Missä olit? (alibisi)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Kylli kirjoitti: Ai ei muka muista... Tuo on kuulkaa kuultu aiemminkin. Sillä sipuli. :lol:
Luulen että, olen mahdollisesti jossain vaiheessa saanut iskun päähäni 8)
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

:D :lol: :D :lol:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Samarina
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Tiina kirjoitti:
Kylli kirjoitti: Ai ei muka muista... Tuo on kuulkaa kuultu aiemminkin. Sillä sipuli. :lol:
Todennäköisesti kyseessä oli se oikea syyllinen. Kolkkasi tajun kankaalle ja yritti lavastaa syylliseksi. Ovela ryökäle.. :x
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Heh,tähän mulla on tosi vankka alibi. Olin nimittäin isäni syntymäpäiväjuhlissa :lol:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Juujuu kyllähän nuo lähisukulaisten todistuksetkin tiedetään... :lol:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Violet57
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Violet57 »

Kotona, ihan 110% varmasti. Töistä kotiin klo 16.00, kauppaan ja sohvalle löhöämään. :wink:

Myös kaksi kissaa kertoo selvällä suomen kielellä, että Mami oli koko illan kotona. Ja nautiskeli viin... eiku limuu...(hihihi) :wink:
legion_of_thor
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja legion_of_thor »

kaveri porukalla saunomassa.
Paha MC
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Paha MC »

Olin hakenut auton kello 15.30, käynyt kaupassa ja tullut kotiin noin kello 17.00. Söin pikaisesti ja lähdin järjestämään juhlia noin 17.15. Liikkeeni voi todistaa kymmenkunta ihmistä... Itseasiassa jopa parikymmentä.
Kuka pelkää mustaa miestä?
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Tiina kirjoitti:
kyseessä on ollut poliisin mukaan astalo, jonka nimi jää tässä vaiheessa hämärän peittoon, nimittäin iskun jättämiä jälkiä ei ole löydetty :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Olette juuri olleet kuulusteltavina murhasta epäiltyinä.
Ilta-Aviisi lehti haastattelee seuraavassa rikosylikomisario Ailaria:

I-A: Kuinka murhatutkimuksissa on edistytty?
Ailar: Olemme yötäpäivää suorittaneet niin teknistä tutkintaa kuin kuulustelujakin. Edistys on valtava. Sormenjälkiä ja kuitunäytteitä tuli sellainen määrä, että atk-rekisterimme tukkeutui toistaiseksi.

I-A: Onko asian tiimoilta pidätettynä ketään?
Ailar: No ei vielä, mutta pidätykset ovat vain ajankysymys.

I-A: Teillä siis on epäiltyjä?
Ailar: Todellakin on, mutta en tutkinnan tässä vaiheessa voi antaa minkäänlaisia tietoja asiasta, siis ihan tutkinnallisista syistä johtuen.

I-A: Liittyykö murhaan autohavaintoja?
Ailar: Kyllä, sen voin paljastaa. Murhapaikalta on nähty poistuvan vm 1989-95 (vuosimallista ei siis ole täyttä varmuutta) punainen tai ainakin punaiseen vivahtava Toyota-merkkinen auto. Auto saattoi olla sininenkin. Mallista ei ole ihan täyttä varmuutta. Toisaalta auto saattaa olla merkiltään Nissankin. Havainto tehtiin sen verran hämärässä.

I-A: Onko valvontakameratallennetta?
Ailar: Sitäkin löytyy, mutta kaikessa kiireessä emme ole ehtineet vielä katsella nauhoja. Kuten sanoin, en tutkinnallisista syistä anna enempää tietoa. Uskon kuitenkin vankasti, että tämä tapaus ei jää selvittämättä.
Tekijä on kuitenkin jo niin hyvin profiloitu, että viimeistään ensi viikolla otamme aimo harppauksen tutkinnassa.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Perjantaina klo 17:30? Kotona koneen ääressä, todistajina 2 koiraa...
teemu
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja teemu »

Viime perjantaina 17:00-17:20 olin pienessä, tutussa porukassa matkalla työmaalta sosiaalitiloihin, missä otin suihkun.

Toisinaan aikamääriä saa kulkuleimauksista, läppäristä, kännystä tai kamerasta, toisinaan taas ei.
Samarina
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Ailar kirjoitti:Tekijä on kuitenkin jo niin hyvin profiloitu, että viimeistään ensi viikolla otamme aimo harppauksen tutkinnassa.
Lähellä läpimurtoa niin kuin Ulvilan juttukin? :wink:
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Osuit naulankantaan! Juuri näin, mutta nyt en voi antaa enempää tietoja asiasta...
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Ailar kirjoitti:Osuit naulankantaan! Juuri näin, mutta nyt en voi antaa enempää tietoja asiasta...
Ailar on ihan hulvaton. :lol: Pilke silmäkulmassa auttaa joka pulmassa. :viisastelio:
Vastaa Viestiin