Lehtien lööpit, jotka eivät ansaitse omaa ketjua

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Re: Lehtien lööpit, jotka eivät ansaitse omaa ketjua

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

maffe kirjoitti:En tiedä kuuluko tämä nyt tänne mutta:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1677050
"Mies iski kallovamman vastaantulijalle"

:evil: mahtavaa toimintaa taas
Jahas, väkivaltajaosto on ilmeisesti lakannut olemasta, kun murharyhmä on palannut taas kuvioihin -
Mies iski kallovamman vastaantulijalle
21.04.2009 12:13

Helsingin rikospoliisin "murharyhmä" esittää keskiviikkona vangittavaksi 31-vuotiaan miehen, joka viikonloppuna iski täysin tuntematonta miestä kasvoihin.

Mies tuupertui maahan ja löi päänsä kohtalokkaasti katuun. Hän sai hengenvaarallinen vamman ja kamppailee hengestään sairaalassa.

Välikohtaus tapahtui varhain sunnuntaina aamuyöllä Hämeentiellä, erään ravintolan lähettyvillä.

31-vuotias oli häiriköinyt ravintolassa ja sen ulkopuolella mm. tupakkaa pummaten. Kadulla käveli 53-vuotias mies, jonka luo häirikkö meni. Syystä tai toisesta häirikkö iski miehen katuun ja pakeni.

Rikoskomisario Jari Koski kertoi, että mies löydettiin ja pidätettiin. Huomenna häntä esitetään vangittavaksi törkeästä pahoinpitelystä epäiltynä.

Mikäli uhri myöhemmin kuolee, rikosnimike voi nousta tapoksi.

Poliisitutkimuksissa on selvinnyt, että pidätetyllä on eri puolilla kaupunkia ollut useita väkivaltatilanteita. Myös häntä itseään on lyöty.
Tässä on taas lisää "yksi isku voi tappaa" -tapauksiin.
Oli varmasti taas sen arvoista, että kannatti :?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mike Manner
Jessica Fletcher

"Hyvä hyvä..." :|
Päivitetty 21.4. 13:55, julkaistu 21.4. 13:52
Suomalainen löytyi kuolleena Dubrovnikista
STT, AFP

Suomalainen turisti löytyi kuolleena Dubrovnikin läheltä Etelä-Kroatiasta maanantaina.

Poliisin mukaan ruumis löytyi Adrianmeren rannikolta pari tuntia sen jälkeen, kun ystävä oli ilmoittanut 31-vuotiaan miehen kadonneeksi. Kroatian poliisi tutkii tapausta.

Viime lokakuussa Dubrovnikin läheltä löytyi kadonneen australialaisen reppumatkailijan ruumis. Nuoren naisen kuolinsyy jäi epäselväksi.
kainuunsanomat.fi
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Nykänen löysi uuden rakkaan - Mervi jäi
23.04.2009 08:22

Ex-mäkihyppääjä Matti Nykänen on jättänyt Mervi Tapolan. 7-päivää lehdessä Matti Nykänen esittelee uuden rakkaansa, pietarsaarelaisen Jennan, 23.

Nykänen, 45, tapasi nuorikkonsa Espanjan auringossa.

- Kuule.. mä olen rakastunut, Matti tilittää 7-päivää lehdessä.

- Mä en ole ollut vuosikausiin näin onnellinen.

- Mervin kanssa tie käytiin loppuun. Meidän tarumme nyt vain on lopullisesti ohi, Matti Nykänen jatkaa.

Pietarsaaressa asuva Jenna on tapaillut Mattia pari-kolme kertaa viikossa.

- Pidän matkailualan opiskeluistani vapaata ja olen nyt täyspäiväisesti töissä eräässä yksityisessä firmassa. Olen kyllä valmis muuttamaan myös tänne Jyväskylään Matin luokse, Jenna kertoo Seiskassa.

Pari tapasi ensimmäisen kerran Puerto Ricossa, kun Nykänen keikkaili siellä.

- Päätimme alkaa tapailla myös Suomessa. Elämä Tampereella oli jo siinä pisteessä, että en paljastanut Merville uutta rakkauttani, vaan otin kapsäkkini ja häivyin vähin äänin pois, Matti Nykänen kertoo.
Mike Manner
Jessica Fletcher

^Kuva
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

matti se osaa aina yllättää.. mielenkiintoista ois tietää millanen tyyppi on tää uusi 23-vuotias naikkonen, nähdäänkö hänet ehkä syksyllä bb:ssä? eiköhän tuo asia viimestään viikonloppuna ratkea ku tuolla jkl:n yöelämässä pyörähtelee. matti pitää jkl:n baarit pystyssä ja tuskin tämä uusi nainenkaan tuoppiin sylkee.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Loka kirjoitti:
Nykänen löysi uuden rakkaan - Mervi jäi
23.04.2009 08:22

Ex-mäkihyppääjä Matti Nykänen on jättänyt Mervi Tapolan. 7-päivää lehdessä Matti Nykänen esittelee uuden rakkaansa, pietarsaarelaisen Jennan, 23.
Kuva

Milloinkohan seiskasta saa lukea Jennan tilityksiä Matin juopotteluista ja väkivaltaisuudesta? Kiltin näköinen tyttönen joka vaikuttaa kuvan perusteella sellaiselta ettei tule mahtamaan Matin väkivaltaisuudelle yhtään mitään.Toivottavasti näin ei kuitenkaan tule käymään.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

öööh, aika kontrastinen kuva :shock:
eikös matin lapsetkin oo about samanikäisiä ku tää jenna? mitä sanoo jennan vanhemmat? tiiän et omat porukat vois vähän älähtää ku näkisivät seiskassa mut halailemassa ja pussailemassa mattia, saati et veisin sen kotiin esiteltäväksi :D isän ilme vois olla näkemisen arvoinen..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Onkos tuolla Jennalla silmä mustana jo tuossa kuvassa? :lol:
Taitaa kyllä olla jokin varjostus joka saa silmän näyttämään mustalta? vai.. onko eikö? :roll:
"Yöperho on koteloitunut"
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Solmu kirjoitti:Onkos tuolla Jennalla silmä mustana jo tuossa kuvassa? :lol:
Taitaa kyllä olla jokin varjostus joka saa silmän näyttämään mustalta? vai.. onko eikö? :roll:
Ei tuo kyllä varjostukselta oikein näytä.Kuherruskuukausi on siis vietetty. :lol:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Wilma
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Wilma »

Mulle tulee nyt Seiska ilmatteeks 4 viikkoa. Olivat kirjeen mukaan valinneet mut johonkin testiryhmään.. :lol:

Ei tuo Matin ja Jennan homma oikein realistiselta kuulosta. Olisko Masalta taas rahat loppu ja piti joku juttu saada seiskaan, että voi hakea eurokossun Alkosta? :roll:
"Sweet justice!" -Cosmo Kramer
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

^Eikä se sitä olekaan.Lampunjalka has spoken...again. :mrgreen:
Kyllähän Matilla ja Mervillä on sellainen vuosisadan rakkaustarina ettei
sitä yksi julkisuudenkipeä tytönhupakko tuhoa.
:mrgreen:
IL:
Mervi Tapola-Nykänen uskoo avioliittonsa Matti Nykäsen kanssa kestävän uudet romanssihuhut.

Matti esiintyi torstaina 7 päivää -lehden kannessa kainalossaan uusi rakas.

Mervi taas on valmis ymmärtämään miestään ja antamaan hänelle anteeksi. Hän paneekin erojutut omaan arvoonsa.

- Ikävä sanoa, mutta koko juttu on järjestetty. Matti ei edes muista tällaista Jennaa, vaimo tyrmää.

Mervi sanoo, ettei hän enää jaksa välittää miehensä ympärillä pyörivistä naisista.

- Kuvia otetaan ja juttuja kirjoitetaan.

- Matin kanssa ollaan oltu nyt kymmenen vuotta, ja olen tottunut kaikenlaiseen.

Sen verran Mervi myöntää romanssihuhun kuitenkin kirpaisseen, että Helsinkiin torstaina suunniteltu Tina Turnerin keikka jäi väliin.
Michaelm
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Michaelm »

Sievä tyttö ja muutenkin ulkonäön perusteella varsin asiallisen oloinen. Toivottavasti ei elämä mene pilalle moisen takia :(
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

Michaelm kirjoitti:Sievä tyttö ja muutenkin ulkonäön perusteella varsin asiallisen oloinen. Toivottavasti ei elämä mene pilalle moisen takia :(
Olen ihan samaa mieltä Mervi Tapolasta. Matista taas en ole mitään mieltä, mutta käsi pystyyn kuka on olympiavoittaja.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

apollo kirjoitti:
Michaelm kirjoitti:Sievä tyttö ja muutenkin ulkonäön perusteella varsin asiallisen oloinen. Toivottavasti ei elämä mene pilalle moisen takia :(
Olen ihan samaa mieltä Mervi Tapolasta. Matista taas en ole mitään mieltä, mutta käsi pystyyn kuka on olympiavoittaja.
Pervo... 8)
Helmie
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Helmie »

Jennan äitihän oli Jennan Matille esitellyt. :D Isä vaan ei tainut olla kovin mielissään, jos nuo Iltalehtien jutut nyt oikein muistan. Ihan kiltin ja mukavan näköinen kyllä tuo Jenna, mutta mistä sen taas tietää mitä otsikoita hänestäkin saadaan aikaan.
Eiköhän se Matti kuitenkin Mervinsä kainaloon taas parin viikon kuluttua palaa: ~Matti♥Mervi "4-ever!!1"
Lukittu