Mikä ärsyttää tänään?
Re: Mikä ärsyttää tänään?
Tänään ärsyttää, etten tälläkään kertaa jaksa millään kirjoittaa mitään muuta Minfoon. Lukuvaihde päällä 
Muistot.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Naiset.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Edellisten kolmen viestin lisäksi vielä eläimet.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Elämä. Kun sen pitäisi olla ainutlaatuinen ja elää sitä kun viimeistä päivää, ei silti homma luista. Lieko sukuvika.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Niin kuin edelliselläkin, ELÄMÄ. Jumalauta, vaikka kuinka yrität pärjätä ja pysyä pinnalla, niin saatana ei kun vaan lisää vettä myllyyn ja vedetään pinnan alle. Saatana soikoon, vaikka uskon että kaikelle on tarkoitus niin tämä alkaa mennä jo liiallisuuksiin, ihan kuin ei olisi jo ihan tarpeeksi kaikkea mistä pitää selvitä. Ihan kuin oikein vittuillakseen: "vähän lisää vielä, josko se sitten luovuttaisi ja heittäisi veivinsä
".
Niin ja nyt on selvästi tauon paikka. Ihan kunnollisen tauon.
Niin ja nyt on selvästi tauon paikka. Ihan kunnollisen tauon.
Metwursti on loppu!
Ja iski kauhee metukan himo.
"Yöperho on koteloitunut"
voi perkeleen perkeleen perkele! Stressi ja opettajien unohdukset, kohtalokkaat unohdukset! PERKELE! Niin ja se joku, joka jättää tuon meidän talon ulko-oven koko ajan auki tänään. Suljettiin lähtiessämme ja suljettiin tullessamme. Kuka sen käy koko ajan aukomassa? Kivasti tulee kylmä ilma meille kotiin ja täällä palellaan niin. Perkele. Jos se on auki vielä kun tulen illalla kotiin niin... no en kyllä tiiä mitä teen. Alan varmaan itkemään ja jätän tosi ikävän lapun.
Oon ilmeisesti jo naapuruston pedagoginen naapuri, joka opettaa lapsia käyttäytymäänkin niin kaipa tuo lappukin olis ollu odotettavissa jossain vaiheessa. huoh. Tää ei oo yhtään käyttistä tää elämä.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Järkyttävä krapula...en kyllä juo alkoholia taas pitkiin aikoihin,hyi hitto.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Sitä saa, mitä tilaa...Chopper kirjoitti:Järkyttävä krapula...en kyllä juo alkoholia taas pitkiin aikoihin,hyi hitto.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Tuo lumiräntäsade ja ex mies. Varsinkin tuo jälkimmäinen.
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Ikävä kylläMike Manner kirjoitti:Sitä saa, mitä tilaa...Chopper kirjoitti:Järkyttävä krapula...en kyllä juo alkoholia taas pitkiin aikoihin,hyi hitto.![]()
Takaisin peiton alle
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !