Pyydän ylläpidon huomiota ja tarkkaavaisuutta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Jaa. Siitä nyt saisi kai välillä syytettyä meistä jokaista.
Paitsi jii ärrää, hän on aina kiltti.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

se on kyllä totta, JR ei dissaa ketään :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

:lol: Heh, en mä nyt niin kiltti ole. En vain jaksa nettiriitelyitä, ne ei johda mihinkään (paitsi mahdolliseen banniin). Sitten joutuu kyttäämään mahdollisia vastakuitteja jne. Tulee vaan turhaa stressiä. Joillain muilla palstoilla on tullut irroiteltua vuosien varrella, mutta en ole kyllä koskaan saanut mistään bannia. Jokainen taaplaa tyylillään.

Sitä paitsi, yleensä ne kiistelyä aiheuttavat aiheet on tullut jo niin monen monituista kertaa luettua ja läpikäytyä muilla palstoilla, ettei oikein jaksa raapustaa vastinetta, vaikka kuinka ärsyyntyisi joistain kirjoituksista. On vaan niin ennalta arvattavaa, kuinka keskustelu siitä jatkuisi, jos kirjoittaa vastineen.

Vuosikausia sitten mietittiin kaverin kanssa mahd. hyvää provoa eräälle suositulle sivustolle. Se ei saanut olla läpinäkyvä. Ja toimihan se, keräsi vihaisia kommentteja niin paljon, että sivusto meni tukkoon ja kaatui päiväksi... :lol:
Kalessin
Adrian Monk

äh...turhaan oot vaan vaatimaton *teaser* mistäköhän sivustosta mahtoi olla kyse, anna nyt jotain vinkkiä niin menee ilta arvuutellessa :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
EuroJR
Jessica Fletcher

Kalessin kirjoitti:äh...turhaan oot vaan vaatimaton *teaser* mistäköhän sivustosta mahtoi olla kyse, anna nyt jotain vinkkiä niin menee ilta arvuutellessa :lol:
Haha en kerro. Joudun vielä ahdinkoon!!! Oli mulla kuitenkin kaverin kanssa hauskaa se ilta kun luettiin pyhää vihaa täynnä olevia kirjoituksia ja oltiin pienessä sievässä. :D :lol: :lol:
Kalessin
Adrian Monk

nooo..kai sä nyt voit edes jonkun pienen vinkin antaa...?en mä kerro kenellekään... :wink:
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Junnulla ja Kalessinilla selkeetä sutinaa, vaihtakaa yksäreitä ja palstatietoja. :ihastumio:
EuroJR
Jessica Fletcher

Kalessin kirjoitti:nooo..kai sä nyt voit edes jonkun pienen vinkin antaa...?en mä kerro kenellekään... :wink:
Sorry. Loose lips sink ships! Ainoana pienenä vinkkinä kerrottakoon, että panostimme huolella yhteen ns. lipsahdukseen tekstissä johon toivoimme kaikkien vihaisten tarttuvan. Niinhän siinä kävikin!!! :lol: :lol:
End of story.
Kalessin
Adrian Monk

Loka kirjoitti:Junnulla ja Kalessinilla selkeetä sutinaa, vaihtakaa yksäreitä ja palstatietoja. :ihastumio:
mä vaan yritin urkkia tietoja :wink: mut nähtävästi huonolla menestyksellä... :oops:
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Juujuu. :lol: Mä tiesin et sun huumoriin voi luottaa.
Kalessin
Adrian Monk

mihin huumoriin...? :wink: *hölmistynyt*
Herkkis
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Ömm Sana & Ylistys, JR?
I am an African!
Samarina
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Samarina »

:shock: Onko tuo S&Y keskustelupalsta sitten kovinkin suosittu?
Kalessin
Adrian Monk

hitsi täytyykin käydä katsomassa *laukkaa takavasemmalle*
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

EuroJR kirjoitti:
Kalessin kirjoitti:nooo..kai sä nyt voit edes jonkun pienen vinkin antaa...?en mä kerro kenellekään... :wink:
Sorry. Loose lips sink ships! :lol: :lol:
End of story.
Tota mä kyllä ihailen,taitoa vetää raja eikä ylitää sitä.
Totuus on tarua ihmeellisempää
Vastaa Viestiin