Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Onko sinulle tapahtunut koskaan mitään yliluonnollista?

Kyllä
254
63%
Ei
147
37%

Ääniä yhteensä: 401

tammy
Jack Taylor

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja tammy »

elisa_day kirjoitti:Kaikki varmaan näkee siinä mitä haluaa nähdä.. :D
Niin... Sitä pitää vaan osata katsoa. :?
De gustibus non est disputandum
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^Niin että tämä on nyt sitten sellainen pieni testi mitä kukin kuvassa näkee ja sen perusteella voidaan analysoida kunkin mielenterveyttä :wink:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

^Minun mielestäni oveen heijastuu jotain. Valo? Vai onko ovessa jokin juliste?
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Näyttäis kuin lasten takana katsojasta oikealla olisi ylimääräinen hymyilevä naama, hieman pelottavasti virnistävä... jotakuinkin samankokoinen naama kuin lasten kasvot. Oletko ottanut muita mielenkiintoisia kuvia sieltä mökiltä? Mitä lapset itse sanovat tai sanoivat tuosta kuvasta kun näkivät sen?
Nothing is quite what it seems
Ola
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Ola »

Maybrick kirjoitti:Näyttäis kuin lasten takana katsojasta oikealla olisi ylimääräinen hymyilevä naama, hieman pelottavasti virnistävä...
Kopioin kuvan kuvankäsittelyohjelmaan, zoomailin ja huomasin, että kyllä siinä tosiaan kasvot voi nähdä. Ne ovat hieman alaviistoon suuntautuneet, katsesuunta on etualan ihmisiin, ja näyttää kuin hahmo pitäisi käsiään tai kättään vähän leuan alapuolella. Tosin, jos joku sanoo, että kysymys on vain heijastuksista, en väitä vastaan.
mikodeus
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja mikodeus »

kukahelvetti jaksaa uskoo johkiin kummituksiin: ( tai sitten on päässä jotaan vikaa tai liikaa vetänny LSD-nimistä ainetta! : D
Yavanna
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Yavanna »

mikodeus kirjoitti:kukahelvetti jaksaa uskoo johkiin kummituksiin: ( tai sitten on päässä jotaan vikaa tai liikaa vetänny LSD-nimistä ainetta! : D
Ei kukaan pakotakkaan sua uskomaan, kun sehän on jokaisen oma asia mitä uskoo. Mutta toi sun LSD väittees on kyllä vähän turhan paksua. Siis onhan noita hörhöjä jotka käyttää ties mitä aineita ja näkee vaikka mitä pikku-ukkoja, mutta valtaosa on niitä jotka ei käytä.
Lisäks ei tartte olla sekopää jotakin nähdäkseen, kun ihan se vilkas mielikuvituskin riittää ja sitten on varmasti niitäkin jotka aidosti näkee noita henkimaailman juttuja.

Mutta kuten sanoin sun ei tarvi uskoa, eikä edes lukea tätä ketjua, jos kerran pidät sitä hölynpölynä.
Jokainen uskoo ja kokee tavallaan sillä jokainen on omanlaisensa persoona. Itse en osaa sanoa asiaan juuta enkä jaata, mutta mielenkiintoisiltahan osa nuista jutuista kieltämättä vaikuttaa.
Tuosta valokuvasta, joko siinä on joku valotusvika tai sitten siinä tosiaan on jotakin ylimäärästä kuvassa mukana ja sekin on jokaisen oma asia, mitä siinä näkee.
Itse näen siinä jotkin kasvon tapaiset, mutten kyllä välttämättä aina luota silmiini, etenkin jos väsyneenä tiiraan, kun sillon tuo mielikuvitus tuppaa luomaan ties mitä öttiäisiä, jos oikein kunnolla alkaa niitä noista kuvista ettiä.

Mutta ei tästä enempää ja annetaan kaikkien kukkien kukkia rauhassa. Jään mielenkiinnolla odottamaan, että millaisia tarinoita mahtanee tähänkin ketjuun vielä tulla, oli se sitten totta tai ei.
Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.
elisa_day
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

kukahelvetti jaksaa uskoo johkiin kummituksiin: ( tai sitten on päässä jotaan vikaa tai liikaa vetänny LSD-nimistä ainetta! : D
Mitäs sää tällä palstalla sitten pyörit, jos noin jyrkästi tuomitset. En minä kyllä kehtais mennä kommentoimaan esim. jääkiekkoa koskeville sivuille yhtään mitään, kun ei aihe minua kiinnosta.

Itse en tiedä uskonko näihin juttuihin vai en, mutta mielenkiintoisia ne ovat.. :) Oma järjen käyttö sallittua. Itselläni on jonkinlainen kokemus lapsuusajoilta, mutta en ole aivan varma olenko sekoittanut unta ja todellisuutta tms. Melko vahva muistikuva tästä on, eli "toivon", että olisi totta. Tarina on siis tämä:

Olimme kahvittelemassa isoisovanhempieni luona, kun olin noin 6-vuotias. Isomummuni- ja vaarini asuivat aikoinaan vanhassa puutalossa Nekalassa (Tre). Muistan, kuinka seisoin yläkertaan johtavien rappusten juurella ja vilkaisin ylöspäin. Silloin näin jonkun kävelevän rappusten ohitse yläkerrassa. Kysyin vanhemmiltani ja isomummultani, että kuka tuolla yläkerrassa on, ja he sanoivat ettei siellä kenenkään pitäisi olla. Eikä ollutkaan, kaikki olivat alakerrassa. Talossa oli muutenkin aina jännät "vibat".. 8)
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Tällä palstalla ei keskustella enää tuolla tasolla, että uskooko joku vai eikö usko kummituksiin. Täällä keskustellaan otsikon aiheista ja siis tuodaan yhteiseen pohdintaan erikoisia kokemuksia, olivat ne sitten mielikuvitusta tai muuta.
Minä en ole koskaan "vetänyt" LSD:tä enkä mitään muutakaan huumetta enkä ole päästänikään vialla (tuon pystyisin todistamaankin, mutta ei ole tarvis). Olen silti hyvin kiinnostunut kummituksista ja muista oudoista asioista, vaikka itselle niitä kokemuksia ei ole kertynytkään. Toivon, että joskus kokisin jotain tavallisuudesta poikkeavaa, sitä odotellessa kuuntelen mieluusti muiden kokemuksista. :)
Nothing is quite what it seems
Cmoney
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Cmoney »

mikodeus kirjoitti:kukahelvetti jaksaa uskoo johkiin kummituksiin: ( tai sitten on päässä jotaan vikaa tai liikaa vetänny LSD-nimistä ainetta! : D
Sinun perustelusi on itseasiassa paljon hölmömpi, jos tosiaan ahdasmielisesti kuvittelet tavallisen ihmisen todellakin tietävän, mitä kaikkea kaikkeuteen kuuluukaan. Kukaan ihminen tuskin tietää, moni uskoo ja moni ei usko erinäisiin asioihin.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Minusta tuo kuva on kyllä oikeasti aika kammottava. En oikein mitenkään saa vääristynyttä hymiötä kummempia kasvoja esiin tuosta läntistä, mutta ei se kyllä pölyhiukkaseksikaan lukeudu - vaalea alue ehkä, mutta jumalattomat määrät erinäisiä kameroita käyttäneenä ja omistavana/omistaneena en keksi mitään kuvausteknistä seikkaa, joka aiheuttaisi nuo tarkemmat, tummat alueet. Näyttävät siltä kuin kuva olisi alivalottunut ja palanut puhki noilta kohdin, mutta paloalueiden muoto ja asettuminen on kyllä siinä tapauksessa kummallisin näkemäni. Eikä tuollaista alivalottumista voi oikein edes saada mitenkään aikaan, kun rajat ovat noin tarkat.
skoone
Ainesta Watsoniksi

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja skoone »

tammy kirjoitti: Tyttö on vaan nähnyt sen. Ei se kuulemma mitään tee, on vain.
Tuosta kuvasta, minulle on käynyt muutaman kerran niin, että kun olen kuvannut jotain, näyn itse myös kuvassa. Siis peilikuva ikkunasta tai jostain kiiltäväsä pinnasta. Jospa sinun hahmosi onkin siinä ovessa ja se musta täplä on kamera. Siitä toisesta tummasta häkkyrästä en tiedä...
Muista lähdekritiikki!
Kosminen
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Kosminen »

Pari omituista sattumaa (?) on tapahtunut.

Ensimmäinen tapahtui -90 luvun alkupuolella. Olin Porissa käymässä kaverini luona. Istuttiin keittiön pöydän ääressä. Pöydän pääty oli seinää vasten ja siinä yläpuolella roikkui kahvimukeja naulakko tyyppisessä telineessä neljä kappaletta. Juteltiin lapsuudenkaveristamme Samista, joka tapettiin ns. valopistoolijutussa. Muistaakseni silloin oli juuri tuomiot jutussa annettu.

Yhtäkkiä mukit alkoivat heilumaan telineessä "kuinka sattuu". Yksikään muki ei mennyt rikki, olivat niin lähekkäin, että helposti olisivat siinä heiluessaan toisiinsa osuneet. Todettiin vaan siinä hetken jähmettymisen jälkeen, että taisi Sami käydä tervehtimässä...
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla huonona esimerkkinä.
*Pygmi*
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Kuvasta vielä sen verran että minusta tuo on, anteeksi, mutta muokattu. Kun katsoo tarkkaan kuvan oikealla puolella olevaa hahmoa ja sinipaitaista poikaa huomaa pojan "päässä" osan tuosta hahmon liitetystä kuvasta. Kaukaa katsottuna minäkin näen naisen, läheltä oli hankala tihrustaa. Mutta se että onko se muokattu vai ei..
Nanika ga tooku matteiru to
Wilma
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Wilma »

Muutimme tähän nykyiseen asuntoomme mieheni kanssa lokakuussa '08. Keittiössä oli (ja on välillä vieläkin) todella ahdistava tunne. Jälkeenpäin huomasin jääkaapin ovessa miehen rystysten painaumat. Olohuoneen seinissä on omituisia jälkiä; aivan kuin joku olisi painanut kyntensä seinään. Kylppärin ja saunan seinissä oli katonrajassa punaisia jälkiä. Näyttivät lähinnä siltä, kuin joku olisi "laahannut" sormiaan ylhäältä alas. Sain ne onneksi pestyä suurimmaksi osaksi ja loput peitettiin hyllyllä.

Pelottavin kokemus oli se, kun heräsimme ensimmäisen asunnossa viettämämme yön jälkeen ja huomasimme mieheni molemmissa käsissä mustelmia. Molempien hauisten kohdalla oli kolme sormenpäänmuotoista jälkeä. Hän kysyi, että olinko minä ne tehnyt hänen nukkuessaan, mutta itse olin nukahtanut olohuoneeseen.

Siunasimme kotimme ja ainakaan lisää yöllisiä mustelmia ei ole tullut. En tosiaankaan tahtoisi itse kokea mitään tällaista, mutta jostain syystä näitä välillä tulee. :?
"Sweet justice!" -Cosmo Kramer
Vastaa Viestiin