Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Chopper
Perry Mason

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Mie oon niin pahalla tuulella että otan nyt raakaa vodkaa,tupla sellainen,sen jälkeen saunaan tappamaan tätä vidudusta.

Maijalle kuohuvaa,vuosipäivän kunniaksi.
enkyllätiedäminkänpäivänkunniaksi
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Kiits, olinkin nimenomaan kuohuvan tarpeessa. Otanpa sitten oikein roimasti jo etukäteen, kun tänä vuonna vappukin menee tiukasti työn merkeissä.

Puretko nilkasta, jos tulen sulle selänpesijäksi? :wink: Itteltä jäi saunakin lämmittämättä, kun sähköt oli poikki melkein kaksi tuntia.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

En pure :wink:
Meillä puusauna,ei kaipaa sähköjä :mrgreen:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Onnittelut turjukalla ja kierros kaikille. Mä tuun kans saunaan!
Fernetti!
Paskanen tukka
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Huh meinaa päässä tuntua Kyllin tarjoama ämpärillinen! Suuri kiitos, jäi tästä pieni tilkallinen sinullekkin :lol: Kerro sitten koska se Pubi-ilta on niin tiedän varata aimo tukun rahaa! :lol:
Nanika ga tooku matteiru to
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

maija turjukka kirjoitti:^Sinäkin, Brutukseni! :evil:
:?: :?: :?:

Clyde, Prison on siitä hyvä baari ettei täällä ole ikinä valuutasta pulaa eikä valomerkki koskaan keskeytä hauskaa iltaa! Niin että varaa sen rahatukon sijaan vaikka mieleisiä nesteitä, mätitahnaa ja ruisleipää :wink:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
v-a-45
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja v-a-45 »

Se kankkunen 17v. ei nyt oo mitään verrattuna tähän. 1 lonkka jäillä jos sais ja sit jotain vahvempaa? Siis hirvee olo :? Monees asti tää bubi soittaa karaokea?
Sori eilinen :oops: putosin jatkoilta, kait ?
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Clyde
Axel Foley

Karaokea saa laulaa niin kauan kunnes sinut kuorrutetaan mädillä tomaateilla :lol:
Kylli, käykö Kallen mätitahna? :D Ruisleipä ja maito tekis kyllä hyvää.. Toisaalta iski hirveä himo leipoa jotain.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Noihin Kyllin kysymysmerkkeihin vaan vastausta, että olin pikkusen loukkaantunut, kun et näyttänyt muistaneen minfon kevätmiitin (sen ihka ekan kellarisurmakierroksen) vuosipäivää... My bad, kun en muistanut, että sä elät aina tätä päivää, etkä juutu liian pitkäksi aikaa menneisiin. Sori. Ihan oikeesti :oops:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Niin... Tätä päivää esim. vuonna 1976, 1980 tai 1981 :D

Se oli muuten ihan vaan Murhakerros, ei kellareihin erikoistunut kokonaisuudessaan vaikka niitäkin pohdittiin!

http://www.murha.info/index.php?id=36

Clyde, Kallen mätitahna käy oikein hyvin mutta ne halvemmat kuten Rainbow tms ajaa ihan saman asian. Leipomisesta puheen ollen, Kyllillä on aivan erinomainen sämpyläresepti. Satsista tulee 10-12 sämpylää:

2,5dl vettä
1,5 dl kauraleseitä.

Suolaa + hunajaa maun mukaan

1/4 palaa hiivaa
Vehnäjauhoja n. 4 dl
0,5 dl öljyä

Anna leseitten turvota lämpimässä vedessä vaikka 5 minuuttia. Lisää loput tarvikeet. Jätä taikina mieluummin vähän löysäksi kuin liian kiinteäksi. Ei turhia veivaamisia, vaivaa vähän siinä leivinpöydällä. Leivo sämpylät suoraan pellille ja anna odotella pyyhkeen alla uunin lämmitessä. Paistoaika 10-13 minsaa 225-asteisessa uunissa. VINK: auringonkukansiemenet (kuoritut) sopii äärettömän hyvin taikinaan.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

^Nonii... :?
Nyt tuli nälkä... Kerpele.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Scythe

Viesti Kirjoittaja Scythe »

Herkulliselta kuullostaa, mutta yksi kossukola kiitos! Tänään vähä voikkaa et huikkaa, hyviä biisejä ja pubiin.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Nyt kun täällä ei vissiin ole muita kuin minä ja Skyytti, voin kiduttaa teitä 80's suosikillani Sandralla, The Long Play!

Ja tämän kreikkalaisen artistin säveliä soitellen, kaverit muistaa sen mitä joskus sanoin Kreikasta. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=2R8qheNe ... L&index=22
Every ship must sail a world.
Scythe

Viesti Kirjoittaja Scythe »

Kiitos ABC, todella kaunis biisi. Sen myötä ajatukset meni jonnekin kauas pois. Okei,krhröm, kossu vielä ja mä liukenen sinne pubiin.
Clyde
Axel Foley

Joko täällä on kauhee tollikka? Mulle heti alkuun kelkka jonka voi vetästä kerralla ja siihen päälle jallukova kiitos. Nyt alkaa!
Lukittu