Johanna Tukiainen
Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä
Siis jesset sun muut! Eikö tälle naurettavuudelle tule edes täällä loppua?
Tuliaisesta eurovaaliehdokas mt3-viihde, realistinen vaihtoehtopuolue haluaa tukiaisen ehdolle. He ovat myös päättäneet, että ehdokas numero tulee olemaan 69

kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
on meriitit ainakin kohdillaanVuoden 2008 turhin julkkis on valittu. Tittelin saa Johanna Tukiainen. Valinnan on vuodesta 1994 tehnyt Turhat Julkkikset -yhdistys.
Johanna Tukiainen (s. 1978) tuli päättyneen vuoden aikana tutuksi esimerkiksi glamour-mallina, juontajana, Dolls-show'n tanssijana, messuemäntänä, mallina, saarnaajana sekä eroottisten kännykkäviestien saajana ja lähettäjänä.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Tän on pakko olla aprillipila!v-a-45 kirjoitti:Tuliaisesta eurovaaliehdokas mt3-viihde, realistinen vaihtoehtopuolue haluaa tukiaisen ehdolle. He ovat myös päättäneet, että ehdokas numero tulee olemaan 69![]()
Nanika ga tooku matteiru to
Udi on Tuksukan ex-miesystävä, joka on kuolemaisillaan melanoomaan.Mickey kirjoitti: ps. Kuka on Udi?
Ei edes ollutClyde kirjoitti:Tän on pakko olla aprillipila!v-a-45 kirjoitti:Tuliaisesta eurovaaliehdokas mt3-viihde, realistinen vaihtoehtopuolue haluaa tukiaisen ehdolle. He ovat myös päättäneet, että ehdokas numero tulee olemaan 69![]()
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Onneksi sentään oliv-a-45 kirjoitti: Ei edes ollut
Povijulkkikseen luotti myös MTV3:n Viihdeuutiset, joka kertoi, että kohublondi Johanna Tukiainen ryhtyy eurovaaliehdokkaaksi. Pilaksi juttu paljastui viimeistään, kun haastateltavana oli ReVa-puolueen puheenjohtaja, jonka nimi oli Jorma Mela.(Aamulehti)
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right? John Mayer
Am I living it right? John Mayer
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... en_johannaKohublondi Johanna Tukiainen kertoo Viihdeuutisille, että hänen läheisensä yritti myrkyttää hänet.
Johanna Tukiainen kertoi aiemmin julkisuudessa, että hänet yritettiin myrkyttää. Tukiaisen mukaan joku laittoi valkoista jauhetta hänen kanyyliinsa, kun hän makasi malarian kourissa helsinkiläisessä sairaalassa.
– Minulle selvisi aamulla järkyttävä asia. Sain tietää kuka minut yritti myrkyttää, Johanna kauhistelee Viihdeuutisille.
– Kyseessä on mies, joka oli ystäväni. Hän ei ole sukulaiseni, mutta olemme aiemmin olleet paljonkin tekemisissä, hän paljastaa.
Johanna aikoo tehdä asiasta rikosilmoituksen.
– Tämä kyseinen mies tunnusti minulle teon. Minulla on tunnustus myös kirjallisena. Aion toimittaa sen poliisille. Toivottavasti tapaus tutkitaan kunnolla. Olen aivan järkyttynyt! Johanna päivittelee.
– Minä ja siskoni Julia aiomme hakea miehelle lähestymiskielto, hän kertoo.
Johanna kertoi tapauksesta myös 7 päivää -lehden blogissaan.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
^Ja ensi viikolla Jumala on antanut voimia Tuksulle antaa anteeksi ja koko rikosilmoituksen teko jää sikseen. Hallelujaaa!
...Joo-o... Tuksulla taas juttu lentää.
...Joo-o... Tuksulla taas juttu lentää.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Neiti Etsivä
- Frank Drebin
Varsin epäilyttävälle kuullostaisi, että tukiainen olisi pystynyt pitämään moisen uutisen sisällään usean kuukauden ajan
Ja jos sairaalassa joku yritetään myrkyttää, niin siitä kyllä varmasti tehtäisiin heti samantien rikosilmoitus halusi potilas tai ei
Tonnikeijutanssi
http://naurunappula.com/videot/480626/D ... gabondassa
Ja jos sairaalassa joku yritetään myrkyttää, niin siitä kyllä varmasti tehtäisiin heti samantien rikosilmoitus halusi potilas tai ei
Tonnikeijutanssi
http://naurunappula.com/videot/480626/D ... gabondassa
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
^
Kyllä hymyilytti sekä hieman hävettikin.Tuollaseen tanssiin kykenee jokainen.Eihän tuota voi sanoa edes tanssimikseksi kun kaksi tönkkösuolattua lahnaa yrittää taipua 
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
"Riisuimme erittäin hitaasti"
Lauantai 2.5.2009 klo 15.09
Kohublondi Johanna Tukiainen selvensi MTV3:lle, miksi viimeisin strippauskeikka ei hänen mielestään ollut katastrofi.
- Olemme tanssineet tankotanssia yli kahdeksan vuotta ympäri maailmaa, joten olemme ammattilaisia, Johanna Tukiainen selvensi MTV3:lle. (KARI PEKONEN)
- Emme riisuneet kaikkia vaatteita kerralla pois, vaan erittäin hitaasti kahden biisin aikana ja vasta loppuvaiheessa topless. Kaikkia vaatteita emme ota pois, hän eritteli strippauskeikan vaiheita.
Johanna ja Julia Tukiaisen strippauskeikasta Dejavu-erotiikkaravintolassa Levillä nousi pieni kohu aiemmin tällä viikolla, kun Viihdeuutiset kertoi sen olleen täysi floppi.
Paikalla olleen lähteen mukaan sisaruksilla oli tanssin aikana suuria vaikeuksia muun muassa strippaustangon kanssa.
Silminnäkijät kertoivat kohusiskosten myös stripanneen varsin kummallisella tavalla - molemmat kun pudottivat kaikki vaatteensa pois kertaheitolla.
MTV3:n mukaan Johanna Tukiainen otti kuitenkin lauantaina itse yhteyttä toimitukseen ja selvensi, miten strippauskeikka hänen mielestään oli edennyt.
- Olemme tanssineet tankotanssia yli kahdeksan vuotta ympäri maailmaa, joten olemme ammattilaisia. Meillä ei ole mitään ongelmia tangon kanssa, osaamme käyttää sitä täysin ammattitaitoisesti. Emme ole mitään amatöörejä, Dejavu ei edes palkkaa amatöörejä töihin, hän selitti.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Oisko jollain klippiä tästä keikasta?
Mä oon odotellut kanssa innolla, josko tästä olisi videota liikkellä.