Timo T.A Mikkosen ihmeellinen elämä
Re: T.A Mikkosen ihmeellinen elämä.
Pikku poika Mikkonen sitten kertoi tulevaisuuden suunnitelmistaan: Mä varastan aseen ja meen sen kaa kouluun ampumaan! Oli muuten huvittavaa, ettei äiti Mikkonen tiennyt oikeen mitä sanoisi noin niin kuin fiksua joutu vähän aikaa nikottelemaan. No mites ne heidän kasvatus asiat ovatkaan?
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
^Milloin/missä toi nähtiin?
Ja tenavat on tenavia (eivät tajua kuin sen, että aiheesta puhutaan joka paikassa), mutta vanhemmille nolo tilanne...
Ja tenavat on tenavia (eivät tajua kuin sen, että aiheesta puhutaan joka paikassa), mutta vanhemmille nolo tilanne...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
No just tuli se Mikkostenmailma tv.stä.Mike Manner kirjoitti:^Milloin/missä toi nähtiin?
- Juliet Jones
- Axel Foley
Minusta se kohtaus vaikutti samaan tapaan opetellulta kuin ne poikien lukemat uutisetkin.v-a-45 kirjoitti:Pikku poika Mikkonen sitten kertoi tulevaisuuden suunnitelmistaan: Mä varastan aseen ja meen sen kaa kouluun ampumaan! Oli muuten huvittavaa, ettei äiti Mikkonen tiennyt oikeen mitä sanoisi noin niin kuin fiksua joutu vähän aikaa nikottelemaan. No mites ne heidän kasvatus asiat ovatkaan?
Tästä katsomaan uusin jakso. http://nettitv.nelonen.fi/default.asp?v ... &vd=5&cc=1
Sofi Oksanen oli, jotenki vaivautuneen oloinen T.A:n tilityksestä.
Rouva Mikkonen on sen näköinen, että ihan kuin olisi pahaolla ja purskahtaisi itkuun milloin vain.
Huvitti kun sanoivat että, puolet suomalaisista on äänestänyt heidän ohjelman puolesta.
Voe helevettiläinen, mahtavaa katsottavaa, jos haluaa itsensä hämmästyttää ja olla ihan pihalla. En tiedä pitäiskö edelleenkään itkeä vai nauraa?
Sofi Oksanen oli, jotenki vaivautuneen oloinen T.A:n tilityksestä.
Rouva Mikkonen on sen näköinen, että ihan kuin olisi pahaolla ja purskahtaisi itkuun milloin vain.
Huvitti kun sanoivat että, puolet suomalaisista on äänestänyt heidän ohjelman puolesta.
Voe helevettiläinen, mahtavaa katsottavaa, jos haluaa itsensä hämmästyttää ja olla ihan pihalla. En tiedä pitäiskö edelleenkään itkeä vai nauraa?
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Kattelin nyt tuota jaksoa 4-5min. sieltä täältä ja satuin juuri tuon kohtauksen kohdalle...Juliet Jones kirjoitti:Minusta se kohtaus vaikutti samaan tapaan opetellulta kuin ne poikien lukemat uutisetkin.v-a-45 kirjoitti:Pikku poika Mikkonen sitten kertoi tulevaisuuden suunnitelmistaan: Mä varastan aseen ja meen sen kaa kouluun ampumaan! Oli muuten huvittavaa, ettei äiti Mikkonen tiennyt oikeen mitä sanoisi noin niin kuin fiksua joutu vähän aikaa nikottelemaan. No mites ne heidän kasvatus asiat ovatkaan?
Minusta siinä ei ollut mitään harjoiteltua, vaan se mikä siitä teki hivenen keinotekoisen makuisen oli se kameramies siinä tilanteessa.
Nina Mikkosesta sen verran, että hän ei minusta alkanut sen kummemmin nikotella tms, vaan totesi sen, että tää tenava ei nyt tiedä miten vakavasta asiasta puhuu jne...
Noi huomiot nyt sen vuoksi (varsinkin jälkimmäinen), että hivenen häiritsee, kun ihmisille tulee sellainen mielikuva, että tyyppi, joka on sössinyt jotain (esim. se Nina Mikkosen erittäin sekava tv-haastattelu tms. talkshow vierailu) ei saa tehtyä enää ikinä mitään oikein, vaan hänen toiminnastaan etsimällä etsitään epäkohdat siitä lähtien aina ja hyvätkin jutut väännetään jotenkin negatiiviseen valoon.
Tarkastelkaa tapahtumia rehellisen realistisesti, älkää mielikuvien ja ennakko odotusten pohjalta...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Ârvostan monissa ketjuissa asioita joihin otat kantaa, mutta jos lapsi ei käy koulua, eikä ole ollut päiväkodissa, niin mistä tälläiset asiat tulevat mieleen? Jos kotona jatkuvasti puhutaan "aikuisten" asioita ja paatoksellisesti arvostellaan muita, jopa presidenteistä lähtien ja vedotaan hitlerin aikaisiin tapahtumiin, lasten kuullen, niin minkälaisen mailmankuvan nämä lapset saa? Se kohta jossa Nina puhui vähän voi voi tyyliin, kuinka kansa on huolissaan heidän lapsistaan ja vertasi ohjelmaa esim tenavatähti kisaan oli niin kaukaa haettu, ei se, että lapset esiintyy tv.ssä ja laulaa ole minun tietääkseni kirvoittanut ketään uhkailemaan tenavatähtien vanhempia. Ja vielä kamalampaa minusta on jos Mikkosten lapset kuuntelevat kuinka vanhemmat puhuvat, että nyt meidät on jo uhattu tappaa, mutta eipä ole eka kerta. Mitä pieni poika siinä vaiheessa ajattelee? Herranjumala mitä "kasvatusta" sanon vaan. 
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Kai ne lapset pistää korvantaakseen noi kouluammuskelu uutiset siinä missä muutkin kuulemansa asiat maailman menosta.v-a-45 kirjoitti:jos lapsi ei käy koulua, eikä ole ollut päiväkodissa, niin mistä tälläiset asiat tulevat mieleen? Jos kotona jatkuvasti puhutaan "aikuisten" asioita ja paatoksellisesti arvostellaan muita, jopa presidenteistä lähtien ja vedotaan hitlerin aikaisiin tapahtumiin, lasten kuullen, niin minkälaisen mailmankuvan nämä lapset saa?
Ja mitä tuohon lastenkasvatukseen tulee Mikkosten perheessä, niin kujallahan T.A ja Nina on, en sitä olekkaan yrittänyt muuksi muuttaa, vaan ainoastaan spekuloin tuota em. tilannetta, missä puhuttiin niistä kouluammuskeluista ja sitä seuranneesta spekulaatioista tällä palstalla, sekä siitä tyylistä miten ihmiset tulee helposti ajattelleeksi asiat niin, että "kun se ykskin juttu meni niin, niin ei se osaa ihan mitään tehdä oikein ja on aina väärässä jatkossakin".
Jokainen tulkoon uskossaan autuaaksi, jopa Mikkoset.Se kohta jossa Nina puhui vähän voi voi tyyliin, kuinka kansa on huolissaan heidän lapsistaan ja vertasi ohjelmaa esim tenavatähti kisaan oli niin kaukaa haettu, ei se, että lapset esiintyy tv.ssä ja laulaa ole minun tietääkseni kirvoittanut ketään uhkailemaan tenavatähtien vanhempia.
Juu, on kauheeta jne. ja aika näyttää, että millaisia yksilöitä noista nuorista herroista tulee, mutta voisin itsekkin lyödä vetoa, että ei todellakaan ihan mitään perus Virtasia. Ei ehkä mitään sekopäitä, mutta varmasti tuollainen myllytys ja elämäntapa jättää jälkensä.Ja vielä kamalampaa minusta on jos Mikkosten lapset kuuntelevat kuinka vanhemmat puhuvat, että nyt meidät on jo uhattu tappaa, mutta eipä ole eka kerta. Mitä pieni poika siinä vaiheessa ajattelee? Herranjumala mitä "kasvatusta" sanon vaan.![]()
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Iltalehti 3.4
http://www.iltalehti.fi/viihde/200904039352011_vi.shtml
Mitä teemme?Is this the end?
Pakkohan tähänkin on jo kommentoida.
Ei itse ohjelma haittaa.Siinähän pyörikööt niinkuin kaikki muukin tosi-tv paska.
Eniten v**tuttaa tuo että Mikkoset pitää vetää nyt joka päivä jo lehtiinkin,
tyhmine mielipiteineen.Juuri kun Matista ja Tuksusta oli päästy.
Eipä arvosta Timpanssi sivareita, noh, ei moni muukaan.
Mutta kuka arvostaa miestä jolla on oma reality sarja ja jonka suurin
maneeri tuntuu olevan: reservin majuri.Tuotahan käytetään herrasta joka paikassa.
Ei luoja mikä debiili.
Nyt loppuu toivottavasti tälle iltaa avautuminen, baaria kohti siis.
Hauskaa alkavaa viikonloppua kaikille T.A:n ja sivarien kannattajille
ja anteeksi Kalpan faneille.Sori, teillä ei uo mitään jakoja.
Edit. Tämän statementin kautta vaadin nelosta tuomaan myös Riki Sorsan
ruutuun oman ohjelmansa kautta ja pyydän ylläpitoa bannaamaan minut täksi
illaksi jos olen ainoa joka on asiasta samaa mieltä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200904039352011_vi.shtml
Voi apinan kassit.Timppa on taas suivaantunut.Mikkonen myöntää: En arvosta sivareita.
- Täysiä räkättirastaita. Tyypillisiä kakara-aikuisia, kid adulteja, Timo T.A. Mikkonen puuskahtaa Iltalehdelle.
Mikkonen närkästyi Radio Rockin aamuohjelman juontajille Jussi Heikelälle ja Aki Linnanahteelle, kun nämä kutsuivat Mikkosta - reservin majuria - lähetyksessään siviilipalvelusmieheksi.
- Suuren huomion ympärillä on aina joukko tällaisia henkilöitä. Nämä henkilöt osoittivat käytöksellään oman pienuutensa. Nämä aikuiset miehet eivät kykene kuin ala-arvoiseen kettuiluun.
- No, show jatkuu, Mikkonen kuittaa.
Entäs tämä siviilipalvelusasia, etkö arvosta sivareita?
- Minä en arvosta siviilipalvelusta, se on tiedossa. En ole sivari. Tämä on kid adulttien nimittelyä. Paskakasa koko juttu, Mikkonen tyrmää.
Mitä teemme?Is this the end?
Pakkohan tähänkin on jo kommentoida.
Ei itse ohjelma haittaa.Siinähän pyörikööt niinkuin kaikki muukin tosi-tv paska.
Eniten v**tuttaa tuo että Mikkoset pitää vetää nyt joka päivä jo lehtiinkin,
tyhmine mielipiteineen.Juuri kun Matista ja Tuksusta oli päästy.
Eipä arvosta Timpanssi sivareita, noh, ei moni muukaan.
Mutta kuka arvostaa miestä jolla on oma reality sarja ja jonka suurin
maneeri tuntuu olevan: reservin majuri.Tuotahan käytetään herrasta joka paikassa.
Ei luoja mikä debiili.
Nyt loppuu toivottavasti tälle iltaa avautuminen, baaria kohti siis.
Hauskaa alkavaa viikonloppua kaikille T.A:n ja sivarien kannattajille
ja anteeksi Kalpan faneille.Sori, teillä ei uo mitään jakoja.
Edit. Tämän statementin kautta vaadin nelosta tuomaan myös Riki Sorsan
ruutuun oman ohjelmansa kautta ja pyydän ylläpitoa bannaamaan minut täksi
illaksi jos olen ainoa joka on asiasta samaa mieltä.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Olisiko em. asioilla yhteys toisiinsa?Damien kirjoitti:Eniten v**tuttaa tuo että Mikkoset pitää vetää nyt joka päivä jo lehtiinkin, tyhmine mielipiteineen. Juuri kun Matista ja Tuksusta oli päästy.![]()
Ainahan lehtien lööpeissä joku narri heiluu kansaa viihdyttämässä. Mikkosia, Tuksua ja Mattiakin ennen on ollut joku, mutta kukaan ei enää nykyään jaksa muistaa, että kuka.
Kusenkeltainenlehdistö kiittää ja tehtailee, kun kansa on sitä vailla.
Ehdottomasti Riki ruutuun kiikkikii...........
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Haluan ilmaista tukeni sivareille. Arvostan teitä keskimäärin enemmän kuin Mikkosta. Sivari on valinta. Armeija on valtavirran mukana menemistä. (Sori, oli pakko kun ketjussa aiheesta oli käsittelyä.)
Paavo Arhinmäki on äijä!
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
loneliness kirjoitti:Haluan ilmaista tukeni sivareille. Arvostan teitä keskimäärin enemmän kuin Mikkosta.
T.A saattaa olla vähän pöljä, mutta sivarit on hyvin monesti (ei siis aina) vaan laiskoja, sopeutumattomia, tai selkärangattomia.
Tai periaatteellisia.Uskoisin että laiskat ja sopeutumattomat menevät ensin armeijaan ja keskeyttävät parin ensimmäisen viikon aikana (tai jo ennen alkua saavat vapautuksen mitä ihmeellisimmistä syistä.)Mike Manner kirjoitti:loneliness kirjoitti:Haluan ilmaista tukeni sivareille. Arvostan teitä keskimäärin enemmän kuin Mikkosta.*Heheheheheheheh* ...
*Heheheheh*
T.A saattaa olla vähän pöljä, mutta sivarit on hyvin monesti (ei siis aina) vaan laiskoja, sopeutumattomia, tai selkärangattomia.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Chopper kirjoitti:Tai periaatteellisia.Uskoisin että laiskat ja sopeutumattomat menevät ensin armeijaan ja keskeyttävät parin ensimmäisen viikon aikana (tai jo ennen alkua saavat vapautuksen mitä ihmeellisimmistä syistä.)
...Ja itseasiassa oon sitä mieltä, että jos joku lähtee sivariin vankkumattomasta vakaamuksesta, niin ok, ei siinä mitään.Mike Manner kirjoitti:...on hyvin monesti (ei siis aina)...
Mutta siinä kerhossa on noita tyhmiä, laiskoja ja saamattomia ihan liikaa...