Zodiac bodomiin syyllinen ?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Re:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Urho kirjoitti:... ja homma jatkuu. Pharaoh on nyt ryhtynyt maalailemaan Arskasta auvoista kuvaa. Tällä on tarkoitus härnätä Wagner epäilemään
Pharaohia Arskaksi...

Kaikki Pharaohin tiedot Arskasta on voinut napata Wagnerin taannoisista kirjoituksista. Aikanaanhan Wagnerin epäilykset kohdistuivat Mazaan, joka selvästi nautti tästä statuksestaan kaksimetrisenä väkivallantekijänä, mutta kun Wagner pisti lopulta kysymyksiä, joihin vain oikea Arska tiesi vastaukset, niin johan rupesi tulemaan mitä sattuu.

Muistatkos/tiedätkös Pharaoh, minä vuonna Arskan laskut Wagnerille jäivät maksamatta? Itse satun sen jostain kirjoituksesta muistamaan, ja niin muistaa Wagnerkin.
..johon Pharoah vastasi ja kuitenkin poisti vastauksensa.
Uudemman tiedon valossa taidan arvata siihen syynkin: en ole tuota vuotta maininnut...

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Pharaoh
Martin Beck

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Wagner kirjoitti:
Urho kirjoitti:... ja homma jatkuu. Pharaoh on nyt ryhtynyt maalailemaan Arskasta auvoista kuvaa. Tällä on tarkoitus härnätä Wagner epäilemään
Pharaohia Arskaksi...

Kaikki Pharaohin tiedot Arskasta on voinut napata Wagnerin taannoisista kirjoituksista. Aikanaanhan Wagnerin epäilykset kohdistuivat Mazaan, joka selvästi nautti tästä statuksestaan kaksimetrisenä väkivallantekijänä, mutta kun Wagner pisti lopulta kysymyksiä, joihin vain oikea Arska tiesi vastaukset, niin johan rupesi tulemaan mitä sattuu.

Muistatkos/tiedätkös Pharaoh, minä vuonna Arskan laskut Wagnerille jäivät maksamatta? Itse satun sen jostain kirjoituksesta muistamaan, ja niin muistaa Wagnerkin.
..johon Pharoah vastasi ja kuitenkin poisti vastauksensa.
Uudemman tiedon valossa taidan arvata siihen syynkin: en ole tuota vuotta maininnut...

8)
Höpöhöpö. Tottakai olet maininnut. Mistä muualta olisin voinut tiedon saada?
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Re: Zodiac bodomiin syyllinen ?

Pharaoh kirjoitti:Höpöhöpö. Tottakai olet maininnut. Mistä muualta olisin voinut tiedon saada?
Siinäpä se.
Luulit tiedon mainitun.
Tarkistettuasi asian poistit vastauksesi.

Wer hebt, er lebt
8)
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:Höpöhöpö. Tottakai olet maininnut. Mistä muualta olisin voinut tiedon saada?
Siinäpä se.
Luulit tiedon mainitun.

Wer hebt, er lebt
8)
Viittaako tämä keskustelu kenties johonkin, mitä Muuralan palstalla sanottiin?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Maza kirjoitti:
Wagner kirjoitti:
Siinäpä se.
Luulit tiedon mainitun.

Wer hebt, er lebt
8)
Viittaako tämä keskustelu kenties johonkin, mitä Muuralan palstalla sanottiin?
Wer hebt, er gebt !

8)
Maza
Jane Marple

Wagner kirjoitti:Wer hebt, er gebt !
Lopeta hepittely. Puhu asiaa.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Maza
Jane Marple

Wagner eli RÖH/Hintriika on pitänyt Arska-teemaa esillä jo muinaisesta Klak-palstasta lähtien. Keskustelu on oollut kiivasta ja analyyttistä. Ylilyöntejäkin on tapahtunut, mutta se kuuluu asiaan. Ovathan nämä palstat kuitenkin vaina harrastelua, eikä pelkkää ryppyotsaista urhottelua.

Olen alusta lähtien pitänyt koko Arska-saagaa satuiluna, mutta Muuralan palstan aikana yritin viedä Zodiac-kytköstä globaalisti eteenpäin. Tein suuren työn hankkimalla kontakteja Zodiackiller-palstan kautta. Ensimmäinen kontakti on kirjoittanut asiata pari kirjaa. Hän ei ollut kiinnostunut ulkomaalaisista Zodiac-ehdokkaista, vaan yritti vain myydä kirjojansa minulle ja Wagnerille.

Toinen Zodiac-tutkija, Tennesseestä kotoisin oleva Brandon oli valmis viemään Arskan käsialanäytteen tuntemalleen FBI-tutkijalle. Asiasta käytiin kirjeenvaihtoa Wagnerin kanssa. Jostain minulle täysin käsittämättömästä syystä Wagner alkoi epäillä, että Brandonin viestit oli lähetetty Suomesta. En tänäkään päivänä tajua, miksi hän teki niin. Lopputulos oli se, että Brandon vetäytyi hankkeesta, koska piti Wagneria sekopäänä.

Valitettavasti Brandonin yhteystiedot hävisivät vaihtaessani tietokonetta. Olen yrittänyt etsiä häntä Zodiackillerin kautta, mutta ilman tulosta.

Tämä episodi paljasti minulle lopullisesti, että Wagnerilla ei edes ole mitään käsialanäytettä. Koko Arska-saaga on valetta alusta loppuun.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Arwe Tersca, consolidum caventas

Maza kirjoitti:<blabla>Olen alusta lähtien pitänyt koko Arska-saagaa satuiluna, mutta Muuralan palstan aikana yritin viedä Zodiac-kytköstä globaalisti eteenpäin.
>blabla> Tennesseestä kotoisin oleva Brandon oli valmis viemään Arskan käsialanäytteen tuntemalleen FBI-tutkijalle. Asiasta käytiin kirjeenvaihtoa Wagnerin kanssa. Jostain minulle täysin käsittämättömästä syystä Wagner alkoi epäillä, että Brandonin viestit oli lähetetty Suomesta. En tänäkään päivänä tajua, miksi hän teki niin. Lopputulos oli se, että Brandon vetäytyi hankkeesta, koska piti Wagneria sekopäänä.

Valitettavasti Brandonin yhteystiedot hävisivät vaihtaessani tietokonetta. Olen yrittänyt etsiä häntä Zodiackillerin kautta, mutta ilman tulosta.

Tämä episodi paljasti minulle lopullisesti, että Wagnerilla ei edes ole mitään käsialanäytettä. Koko Arska-saaga on valetta alusta loppuun.

Tuliko hätä käteen vai housuun jne-tyylinen vastaus olisi lautamiesosiotasoa, minkä vuoksi en tässä sitä esitä.

FBI:n osalta en ole havainnut ketän Brandon-nimistä tyyppiä.
Erääseen tiedusteluun vastasin hieman epäillen, kun tekstin englanti ei ollut tutkijatasoa.
Palautetta siihen tuli Maza/Pharaoh-suunnasta.

Keskusrikospoliisilla ON Arskan käsialanäyte. Ja myös Zodiacin vastaava.

Mikään Arskan osalta kertomani ei ole valetta miltään osin.

8)
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Oletko Wagner ottanut huomioon sen mahdollisuuden, että Arska onkin vedättänyt sinua ja sinä olet mennyt niin sanotusti retkuun ja nyt julistat töäällä Arskaa syylliseksi, ei ainoastaan Bodomin surmiin, vaan myös sitä, että hän olisi Zodiac killer?

No minkä ikäinen Arska oli vuonna 1960, kait nyt sen voisit paljastaa?

Ja miten hän sitten oli eksynyt sinne Bodomin niemelle, kun sinne oli sivullisilta pääsy kielletty?

Oliko hän kenties kartanossa kyläilemässä?
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Hessu52 kirjoitti:Oletko Wagner ottanut huomioon sen mahdollisuuden, että Arska onkin vedättänyt sinua ja sinä olet mennyt niin sanotusti retkuun ja nyt julistat töäällä Arskaa syylliseksi, ei ainoastaan Bodomin surmiin, vaan myös sitä, että hän olisi Zodiac killer?

No minkä ikäinen Arska oli vuonna 1960, kait nyt sen voisit paljastaa?

Ja miten hän sitten oli eksynyt sinne Bodomin niemelle, kun sinne oli sivullisilta pääsy kielletty?

Oliko hän kenties kartanossa kyläilemässä?
Ei Arska koskaan kertonut mitään Zodiac-kaudestaan.

Vain sen, että muutti kesällä 1960 Californiaan siskonsa luokse ja että tunnollaan on muitakin tappoja kuin Bodomin uhrit.

Zodiac-kytkös ilmeni surma-aamun seuralaiseltaan Ristolta tämän osoitettua Arskan kapakassa erään kirjeensä loppumerkiksi piirtämää symbolia: Risto lausui puoliääneen "Zodiac", jolloin Arska repäisi paperista tuon merkin pois ja antoi Ristolle -jälleen kerran- tämän pummaaman mummosatasen.

Matinkylässä eräässä myyntiin hankkimaansa kaksioonsa majoituttuaan esitti minulle yhtiömme nimissä laaditun laskun, joka oli tasan puolet laskumme määrästä: perusteli asiaa siten, että on itse tehnyt puolet töistä ...
Makuualkovinsa yöpöydällä oli vanha Readest Digest, joka oli jäänyt itsestään auki erään teeman kohdalta. Otsikkona oli ympyrä-ristisymboli ja sen päällä teksti "Zodiac Killer".

Mitä tulee väittämääsi sivulliskieltoon, en tuota kieltoa tiedä niemellä olleen; retkuilimme vanhempieni kanssa siellä Helluntaisin jo vuosia ennen surmia.

Kalastusoikeus niemellä oli eri asia, kalastusoikeus oli Bembölen kalastuskunnalla ja vuokraoikeuden perusteella Bodomin Koukkupojat ry:n jäsenillä.

Arska oli, edelleen mainiten asian jo tietävälle kysyjälle, tuolloin 15 vuotias sikäli kun tuon tahon viranomaistiedot pitävät paikkaansa.

Rahalla kun sai ja saa ja hevosella niinkuin rahallakin pääsee.

Mahdollisesti pappa betalar, kuten kerroit.

Aasi juo siinä kuin kamelikin.

8)
Maza
Jane Marple

Re: Arwe Tersca, consolidum caventas

Wagner kirjoitti: FBI:n osalta en ole havainnut ketän Brandon-nimistä tyyppiä.
Erääseen tiedusteluun vastasin hieman epäillen, kun tekstin englanti ei ollut tutkijatasoa.
Palautetta siihen tuli Maza/Pharaoh-suunnasta.

Keskusrikospoliisilla ON Arskan käsialanäyte. Ja myös Zodiacin vastaava.

Mikään Arskan osalta kertomani ei ole valetta miltään osin.
Brandon ei ole FBI:sta, mutta hänellä on kontakteja sinne.

Jos Arska oli kiinnostunut Zodiacista, niin entä sitten? Olethan sinäkin kiinnostunut Bodomista.
Hessu52
Watson itse

Papa ei betalar tuollaisia smmia -60 luvulla, kun ei niitä ollut, mutta oletko tuntenut Askan jo niiltä ajoilta ja mikä otus tämä Risto sitten on ja mitä tekivät Bodomilla?
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Hessu52 kirjoitti:Papa ei betalar tuollaisia smmia -60 luvulla, kun ei niitä ollut, mutta oletko tuntenut Askan jo niiltä ajoilta ja mikä otus tämä Risto sitten on ja mitä tekivät Bodomilla?
Pappa betalade, kuten tiedät ja olet kertonutkin.
Risto ja Arska olivat onkimassa molempien eri kertomusten perusteella surmayönä.
Lähinnä kai kyttäsivät mahdollisuutta saada *illua, jos Ristoa kuulin oikein.
Enkä tarkoita tarvetta hillua.
Edelleen olen sitä mieltä, että surmattujen tyttöjen riparikytkökset, mahdollisetkin, tulisi saattaa uuden tutkinnan piiriin ja uusi tutkinta tehdä sellaisin poliisitahoin, joiden tutkintaan ei voida ylempää vaikuttaa, jotka olisivat lahjomattomia ja joilla älykkyysosamäärä olisi kolminumeroinen.
Koska tämä tuntuu Suomessa mahdottomuudelta, lainattakon EU:n puitteissa vaikkapa Saksasta asiansa osaavia tutkijoita. Näin tämäkin case saattaisi ratketa nopeasti, joskin mahdollisesti syntyisi hämminkiä arvioitaessa Suomen poliisin tasoa kansainvälisellä mittapuulla, mihin ei poliittistakaan tahtoa syntyne, kun suomalaisen politiikkaan ei kuulu rehellisyys ja asioiden perusteellinen selvittäminen.

8)
Pharaoh
Martin Beck

Re: Arwe Tersca, consolidum caventas

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Wagner kirjoitti: Palautetta siihen tuli Maza/Pharaoh-suunnasta.
8)
Taas valheellinen väitös. En ole antanut sinulle koskaan minkäänlaista Zodiac-palautetta.
Hessu52
Watson itse

^Enkä minä ole tietääkseni missään vaiheess kertonut papan betalareen mitään -60 luvulla.

Sen olen sanonut, että -70 luvulla kyllä saunottiin ja viinaakin maisteltiin, ei se sen kummempa ole ollut, kuin muissakaan menestyvissä yhtiöissä siihen aikaan.

Olin muidenkin firmojen saunailloissa ja niissäkin oli viinaa jopa paremmin, kuin tässä tietyssä yrityksessä.

Naisiakin olisi saanut, jos olisi ollut tarve, jota tässä meidän yhtiössämme ei sentään tarjottu.

Noilta osin tuo pappa betalar on aivan aiheeton, sillä kuten olen jo monasti sanonut, niin ei papalla olisi v.60 ollut, millä betalaa, eli sen pituinen sen.
Vastaa Viestiin