Lätkäjengisi - jääkiekkoketju
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
No jaa... mikäs olikaan se jengi, joka laittoi Näädät divariin niin moneksi vuodeksi ?groot kirjoitti:Oulu Karpat of course.
EuroJR, miksi kannattaa narrilaumaa, joka joka kerta haviaa Karpille?
Haastan sinut vedonlyöntiin, jos narrit voittaa mestaruuden, häviät. Jos Kurpat, minä häviän. Veto siis pätee vain mestaruudesta, ei sijoituksista tms.
Panos = 1/2 vuoden Alibit ulkomaille tilattuna (molemmat asutaan ulkomailla) ok?
Minuakaan ei jääkiekko juurikaan kiinnosta, varsinkaan SM-liiga, arvokisoja tulee joskus katsottua.
Suosikkijoukkuetta ei ole, mutta pidän perinteisistä nimistä kuten Oulun Kärpät, Helsingin Jokerit, Tampereen Tappara ja Ilves jne. Inhoan sitä, että nykyään pitää kaikkeen tunkea englannin kieli kuten Espoon Blues, Lahden Pelicans. Lahden Pelikaanit olisi paljon parempi nimi tai Espoon Siniset.
Suosikkijoukkuetta ei ole, mutta pidän perinteisistä nimistä kuten Oulun Kärpät, Helsingin Jokerit, Tampereen Tappara ja Ilves jne. Inhoan sitä, että nykyään pitää kaikkeen tunkea englannin kieli kuten Espoon Blues, Lahden Pelicans. Lahden Pelikaanit olisi paljon parempi nimi tai Espoon Siniset.
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
It's a deal eli veto voimassa.EuroJR kirjoitti:Haastan sinut vedonlyöntiin, jos narrit voittaa mestaruuden, häviät. Jos Kurpat, minä häviän. Veto siis pätee vain mestaruudesta, ei sijoituksista tms.
Panos = 1/2 vuoden Alibit ulkomaille tilattuna (molemmat asutaan ulkomailla) ok?
Jep, asun ulkomailla.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
-
Kalessin
- Adrian Monk
jotenkin luin että jokerit vs.kärpät, mutta laajentaakseni näkökantaa, ei mikäänShipWreck kirjoitti:Ei kumpikaan? Siis mistä vaihtoehdoista ei kumpikaan?Kalessin kirjoitti:ei kumpikaan, jääkiekko on suolesta.
Kärppäfaneja näyttää sikiävän ihan liikaa joka suunnassa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
OK, veto voimassa.groot kirjoitti:It's a deal eli veto voimassa.EuroJR kirjoitti:Haastan sinut vedonlyöntiin, jos narrit voittaa mestaruuden, häviät. Jos Kurpat, minä häviän. Veto siis pätee vain mestaruudesta, ei sijoituksista tms.
Jep, asun ulkomailla.
Mä olen aina menossa ja kiirettä piisaa. On harvoja paikkoja joissa pystyn rauhoittumaan hetkeksi. Jääkiekko-ottelut ovat niitä, joissa unohdan kaiken muun stressin ja muutun jälleen ärsyttäväksi pikkupoikariiviöksi. Juttujen ja huutojen taso on matalaotsaista, myönnän sen. Muita hyviä konsteja .... kuntosali, klassinen musiikki, hiekkaranta ja uiminen, hyvä kirja tai leffa, quest-peli ts. adventure..
Palatakseni jääkiekkoon. Kärppien valtakausi on nyt ohi. Viimeisenä niittinä tuo Karalahden sainaus. Joukkuehenki->lepo! !! Ennustukseni tälle kaudelle
a) Jokerit vie mestaruuden
b) Kärpät on pettymys, runkosarjassa ja pleijareissa
c) Karalahti ei näe kevättä Kärpissä
d) TPS:n kausi katastrofaalinen
e) fanitoiminta nousee uusiin ulottuvuuksiin.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Takaisin ei stadiin ole tulemista, varsinkaan jos on taas alkanut ryypätä - HIFK nimittäin on saanut vanhasta Jerestä tarpeekseen. Uskon, että jos taas hölmöilee, on ura Suomessa ohi.Tampereen Tyttö kirjoitti:Karalahti pelaa vain muutaman pelin, alkaa ryypätä-ei treenaa- ei pelaa-palaa stadiin-haukkuu oululaiset-pelaa keväällä Hifkissä tai Bluesissa.
Itse asiassa harmittaa, ettei Karalahti mennyt narreihin - ne jokerifanien ilmeet olisin halunnut nähdä.
Viimeksi muokannut ShipWreck, Ma Elo 13, 2007 11:16 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.