Tatuoinnit

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

itelläkin olis kauhea hinku ottaa uusia leimoja tai jatkaa edellisiä.. rahasta vaan tuntuu olevan aina kiinni, kuvaideoita olis vaikka muille jakaa. itse tykkään yksinkertaisista mustista kuvista ilman varjostuksia tai värejä. jos jotain väriä käyttäis ni maximissaan jotain punaista mustan lisäks.. molemmat 2 tatuointiani oon suunnitellu itse ja muokkaillu sit niitä yhdessä tatuoijan kanssa sopivaksi. ei ole ainakaan kellään samanlaista.
niskassa vasemmalla puolella on kuu-symboli ja oikeassa olkavarressa tyylitelty aurinko. auringon alapuolelle olis tarkotus ottaa kaksi yksinkertaista mustaa raitaa ja kuun rinnalle oon suunnitellu puoliympyrän sirppiä. vasempaan pohkeeseen oon miettiny joko tähtiä, puunrunkoa tai jalan- tai tassunjälkiä. toistaseks ne on vasta suunnittelu asteella.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
loneliness
Jessica Fletcher

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja loneliness »

tmk666 kirjoitti:
Dr.NecroPhil kirjoitti: Vielä jos tähän loppuun esittäisin nöyrän pyyntöni, jotta kertokaa nyt ihmeessä, minkälaista leimaa on tullut otettua sen sijaan, että vain mainitsette "kaks kuvaa on. toisel on merkitystä. omia juttuja", eikös täällä ollut nimenomaan tarkoitus keskustella tästä aiheesta, aina mielenkiintoista saada tietää, minkälaista kuvaa joku ottanut=)
Mulla löytyy iso tribal vasurista jolla yhdistettiin pari pienempää täppiä. Oikeassa löytyy tribalia,pääkalloja,ranneketju,liekkejä ja viikatemies. Tilaa on vielä vaikka kuinka ja kuten DR.NP totesikin niin erittäin koukuttavaa puuhaa. Nimim.Seuraavaa sessiota odotellessa
Ehkäpä 13.3 Ink festeillä tulee jotain lisää.
Varmaan ongelmana tässä on se, että monikaan ei halua paljastaa tarkalleen omia kuviaan, elleivät ne ole tyyliin tribaaleja, joita löytyy joka kolmannella alle 30-vuotiaalla. Ihmiset haluavat varmastikin säilyttää yksityisyytensä palstalla.

Tmk, millainen hintataso tuollaisilla festareilla yleisesti on, onko se samassa tasossa liikkeiden hintojen kanssa vai onko ekstrahintoja. Omat kuvani olen saanut luottotekijällä halvalla enkä näin ollen kovin herkästi lähde messuille tikattavaksi.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

loneliness kirjoitti: Ihmiset haluavat varmastikin säilyttää yksityisyytensä palstalla.
Tästä syystä en ole kommentoinut omistani mitään vaikka niitä löytyy 4 kpl:tta tällä hetkellä ja tunnistettavissa,kaikki itse suunniteltuja.Harrastuksiin liittyviä sekä eläinaiheisia.Missä ja minkänlaisia jääköön salaisuudeksi.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
tmk666
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

loneliness kirjoitti:
Tmk, millainen hintataso tuollaisilla festareilla yleisesti on, onko se samassa tasossa liikkeiden hintojen kanssa vai onko ekstrahintoja. Omat kuvani olen saanut luottotekijällä halvalla enkä näin ollen kovin herkästi lähde messuille tikattavaksi.
Kyllä siellä hinnat on alempia kuin liikkeissä kun kaverit ei joudu maksamaan veroja ym. kustannuksia joita liikkeillä on.
Taitavia kavereita siellä on tekemässä esim. mun luottotekijällä kohta 20v kokemus,tekee parempaa jälkeä kuin yksikään Kuopion liikkeistä. Itseasiassa olen korjauttanut ja joudun korjauttamaan kaverilla liikkeiden mokia.
Niin ja voihan sinne messuille lähteä vaan fiilistelemään ja ehkä ottamaan pari bisseä,siinähän sitä samalla näkee mikä on tekijöiden taso.
One,two,fuck you!
Pirunkettu
Alokas

Tatuoinnit/allergiat

Viesti Kirjoittaja Pirunkettu »

Minulla on yksi keskeneräinen tatuointi ja keskeneräinen se tulee olemaankin poistamiseen asti.
Valitettavasti.
Haaveena oli saada molempiin olkavarsiin kuvat, mutta jouduin luopumaan haaveestani allergioiden ja yliherkkyyksien takia :(

Eli jos sinulla on taipumusta yliherkkyyteen yms. tai tiedät että olet allerginen vaikka emulgointiaineelle... harkitse uudestaan. Jatkuvat ihon oireilu käy pidemmän päälle raskaaksi. Ja kuten jo aiemmin ketjussa todettiin- kovin helpolla siitä ei eroon pääse.

Kymmenisen vuotta haaveilin tatskan saamisesta ja ensimmäisen saatuani alulle olisi pitänyt saada lisää heti. Mieli tekisi jatkaa vanhaa tatskaa vielä vuosien jälkeenkin ja unelmoin että tatuointivärejä tulee joskus sellaisia joita minäkin voin hakkauttaa ihooni. Siihen asti ihailen kateellisena muiden koristuksia.
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex

Re: Tatuoinnit.

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Seuraavaa kuvaa tässä suunnitellessa, olen yrittänyt etsiä sellaista noitarumpu-merkistöä(missä siis kerrottaisiin, mitä mikäkin merkki tarkoittaa), mutta ilmeisesti en löydä oikeita guugletussanoja kun en löydä. Mies on luvannut sen tehdä, kunhan vain löydän ja piirrän kuvan.
Cassie
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Cassie »

Jes, se o Jeppiskamaa
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

^ Paljon kiitoksia mielenkiintoisesta linkistä! ;)

Voisiko joku laittaa vähän hintahaitaria, että mitä erityyppiset kuvat maksavat nykyisin?
Every ship must sail a world.
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex

^^Kiitos kovasti linkistä!
Liikkeessä maksoin vuosi sitten 50e tulitikkuaskin kokosesta mustasta hevosesta
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Tuulitukka84 kirjoitti:Liikkeessä maksoin vuosi sitten 50e tulitikkuaskin kokosesta mustasta hevosesta
PK-seudulla tuota luokkaa...
Kämmenen kokoinen yksinkertainen kuva pari sataa ja tuota kuvioo pitkin ylöpäin...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex

Ja tämä tosiaan kaukana kasvukeskuksista.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Tuulitukka84 kirjoitti:^^Kiitos kovasti linkistä!
Liikkeessä maksoin vuosi sitten 50e tulitikkuaskin kokosesta mustasta hevosesta
Ei ne halpaa lystiä ole ne tatskat. Joissakin liikkeissä ainakin minimiveloitus tyyliin jotain 80 e, vaikka olisi sormen pään kokoinen kuva. Vähänkin stailatummasta ja vaikeammin tehtävästä kuvasta saa varautua maksamaan huntteja. Ei kannata silti mennä millekään amatööritatskaajille, jotka samalla lipittävät bisseä ja moshaavat hevin tahtiin. Laadusta kannattaa maksaa.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex

Se tietenkin että mitä pitää kalliina,taide on elämänmittainen sijoitus :)
helinä
Susikoski

Viesti Kirjoittaja helinä »

Itseltä löytyy horoskooppileima parin naikkosen kanssa oikeasta olkavarresta, kohta pari vuotta siinä lojunnu eikä ole kaduttanut ennen viime maanantaita milloin se alkoi punoittaan ja kutiseen, ties onko allergia tullut tai jottai, kauhistuttaa kyl mut toivottavasti on vaan ihottumaa..

Suunnilleen ison tupakka-askin kokoinen ja hintaa tällä oikeasti olisi ollut päälle kahdensadan mutta köyhdyin vaan satkun verran. :D

Nyt hirveästi kiinnostais ottaa edustava kuva yhdestä kissoistani ja leimauttaa se mutta mihinkä paikkaan, siitä tuleekin ongelma :|
Gratang
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Gratang »

Villihevonen olkapäällä!
Vehicle Ry
Vastaa Viestiin