.
Tuo on kyllä totaalisen käsittämätön nyrkkipyykin pesun aika. Väkisinkin tulee mieleen kaksi kärpästä yhdellä iskulla-taktiikka: pesee tekijän vereentyneen paidan ja samalla "näkee" pojat vielä elossa, jolloin jo kartanolle palanneella murhaajalla olisi alibi.
Pasilan mies.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: TEORIA JA TODISTEET ULKOPUOLISESTA TEKIJÄSTÄ

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No jo on.

Kun nyt on saatu palstalle oikein näkijä, tämä matkaaja, niin voisitko kertoa huomisen lottorivin yv:nä, niin poistuisivat nuo pikkurahahuolet ja voisin jopa kenties uskoakin noihin "ennustajaeukkoihin".(huono kevennys)

Ensin epäilit NMKY: n sotkeentuneen jollain lailla surmiin ja nyt sitten HKT, eli koripallosta tutun jengin ja vieläpä Pakilan suuntaan, voi vilttihattu.

No siinä on pariskunta Wagner ja matkaaja, Arska ja kaksi voimailijaa sekä yksi hyppelehtivä mies.

Wagner, ihan ystävänä vaan, Arskan faija ei ollut -60 luvulla vielä niin iso tappi, mikä hänestä sittemmin tuli, eli oli ystävä Ruotsin kuninkaallisten kanssa. U.K.K. kanssa kävi saunomassa ja kaljoittelivat, tai hiihtelivät, miten vaan.

Tuolloin kuuskytluvulla hän ei olisi pystynyt lahjomaan ketään, ei edes tyhmintä poliisia Suomessa, koska pätäkkä ei olisi riittänyt.

Ne ajat, kun pätäkkä alkoi riittää, olivat vielä hamassa tulevaisuudessa, mutta silloinkaan sitä ei tarvittu, koska se oli maan tapa, että suuryritykset tarjoilivat politiikoille, kuten sinun pitäisi itsesi hyvin tietää Wagner.

Sitä paitsi tämä Arska oli Suomessa jo -70 luvulla tietyssä firmassa jopa johtajan nimityksellä, joten se tästä Arskasta.

Itse näin hänet monesti -70 luvulla Suomessa jo ihan vuosikymmenen alusta lähtien, joten epäilen, tuota Arskasi syyllisyyttä.

Kaikella kunnioituksella.
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Re: TEORIA JA TODISTEET ULKOPUOLISESTA TEKIJÄSTÄ

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Sen enempää Hessu52:n kommentteihin huomiota kiinnittämättä, kerron, että ainakin tämä opettaja oli siellä paikalla silloin yöllä. Sepi meni ehkä metskaamaan juuri siitä syystä.

Gustafssonin oikeudenkäyntiinhän on nostettu nämä uhrit, tutkittu heitä, ja saman voisi tehdä nyt näille veljeksille, sillä uskon, että todisteita heidän osallistumisestaan tekoihin löytyy. Tämä saattaa olla karmeaa, mutta totuushan pitää saaada selville, vai mitä mieltä?
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: TEORIA JA TODISTEET ULKOPUOLISESTA TEKIJÄSTÄ

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Eipä tuossa mitään muuta karmeaa ole, kuin joidenkin mielikuvitus...!!!

Mitä syytä noilla voimailijoilla olisi ollut surmata kolme viatonta nuorta?

Ei niin mitään, sanon minä, mutta kun nuo voimailijatkin ovat nurmen alla, niin helppohan heitä on syyllistää.

Eiköhän nuokin alibit ole aikoinaan tarkisteltu, kuten monen, monen muunkin, joten eiköhän jätetä nuo haahuilut ja palata normaaliin keskusteluun.
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Re: TEORIA JA TODISTEET ULKOPUOLISESTA TEKIJÄSTÄ

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Hessu52 kirjoitti: Eiköhän nuokin alibit ole aikoinaan tarkisteltu, kuten monen, monen muunkin, joten eiköhän jätetä nuo haahuilut ja palata normaaliin keskusteluun.
..niin mitä sinä Hessu52 pidät normaalina keskusteluna? Ja mitä tarkoitat tuolla, että 'eiköhän jätetä'? Siis ketä tarkoitat? Nyt sinulla onkin melkoisen selityksen paikka!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: TEORIA JA TODISTEET ULKOPUOLISESTA TEKIJÄSTÄ

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Jos et ymmärrä mitä tarkoitetaan normaalilla keskustelulla, en pysty sinua siinä auttamaan, sillä paranormaalit keskustelut ovat ainakin minun ulottumattomissani.

Sinusta en tiedä.

Mutta nuo Tangon veljekset, joista kait on kyse, niin mikä osa heillä olisi ollut surmissa?

Miksi he olisivat tappaneet nuoret, sillä ei siihen aikaan vielä käytetty anaboleja steroideja, kuten nykyään, jotka pimentävät vintin viisaammaltakin ihmiseltä.

Ei siis pienintäkään syytä surmata nuoria ja miten he olisivat Bodomin niemelle yleensäkin eksyneet, häh?

Ei minula ole selitettävää, vaan sinulla matkaaja hyvä, katsos kun en todellakaan usko noihin näkyihisi, ynnä ties minkä maalaisen hihhulin, croisantin näkemisiin, enkä tajua mikä motiivisi oiken on täällä kirjoitella tuollaista fuulaa?
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Re: TEORIA JA TODISTEET ULKOPUOLISESTA TEKIJÄSTÄ

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Hessu52 kirjoitti:Jos et ymmärrä mitä tarkoitetaan normaalilla keskustelulla, en pysty sinua siinä auttamaan, sillä paranormaalit keskustelut ovat ainakin minun ulottumattomissani.

Sinusta en tiedä.

Mutta nuo Tangon veljekset, joista kait on kyse, niin mikä osa heillä olisi ollut surmissa?

Miksi he olisivat tappaneet nuoret, sillä ei siihen aikaan vielä käytetty anaboleja steroideja, kuten nykyään, jotka pimentävät vintin viisaammaltakin ihmiseltä.

Ei siis pienintäkään syytä surmata nuoria ja miten he olisivat Bodomin niemelle yleensäkin eksyneet, häh?

Ei minula ole selitettävää, vaan sinulla matkaaja hyvä, katsos kun en todellakaan usko noihin näkyihisi, ynnä ties minkä maalaisen hihhulin, croisantin näkemisiin, enkä tajua mikä motiivisi oiken on täällä kirjoitella tuollaista fuulaa?

En, en todellakaan ymmärrä, että mitä tarkoitetaan normaalilla keskustelulla, mutta onneksi palstalla on yksi normaali.. :lol:

Eikä sinun tarvitse uskoa mihinkään Hessu, mutta kun sinä olet niin hemmetin kiinnostuntut tästä paranormaalista.. :) , niin ei voi olla miettimättä, että palstalla on yksi kiinnostunut. On varmaan kuitenkin muitakin, mutta eri tavalla kuin sinä Hessu.

Tangon veljekset eivät ole varsinaisia tekijöitä, vaikka uskon että opettaja on kovasti ollut mukana. Soisikin nyt, että tämä tekijä, joka on vielä elossa, tulisi vapaaehtoisesti tunnustamaan tekonsa, sillä kyllä hänetkin vielä tavoitetaan,ja sitten se onkin kokoknaan toinen juttu.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: TEORIA JA TODISTEET ULKOPUOLISESTA TEKIJÄSTÄ

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Niin, eipä tuo ole tullut tunnustamaan, vaikka hänellä onkin ollut aikaa jo kohta 50 vuotta, no jos sitten 50 vuotisjuhlan kunniaksi...???

Miten niin minulla on kiinnostusta paranormaaleihin ilmiöihin?

Olenhan sen jo todennut, ettei voisi vähempää kiinnostaa, moinen huuhaa, sillä sitä kaikenlaiset "näyt ja paranormalit" ilmiöt ovat.

Joskus pentuna tuli pelattua spiritismiä ja kokeiltua muutamaa muutakin juttua, mutta en noihin ole sen kummemin uskonut, sillä kaikkeen löytyy aina jokin järjellinen selitys, eikä mikään enneuni, näky tai muukaan hömppä!

Höh..!!!
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Re: TEORIA JA TODISTEET ULKOPUOLISESTA TEKIJÄSTÄ

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Hessu52 kirjoitti:Niin, eipä tuo ole tullut tunnustamaan, vaikka hänellä onkin ollut aikaa jo kohta 50 vuotta, no jos sitten 50 vuotisjuhlan kunniaksi...???

Miten niin minulla on kiinnostusta paranormaaleihin ilmiöihin?

Olenhan sen jo todennut, ettei voisi vähempää kiinnostaa, moinen huuhaa, sillä sitä kaikenlaiset "näyt ja paranormalit" ilmiöt ovat.

Joskus pentuna tuli pelattua spiritismiä ja kokeiltua muutamaa muutakin juttua, mutta en noihin ole sen kummemin uskonut, sillä kaikkeen löytyy aina jokin järjellinen selitys, eikä mikään enneuni, näky tai muukaan hömppä!

Höh..!!!
Niinpä, mutta ehkä nuo 75-vuotisjuhlat olisivat paremmin sopivat.

Ja sanottakkoon nyt tässä, että aina kaikenlainen vastustus ja pelko kaikessa ovat merkkinä erittäin suuresta kiinnostuksesta ko. asiaan. Eli sinäkin olet oikealla tiellä Hessu52! :D
Vastaa Viestiin