Jotenkin on allekirjoittaneella jäänyt häiritsemään kaiken muun kusipaskaisuuden ja hopeakultaisuuden muassa tämän hirrrrrrmuisen rötöstädin nimi: JARNA!
Kyseinen nimi kun oli tuon muutenkin HIEMAN liian maskuliinisen neekerisolariumin tuotteen(ja tietysti väkivaltaisen naiseuden ja rikollisjärjestön führerin) toimien lisäksi oikeasti allekirjoittaneessa aiheuttanut jo vakavaa fyysistä pahoinvointia, jos olen sattunut jossain kuvallista tekstiä tästä eliöstä...
Olisikohan sitten "absoluuttisen pahan" inkarnaatio vaikkapa tämän vaaliehdokkaan ja hyvinkääläisen kiljuspugen sekasikiö
JARNA ELG!? (tähän "hymiö", jossa Spede lyö itseään.)
Anteeksi turhaa paskaa sisältävät rivini, tuo nimi JARNA ja siitä heräävät mielikuvat taas kerran niin pahasti otti pumpusta, että oli pakko suorittaa henkinen rituaalikatharsis purkamalla se tänne, tämän suuren suruni johdosta : Onko tosiaan siis näin, että vaikka minulla on kyrpä mutta kuitenkin olen täysi vittupää ja pillusta minäkin kotoisin mutta täydeksi mulkuksi minua kutsuvat, mutten kuitenkaan ikinä olisi siis päässyt mukaan tämän RIKOLLISJÄRJESTÖN toimintaan, ikinä toivu tästäkään traumasta, ei ole minulla helppoa ei..
Olenpahan vain miettinyt, mitä tämä JARNAkioikein kelaili vaaleihin ehdolle asetuttuaan, kun on kunnostautunut koko kansan rötöslehdessä julistamalla itsensä heti Capo di Tutti Capi'sta seuraavaksi, joka ensin on valmis murhaamaan mutta sitten kieltää tämän kaiken, vieläpä oikein RIKOSILMOITUKSEN uhalla ("vaikka olenkin 1% for life kuitenkin vasikoin itseni ensin lehdessä ja sitten vielä kiellän HIRRRRMUISET 1%-kytkökseni"; entäs sitten tämä Alibissa mainitsemansa "huumerikollisuus";koostuikohan se kenties suorastaan rikollisen hirveän makuisen tislatun Resilarin juomisesta viikonloppuisin?
Se kyllä selittäisi nuo JARNAn ( AAAAAAAAAARRRGGGHHH!! Anteeksi

) tempaukset ja käytöksen ehkä jollain tapaa...
Lopuksi vielä; miettikääpä, jos tosiaan olisi ennen vaaleja hieman liian iso osa maamme väestöstä lukenut tästä eliöstä ja harrastuksistaan ja äänestänyt vielä Meadowlaken kunnanvaltuustoon - jos ei enää edes paha silmä yöllä pelota, niin siinä teille, jotka harrastatte myös masokismia välillä.
"Vaikka mä oonkin pelätty rikollispomo, mä oon kuitenkin mallirivikansalainen, esikuva lapsillenne jopa."
Huh, sainpahan kaikki sisäiset demonini (ja JARNAt) lähtemään pois ruhostani kaaosvoodoon avulla, tässä taas teille kaikille opettavainen tarina, mitä voi käydä, jos pitää kuten minä tarkoituksella mennä lukemaan taas asiasta, josta tietää, ettei ole kenellekään hyväksi. (Paitsi sille hopealle, joka nyt onkin kultaa;arvo nousi samantien moninkertaiseksi, kyllä sitä hopella nyt kelpaa, mokomakin uusrikastörselö!)
WMCn support-paidoista tullee vielä joku kaunis päivä arvokkaita keräilyharvinaisuuksia, kunnianosoitukseni kaikille, jotka paidan tilasivat siihen niin perkeleen huokeaan hintaan - noh menihän niistä saadut rahat (toivottavasti) suoraan pahantekeväisyyteen, eli
JARNAn pärstän lehtien kansiin saamiseen "pikku vaalikohun" myötä...
Tästähän prkl saisi sellaisen saippuasarjan, joka luuttuaisi Rydgyforrestereilla lattiaa aamuin ja illoin forresterin pehkolla persettä sutisi! Ohjaajat huom!
Kirjoittaja syvästi pahoittelee tätä tekstiään, hänen tarkoituksensa ei todellakaan ollut tuota J-sanaa nostaa esille noin jatkuvasti, sattui vain käymään niin, että kirjoittaja sitten lopulta häiriintyi niin pahasti, että vain tuntemuksiensa kirjoittaminen "vaikka se tausta on valkonen, on mun kirjaimet TÄYTTÄ MUSTAA!!" pystyi jotenkin hänet palauttamaan pellehermannipsykoosistaan pois.
Joskus siis pitää kantapään kautta oppia, mitkä seuraukset tällaisella vastuuttomuudella voi olla.
ODERINT DVM METVANT.