En muista mistä luin muutama vuosi sitten mutta joskus nuoret naiset, jotka eivät ole halunneet tulla raskaaksi, jotenkin kieltävät koko asian eivätkä vaan pysty hyväksymään vatsan kasvamista. He esim. jatkavat tiukkojen farkkujen käyttämistä vaikka vatsa on ihan sininen kun veri ei kierrä.Chopper kirjoitti:Niin...
Voihan tietysti kyseessä olla sellainen vaihtoehto että kyseinen nainen ollut sairaaloisen ylipainoinen joka ylensyö ja saa sen seurauksena vatsanväänteitä päivittäin ettei erota vauvan potkuja vatsanväänteistään![]()
mutta kuitenkin,ihmettelen suuresti....
Lehtien lööpit, jotka eivät ansaitse omaa ketjua
Re: Lehtien lööpit, jotka eivät ansaitse omaa ketjua
-
surfergirl
- Jane Marple
Uutisia Ameriikan ihmemaasta
Älkää piereskelkö jos menette sinne joskus, siitä voidaan pidättää.
Älkää piereskelkö jos menette sinne joskus, siitä voidaan pidättää.
Student Kicked Off Bus for Passing Gas
Posted By: Michelle Jacobs Created: 3/20/2009 9:03:01 AM Updated: 3/20/2009 3:23:09 PM
Recommend Print Article Email Article Larger Smaller
LAKELAND, FL (AP) -- A Lakeland eighth-grader has been suspended from riding the school bus for three days after being accused of passing gas.
The bus driver wrote on a misbehavior form that 15-year-old Jonathan Locke Jr. was passing gas on the bus Monday to make the other children laugh, creating a stench so bad that it was difficult to breathe. The bus driver handed Locke the suspension form the next day.
Polk County school officials say there's no rule against flatulence, but there are rules against causing a disturbance on the bus.
Locke says he wasn't the one passing gas.
Whether he did it or not, he might have gotten off easy. A 13-year-old student at a Stuart school was arrested in November after authorities said he broke wind in class.
http://www.firstcoastnews.com/news/flor ... 20&catid=4
Tapausta tutkitaan nyt lapsensurmana.Mike Manner kirjoitti:^MotiivitOn - Voi olla, että tää muija on lähtenyt vessaan istunnolle, mutta huomannut synnyttävänsä hetken kuluttua sekä ottanut ja pyörtynyt, tai paukahtanut "shokkiin" tajuttuaan asian laidan osaamatta päättää, että mitä asialle tekee.
Hoitajat on sitten alkaneet ihmetellä wc-reissun kestoa jne...
Vessassa synnyttänyt äiti yhä sairaalassa
Lauantai 21.3.2009 klo 05.43
Kauhavan terveysaseman vessassa synnyttänyt nainen on edelleen sokissa sairaalassa. Poliisin mukaan naista ei ole vielä kuulusteltu.
- Hän ei ole vielä siinä kunnossa. Meillä on suurinpiirtein aikataulu tiedossa, milloin pääsemme kuulemaan häntä. Siinä menee muutamia päivä, ehkä viikko. Odotamme, että tilanne selkiintyy, tutkinnanjohtaja Sakari Palomäki kertoo.
Lähes 30-vuotias nainen synnytti viime maanantai-iltana Kauhavan terveysaseman naistenhuoneessa. Lähes täysiaikainen vauva kuoli. Tapausta tutkitaan lapsensurmana.
Nainen oli hakeutunut terveysasemalle avomiehensä kanssa vatsakipujen takia. Poliisin tietojen mukaan kumpikaan ei tiennyt raskaudesta.
Sekä nainen että hänen avopuolisonsa opiskelivat ja kävivät töissä. He olivat seurustelleet yli vuoden ja asuivat Kauhavalla.
Tutkinnanjohtajan mukaan pariskunta oli kuten ketkä tahansa muutkin. He eivät olleet maanantain tapahtumien aikaan päihteiden vaikutusten alaisina eikä heillä ole ollut mielenterveysongelmia.
- Tämä on ollut järkyttävä sokkitilanne molemmille.
- Nainen on ollut yksin synnyttämässä ja siitä hän osaa kertoa vain itse. Muita ei ole ollut näkemässä, mitä tapahtuu, tutkinnanjohtaja Palomäki kertoo.
Kun nainen vihdoin avasi vessan oven avopuolisolleen, paikalle kiirehtivät myös lääkäri ja sairaanhoitaja.
- Myöhemmin tuli vielä ambulanssi. Vessa oli sellaisessa paikassa, että siinä ei ollut muita ihmisiä odottelemassa vuoroaan, Palomäki sanoo.
Tutkinnanjohtaja uskoo, että lääketieteellisen ruumiinavauksen tulokset ja naisen kuulustelut antavat lisätietoja tapahtumista. Ruumiinavauksen tulosten valmistumiseen menee kuukaudesta kolmeen kuukautta.
SARA KESKINARKAUS
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009032 ... 0_uu.shtml
Minä kyllä tiedän tapauksen, jossa on menty lääkäriin vatsakipujen takia ja lääkäri oli vain todennut että "täältähän syntyy lapsi". Ja niin oli syntynyt. Ko. äiti ei tiennyt olevansa raskaana. Tämä synnyttänyt nainen oli aiemmin erään sukulaiseni työkaveri. En tiedä, oliko tämä lapsi syntynyt täysiaikaisena. Muistaakseni kuitenkaan vatsa ei ollut hänellä mitenkään suuri. Joillain naisilla käsittääkseni saattaa kohtu olla jotenkin niin takana, että raskaus ei niin selvästi näy.
Minulle tulee tällaisesta mieleen myös se, että kyseessä saattaa olla myös asian vahva kieltäminen tms. Koska sitä ihmettelen minäkin, ettei vauvan liikkeitä muka huomaisi. Ja outoa on, jos ei kiinnitä huomiota esim. kuukautisten poisjääntiin.
Minulle tulee tällaisesta mieleen myös se, että kyseessä saattaa olla myös asian vahva kieltäminen tms. Koska sitä ihmettelen minäkin, ettei vauvan liikkeitä muka huomaisi. Ja outoa on, jos ei kiinnitä huomiota esim. kuukautisten poisjääntiin.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1667757Vesihanasta tulee matoja - katso video!
24.03.2009 08:09
Vesihanasta putkahtelevat madot ovat säikäyttäneet asukkaat pahanpäiväisesti Moskovan lähellä sijaitsevassa Pavlovski Posadissa.
Ongelma on jatkunut jo pari kuukautta eikä matojen invaasiota saada loppumaan.
Kaupungissa asuva Irina kertoi Life.ru-nettisivustolle, kuinka hän ensimmäistä kertaa törmäsi kiemurteleviin olioihin.
- Laskin vettä ammeeseen ja olin jo menossa siihen kylpemään, kun katsoin vettä ja näin että siellä uiskentelee jokin.
- Se oli pitkä mato. Punainen ja vastenmielinen.
Irina kertoi löytäneensä lopulta kylpyvedestään yhteensä seitsemän matoa.
Ongelma alkoi siitä, kun kaupungin vesihuolto oli hetken aikaa poikki. Kun ihmiset ryhtyivät valittamaan madoista, viranomaiset tehostivat kloorausta, mutta kutsumattomat lisäkkeet eivät silti kadonneet vedestä.
Terveysviranomaisten mukaan madot elävät ainoastaan puhtaassa vedessä, joten vettä voi huoleti juoda. Ihmiset eivät ole kuitenkaan asiasta vakuuttuneita, sillä heidän mukaansa vesi myös haisee suolle ja raudalle.
ja linkki videoon
http://life.ru/video/9283
Yök...Hysteerisenä ötökkäkammoisena joudun varmaan tarkistamaan suurennuslasin kanssa omat juomaveteni vaikka en missään Moskovan seudulla asukkaan.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
^
Tuo vakuuttelu oli varmasti omiaan lisäämään luottamusta terveysviranomaisia kohtaan!
Terveysviranomaisten mukaan madot elävät ainoastaan puhtaassa vedessä, joten vettä voi huoleti juoda.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Pitäisikö nyt huolestua, kun meidän vesijohtovedessä ei uiskenele matoja. Onko vesi siis saastunutta?Mike Manner kirjoitti:^Terveysviranomaisten mukaan madot elävät ainoastaan puhtaassa vedessä, joten vettä voi huoleti juoda.Tuo vakuuttelu oli varmasti omiaan lisäämään luottamusta terveysviranomaisia kohtaan!
"Yöperho on koteloitunut"
Tuonne kannattaisi lähteä myymään niitä TV-shopin ihmemukeja mitkä puhdistivat veden korkissa olevan tislaussysteemin avulla. Ainiin mutta eihän tuo ollut saastunutta.
Pitääkin tilata kotiin siis, ei meilläkään tuollaisia matoja näy.
*kop kop*
Pitääkin tilata kotiin siis, ei meilläkään tuollaisia matoja näy.
*kop kop*
Nanika ga tooku matteiru to
-
Aizerbaidzan
- Angus MacGyver
Rukous vei vankilaan...
Helsingin Sanomat kirjoitti:http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Len ... 5244565824
Lentäjälle kymmenen vuotta vankeutta rukoilusta turmahetkellä
24.3.2009 13:25
REUTERS–HS
PALERMO. Tunisialainen lentäjä on tuomittu kymmeneksi vuodeksi vankeuteen, koska hän alkoi onnettomuushetkellä rukoilla eikä huolehtinut matkustajien turvatoimista.
Päätöksen teki sisilialainen tuomioistuin maanantaina.
Onnettomuudessa kuoli 16 ihmistä, kun ATR-72 -kone teki pakkolaskun mereen elokuussa 2005 Sisilian rannikolla.
Osasyy turmaan oli koneen viallinen polttoainemittari, jota ei olisi saanut asentaa kyseiseen lentokonetyyppiin vaan pienempään ATR-42 -koneeseen. Mittari ei näyttänyt oikeata polttoainemäärää.
Lentokoneen pilotti meni paniikkiin huomatessaan polttoaineen olevan loppumassa. Hän alkoi rukoilla kovaäänisesti eikä noudattanut hätätilanteita varten annettuja ohjeita.
Tuomioistuimen mielestä lentäjä teki väärän päätöksen tehdessään pakkolaskun mereen. Ohjeiden mukaan hänen olisi pitänyt yrittää lentää lähimmälle lentokentälle.
Koneessa olleista 39 ihmisestä 23 selvisi hengissä, kun he pitelivät kiinni kelluvasta koneen rungosta.
Valtaosa matkustajista oli italialaisia turisteja, jotka olivat matkalla italialaisesta Barin kaupungista Tunisian Djerbaan.
Koneessa olleet muut seitsemän lentohenkilökuntaan kuuluvaa saivat myös vankeutta. Tuomioita ei kuitenkaan panna täytäntöön, sillä oikeuden päätöksestä on valitettu.
ATR-72 kone oli Tunisair-yhtiön tytäryhtiön Tuninterin omistama.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
^Noin siinä käy, kun istutetaan kamelikuski lentokoneen ohjaimiin.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
^Ymmärsinkö oikein, että koneen tankeissa olisi ollut oikeasti vielä muutakin kuin pyhähenki?
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
"Koko viikko mennyt pilvessä. Meidät ryöstettiin ensimmäisenä iltana, 1800 euroo ja kaikki kortit. Onneks mulle jäi Visa! Terkkuja kaikille!"
Ja tämä on todellinen viesti mun äidiltä, viime viikolta.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Loka kirjoitti:"Koko viikko mennyt pilvessä. Meidät ryöstettiin ensimmäisenä iltana, 1800 euroo ja kaikki kortit. Onneks mulle jäi Visa! Terkkuja kaikille!"
Ja mistähän maasta on kyse?
Ps.Kuka on niin "huolimaton", että kantaa esim. 1800€ mukanaan jossain kehitysmaahan verrattavassa paikassa, tai suurkaupungin ghettossa esim. Euroopassa?
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Miks tää on tässä topikissa?Mike Manner kirjoitti:Loka kirjoitti:"Koko viikko mennyt pilvessä. Meidät ryöstettiin ensimmäisenä iltana, 1800 euroo ja kaikki kortit. Onneks mulle jäi Visa! Terkkuja kaikille!"
Ja tämä on todellinen viesti mun äidiltä, viime viikolta.![]()
![]()
Ja mistähän maasta on kyse?
Ps.Kuka on niin "huolimaton", että kantaa esim. 1800€ mukanaan jossain kehitysmaahan verrattavassa paikassa, tai suurkaupungin ghettossa esim. Euroopassa?![]()
Kirjotin sen mielestäni päivän nauruihin mutta ei sitten.
Mun porukat on vanhoja. Ne elää sotapula-aikaa. Rahaa pitää olla mutta vain käteisenä. Tilillä näkyvä numerosarja ei ole rahaa. Äiti ei edes alkuun tiennyt että sillä on Visaominaisuus. Sen veli oli opastanut panikoivaa mutsia puhelimen välityksellä.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Prääääääh... Noh, shit happend ja joku mutkatukka on iloinen...Loka kirjoitti:Kyseessä turistirysä Teneriffa.