En.Koska en tunne sinua tai tiedä sinusta yhtään mitäänKirsi kirjoitti: Lähtisitkö mun kanssa terdelle? Jos et niin miksi ihmeessä et?
Parhain ja huonoin puolesi?
En.Koska en tunne sinua tai tiedä sinusta yhtään mitäänKirsi kirjoitti: Lähtisitkö mun kanssa terdelle? Jos et niin miksi ihmeessä et?
No se vähän riippuu tilanteesta, mikä on parhain ja mikä huonoin puoleni. Esim. tunteellisuus on sekä hyvä että huono puoli siinä mielessä, että jos joku hajottaa niin se hajottaa sitten aika pahasti. Tai tempperamentti, jos sen kohde on oikea ja ansaitsee läksytyksen, niin sitten se on hyvä, mutta jos tulistun suotta se on paha. Joten poliittisen korrektisti ja Sveitsiä leikkien totean, ettei ole parhainta tai huonointa, on vaan hyviä ja huonoja.Kylli kirjoitti:Mielenkiintoinen kysymys ansaitsee jatkoa eli mikä on parhain/huonoin puolesi?
Suurin syy lieneen siinä että vanhat konkarit kyllästyneet jatkuvaan paskan jauhamiseen palstalla.Omalla kohdalla ois laiskuus,pari juttua ois jos jaksas ottaa asiakseen ja tehdä jutun,tosin tuo meikäläisen kirjallinen anti ei ole parhaimmasta päästä että sekin varmaan syy siihen miksi en oo saanu aikaseksi mitään.Howler kirjoitti:
Miksi tänne ei nyt vähään aikaan ole tullut mitään mielenkiintoisia uusia alustuksia?
Tämä muuttaa elämäni radikaalistiChopper kirjoitti:En.Koska en tunne sinua tai tiedä sinusta yhtään mitäänei tiiä mikä hullu siellä terassilla ois vastassa
![]()
Alustuksistahan valtaosa on ollut copypastattuja uutisia. Kun joku tekee jonkun henkilökohtaisemman (kokemaansa, ajattelemaansa perustuvan) mielenkiintoisen alustuksen (mm. matkaaja, Arthur Nebe aikoinaan), sitä ei kukaan kommentoi tai sitten aletaan jäsennellä asiaa jostain osamäärä kaksinumeroinen-tasolta jolloin hyvä idea valuu kun vesi hanhen selästä eikä kukaan vähääkään ajatteleva jaksa enää yrittää.Howler kirjoitti: Miksi tänne ei nyt vähään aikaan ole tullut mitään mielenkiintoisia uusia alustuksia?
Hmm...mä en käytä mittoja kotikeittiössä, mutta yritetään: 5 dl maitoa, 1 dl vichyä, 3 munaa, 4 dl jauhoja, hyppysellinen sokeria ja suolaa. Annetaan vetäytyä ainakin puoli tuntia ennen paistoa. Sitten paisto kuumalla pannulla, oikeassa voissa tai vähintään Oivariinissa (väh. 60 %:ssa). Tarjoillaan lämpimänä tai maun mukaan, lisäkkeeksi vaniljajäätelöä ja hilloa.gravedigger kirjoitti:Nyt paljastat parhaan lettutaikinan koostiksen
Hmm. Ei ole vaan yhtä mieliruokaa, aina ajoittain on joku mitä syö aivan liian usein. Mutta perukseltaan niin, että aito kunnon kotiruoka on tuhat kertaa parempaa, kuin kaupan valmismössöt. Heitetään nyt vaikka "tonttupuuro", eli riisipuuro: Osta pussi puuroriisiä ja lue ohjeet siitä kyljestä. Kun puuro on valmista, muista laittaa kanelia ja sokeria (1/1 seos on kaikkein paras) ja nautiKirsi kirjoitti:Paljasta mieliruokasi ja resepti siihen?
Jaa'a. Kai ne makunystyrät sitten jotenkin kehittyy/muuttuu iän myötä. Toisaalta lapsena ruuan ulkonäkö ainakin itselleni oli se ensimmäinen pointti jonka perusteella melkein päätin syönkö sitä vai en.Howler kirjoitti:Miksi osa lapsuudessa pahalta maistuneista ruoilta on nykyään jopa siedettävää?
Maksaa en voinut sietää, en tiedä miksi. Nykyään ohuet maksaviipaleet kermakastikkeessa ovat todella hyviä, joskaan niitä ei tule itse laitettua.Solmu kirjoitti:Mitä sellaista ruokaa (tai yksittäistä ruoka-ainesta) sinä inhosit lapsena, jota nyt syöt jo ihan mielellään?
Porsaat ovat valloittavia, mutta täysikasvuisen kanssa en haluaisi joutua kasvokkain. (Olen syönyt villisikaa kermakastikkeessa pikkukylän kievarissa Saarenmaalla, hyvää oli.)Valoviikate kirjoitti:Pidätkö yleisesti ottaen villisioista vapaina luonnon eläiminä?
Nauta.Mariacka kirjoitti:Sika, nauta vai broileri?