Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
yövuoro
Martin Beck

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Asiaan!
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

yövuoro kirjoitti:Asiaan!

Asiaa! :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
RockOla69
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja RockOla69 »

On tämä niin saatanan noloa, että aikuiset(?) ihmiset täällä kinastelee jostakin merkityksettömistä detaljeista. Tässä on yksi syy, miksi en viitsi kovin aktiivisesti tälle foorumille kirjoitella. Eikä ketään edes kiinnosta, että josko olisiko RockOlalla olisi jotain tietoakin jostain? :shock:
papillon kirjoitti:
yövuoro kirjoitti:Asiaan!

Asiaa! :lol:
Oulunmies
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Kyllä mua ainakin kiinnostaa mitä Rock Olan päässä liikkuu? Tietoa kehiin vaan.
teemu
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja teemu »

^^Kuulostaa siltä, että tarjolla voisi olla uutta faktatietoa. Jos näin, niin tervetuloa kertomaan se tähän ketjuun. Luonnollisesti on syytä kerrata, jos on joku ennen esitetty pointti jäänyt tarpeettoman vähälle huomiolle.

Ketjun aiheeseen liittyen: Omat mielipiteet ovat tervetulleita siitä, mikä saa (leimaa) ajattelemaan Gustafssonia tekijäksi ja mikä uhriksi. Ajatukset ovat kiinnostavia yleisemminkin.
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

^^^ Sama täällä, lyö jukeboxi platta kyljelleen ja sitten pyörimään neula kiinni.
Kuunnellaan. Ihan hiljaa.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
RockOla69
Nikke Knatterton

Ok ja tänkjuu! 8)

Lähdetään nyt vaikka siitä, että mun faija oli siellä organisoimassa "etsintäketjuja" mm. kadonneiden tavaroiden löytämiseksi. Mutta mitään merkityksellistä ei löytynyt! UudJP:n ketjiussa ratsattiin latoja ja autiotaloja kuulemma, mutta mitään esim. kadonneisiin tavaroihin viittaavaa ei löydetty. Haastattelin isäukkoa viimeksi viime viikolla, eikä hän - pirteä(ei dementikko) reilu7-kymppinen muistanut mitään merkittävää löytyneen. Faija muuten on sitä mieltä, että NG on ehdottomasti syytön! Mutta sehän on vain evp.majurin mielipide, joka nojaa niihin faktoihin joita hän oli todentamassa!
RockOla69
Nikke Knatterton

Tarkennetakoon edellistä, ensin oli (hälytys)jääkärijoukkue haravoimassa ja myöhemmin päivällä kaksi komppaniaa Uudenmaan jääkäripataljoonasta. Jossain vaiheessa kehiin tuli myös Viestirykmentti miinaharavoineen, mutta tästä ei isällä ollut varmaa muistikuvaa, että millä kokoonpanolla.

Joka tapauksessa faija oln sitä mieltä, että aika fakiiri täytyy Gustafssonin olla, jotta pystyi jemmaamaan kaikki kamat jonnekin? 8)
Oulunmies
Martin Beck

Selityksiä miksei kadonneita tavaroita löytynyt on; 1. ne oli puussa, 2. ne oli järvessä, 3. ne oli viety mukana ja 4. ne oli kätketty maastoon mutta etsinnöistä huolimatta ei löydetty. Viimeinen vaihtoehto on hyvinkin mahdollinen, etsinnöissä ei monesti löydetä ihmistäkään vaan kävellään tämän ohi.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Oulunmies kirjoitti:etsinnöissä ei monesti löydetä ihmistäkään vaan kävellään tämän ohi.
Totta, mutta voin myös omasta kokemuksesta kertoa, että noi hätäpäissään keksityt maastokätkötkin on melko hiton vaikea löytää jälkeenpäin, jos ei ole piirtänyt karttaa kätköstä.
Jos ne tavarat oltaisiin kätketty ja naamioitu hyvin hirmu tohinassa ja sätkyissään, niin niiden etsintä olisi ollut myöskin melkoinen etsintäoperaatio jäljestäpäin, jos niitä tonkii siellä yksinään...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
RockOla69
Nikke Knatterton

Järvessä nimenomaan, Oulunmies! Tämän vuoksi olenkin suunnannut "omia hiljaisia tutkimuksia" nimenomaan Bodomjärveen ja vanhaan venkulaan nimeltä Jukka Raitanen, joka laulussaan viittasi selvästi vapaasti lainaten "miehiin, jotka veneellä lähtivät rannasta hirmutyön tehtyään" Jukka Raitanen on mitä todennäköisimmin kuullut tiilitalossa tarinoita ja jopa tunnustuksia. Siksi aloitin "poistuiko murhaaja veneellä" ketjun. Mielestäni se on täysin mahdollista ja yhtä ilmeistä on, että kamat saattavat olla keskellä Bodomia, jossa naarauksia ei tehty?
Oulunmies
Martin Beck

Tavarat voivat olla maastossa edelleen tai sitten on vuosikymmenten aikana löydetty.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

RockOla69 kirjoitti:Tarkennetakoon edellistä, ensin oli (hälytys)jääkärijoukkue haravoimassa ja myöhemmin päivällä kaksi komppaniaa Uudenmaan jääkäripataljoonasta. Jossain vaiheessa kehiin tuli myös Viestirykmentti miinaharavoineen, mutta tästä ei isällä ollut varmaa muistikuvaa, että millä kokoonpanolla.

Joka tapauksessa faija oln sitä mieltä, että aika fakiiri täytyy Gustafssonin olla, jotta pystyi jemmaamaan kaikki kamat jonnekin? 8)
Kiinnostavaa luettavaa, kiitos RockOla69 lle.

Miten isäsi määritteli tuon kirjoittamasi: "Joka tapauksessa faija oln sitä mieltä, että aika fakiiri täytyy Gustafssonin olla, jotta pystyi jemmaamaan kaikki kamat jonnekin "

Hän ei tainnut nähdä koko miehestä vilaustakaan?

No mutta ei anneta tämän asian häiritä liikaa, sillä ajat oli tuolloin -60 toisenlaiset, ja on ilmeistä, että tuon aikainen ajattelu ja pohdinta on poislähtemättömästi juurtunut näihin ihmisiin.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Jaa, että kamoja vaikea kätkeä?

No ei minun mielestäni.

Kamat kassiin ja kassi narulla kiinni ja reipas parinkymmenen metrin kiskaisu, jolloin kamat ovat järvessä piilossa.

Sitäpaitsi, eikös noi UudJp:n porukat tulleet vasta surmia seuraavana päivänä, eli vasta maanantaina.

Ei kamojen hävitys olisi Gustafssonille ollut mikään ihmetemppu, ei lähellekään.

Reipas nainenkin nakkaa tuollaisen parin kilon kääreen kummasti yli kymmenen metriä ja nyt oli kyseessä riski kundi, jota leukaluun murtuminen ei olisi pätkääkään haitannut.

Se naaraus ja ja muu rekvisiitta, jossa poliisit "uittavat veneen perässä varpaitaan", oli sen ajan vehkeille ihan turhaa työtä, jonka poliisitkin hyvin tiesivät, siksi tuollainen lomaileva asenne.

Kamat ovat, no joo, mutta odotellaan, jospa niistä selviäisi jotain lisää.

Hakekoon niitä sieltä joku muu, jos enää löytää, heh.
RockOla69
Nikke Knatterton

Täysin mahdollista, mutta epätodennäköistä! (olipas savolaisttain ilmaistu!) :lol:

Eiköhän lähimaaston "kivet ja kannot" ole jo käännetty. Vaihtoehdot mielestäni ovat:
A) tavarat ovat keskellä bodomia ja siellä pysyvät
B) Ne on viety pois alueelta
C) Ovat edelleen alueella, mutta satojen sotilaiden, kymmeinien poliisiviranomaisten ja tuhansien ulkopuolisten toimesta niitä ei ole löydetty.

Veikkaisin vaihtoehtoa A tai B!
Vastaa Viestiin