Karmiva löytö - Miehen luuranko roikkui puussa 29 vuotta

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
viikate
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja viikate »

07.04. - 21:46 (Luotu: 20:46) - Kommentit: 17

Lenkkeilijä teki karmaisevan löydön Landshutin kaupungissa Saksassa: hän huomasi, että puussa on miehen luuranko.

Ruumis osoittautui poliisin tutkimuksissa vuonna 1980 kadonneen miehen maallisiksi jäännöksiksi.

Eläkeläismies oli ilmeisesti sitonut itsensä puun latvaan ja ampunut itseään. Mies oli tapahtumahetkellä 69-vuotias.

Reuters
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack

Re: Karmiva löytö - Miehen luuranko roikkui puussa 29 vuotta

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Oohoh, mies oli ilmeisesti tehnyt "mika mäenpäät". :shock:
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Mäsä-Masa kirjoitti:Oohoh, mies oli ilmeisesti tehnyt "mika mäenpäät". :shock:
Vai onko Mäenpää kuullut joltain kaverin työkaverin tutun tutulta, että jonkun jossain epäillään ehkä tehneen tuollaiset ja on sitten päättänyt kokeilla miten se onnistuu.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Se on muuten metkaa, kuinka luuranko voi roikkua puussa, koska sitä ei mitkään lihas, eikä kudokset pidä kasassa?

No onhan sillä saattanut olla trikoot päällä, mutta väljistä vaatteista olisivat ainakin käsivarret putoilleet puun juurelle, jalan luut, reisiluita myöten, yms.?

Olisi kiva tietää tapauksesta hiukan enemmän???? !!!!!
Mike Manner
Jessica Fletcher

Hessu52 kirjoitti:Se on muuten metkaa, kuinka luuranko voi roikkua puussa, koska sitä ei mitkään lihas, eikä kudokset pidä kasassa?
Käsittääkseni jänteet pitää rankaa kasassa = Jänteet ei hajoa ilmakuivattuna samaan tapaan, kuin liha...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Tietääkseni jotkut linnut kyllä syöpäsvät noitakin jänteitä.

En minä epäile, etteikö vainaja olisi roikkunut puusta, mutta melko ihmeellinen juttu sinänsä ja mielenkiintoinen.

Siitä olisi kiva tietää enemmän, vaikka kaikki tuollaiset kuolemat ja itsarit ovat murhenäytelma kovin monelle lähiomaiselle ja ystävälle.

Itsarin tekijät ovatkin melko itsekkäitä tyyppejä, koska eivät ota huomioon heitä, jotka joutuvat jäämään tänne maanpäälle kuitenkin vielä joksikin aikaa ja useat kenties miettivät mielessään, enkö olisi voinut jotenkin auttaa kaveria ja miksi en huomannut hänessä mitään.

Ystäväpiiristäni on muutama tehnyt itsarin ja moni heistä sen edellisen laman aikoihin, kun hima ja firma menivät alta.

Heistä en nähnyt sitä, miten lujasti vastuu kalvoi mieltä ja miestä, vaikka itselläkin samanlaisia ajatuksia konkkani jälkeen kävikin mielessä.

No niistä selvisin, kun aloin tuntea jonkinlaista vihaa laman syntipukkeja kohtaan, mutta nyt nekin vihan tuntee ovat kadonneet, kun huomasin, että olin menettänyt ainoastaan rahaa, joka on helpostikin haluavalle korvattavissa.

Se on muuten useinkin niin, että itsarin tekijä riisuu vaatteensa ja viikkaa ne siistiin pinoon, ennen lopullista tekoaan, että silleen.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

^mun mielestä on itsekästä omaisilta vaatia että jonkun masentuneen pitäisi jatkaa paskaa elämäänsä ainoastaan heitä varten, ettei omaisille tulisi surua ja ikävää.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Mike Manner
Jessica Fletcher

Re:

esmes- kirjoitti:^mun mielestä on itsekästä omaisilta vaatia että jonkun masentuneen pitäisi jatkaa paskaa elämäänsä ainoastaan heitä varten, ettei omaisille tulisi surua ja ikävää.
Sama pätee kaikkeen muuhunkin, missä ei anneta ihmisen tehdä omia päätöksiään, vaan ohjaillaan (ehkä huomaamattaan) sitä päätöksen tekoa pohjimmiltaan itsekkäistä syistä.

Vaikka siis mielestäni itsemurha on ihan helvetin itsekäs teko, mutta ei sitä pitäisi pyrkiä estämäänkään noilla em. menetelmillä, vaan keksiä jotain parempia syitä.
Miten kukaan pystyy tekemään kestävän päätöksen toissijaisten motiivien pohjalle, jotka ei pitkässä juoksussa merkkaa kumminkaan hänelle itselleen paljoakaan siinä tilanteessa.
Luupää
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Luupää »

Se on muuten metkaa, kuinka luuranko voi roikkua puussa, koska sitä ei mitkään lihas, eikä kudokset pidä kasassa?
Uutisen otsikossahan puhutaan "roikkumisesta" mutta kun lukee mitä otsikon alla on niin siinähän sanotaankin että mies oli SITONUT itsensä kiinni puuhun mikä on vähän eri juttu kuin yhden narun varassa roikkuminen. Mutta että 29 vuotta!

No viettihän Mäenpään kalmokin kuusen katveessa sen neljä vuotta ja kauankohan olisi siellä vielä killunut elleivät sienestävät penskat olisi hänen maallisia jäännöksiään löytäneet.

Ilmeisesti ruumis ja melkein pelkkä luurankokin pysyy puuhun kitistyessään yllättävän sitkeästi kasassa. Saas nähdä mistä seuraavaksi...
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
Vastaa Viestiin