Veturi murjoi henkilöauton
Kuopion Kelloniemessä sattui hieman kello 11 jälkeen henkilöauton ja veturin törmäys.
85-vuotias mies kääntyi henkilöautollaan Telkkistentien tasoristeykseen. Risteyksen punaisiin liikennevaloihin oli pysähtyneenä ajoneuvoyhdistelmä, jonka henkilöauto ohitti ja jatkoi päin tasoristeyksen punaisia liikennevaloja.
Samalla hetkellä tasoristeykseen tuli ilman vaunuja ollut veturi, joka törmäsi radalle tulleen henkilöauton oikeaan takakylkeen.
Henkilöauto päätyi törmäyksen johdosta radan sivuun kärsien suhteellisen pieniä vaurioita ottaen huomioon onnettomuuden osapuolten koko- ja painoeron. Veturin vauhti törmäyshetkellä oli hidas.
Henkilöauton kuljettaja loukkaantui onnettomuudessa lievästi.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1677069
Mikä ilahduttaa tänään?
Re: Mikä ilahduttaa tänään?
Lisään tämän uutisen tähän koska olin itse tämän näkemässä ja olen !erittäin! ilahtunut siitä että kuljettaja sai vain pieniä vammoja. Ruokatunnilla satuin ikkunaan kun auto pamahti junan keulaan. Vaikka vauhti oli hidas niin kyllä sydän pomppasi kurkkuun. Luulin ettei juna edes kulje enää tuota reittiä. Tunteet nousi pintaan ja tuli mieleen oma kolari jokin aika sitten ja se että ei tarttenut jäädä siihen pyörätuoliin pysyvästi. Tuli hyvä mieli ja helpotusksen tunne kummastakin asiasta.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Löysin citymarketista puolet halvemmalla kuin leffadivarista Olipa kerran ihminen -boksin! Onneksi en ostanut sitä aiemmin ja pidin kukkaron visusti kiinni. Tätä tarjousta ei voinut enää ohittaa ja se oli pakko nyt ostaa 
Nanika ga tooku matteiru to
Ajokausi korkattu täälläkin kolkassa.Hieman vilposta oli aamusella mutta töistä lähtiessä jo täydellinen ajokeli-ilma 
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
kampaaja osas tehä ihan kympin arvosen työn! eikä maksanu paljoa, jäi rahaa terassiolueenkin vielä. ja aurinko paistaa
*lähtee keskustaan hulmuttelemaan uutta tukkaa*
*lähtee keskustaan hulmuttelemaan uutta tukkaa*
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Pieni känni, mahtava musiikki (niinkuin Kansas & Queen) ja huolet pooois hetkeksi! Elämä on niiin jees ja vapaa vkloppu, ah!
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
♥ Aurinko,vapaapäivä,ei kotitöitä odottamassa eli kohta kypärä päähän ja menoksi ♥
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Kylli pääsee tänään elämänsä ekoille treffeille 
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
- Juliet Jones
- Axel Foley
Njaah, eipä muita iloja kuin auringonpaiste, mutta toistaiseksi se riittää 
-
Scythe
Ei ole paha krapula eilisen juhlinnan jälkeen. Älysin juoda kohtuudella ja lähteä ajoissa kotiin. Ei mene tämäkään päivä ihan harakoille, voi vaikka katella sohvalta tv:tä, eikä mene ihan koko päivä nukkuessa ja parannellessa oloa.
Paluu minfoon
Upea sää, pitkästä lenkistä väsyneet koirat, siivottu asunto ja vapaapäivä. Enough said, olettaisin.
Upea sää, pitkästä lenkistä väsyneet koirat, siivottu asunto ja vapaapäivä. Enough said, olettaisin.
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Lämmin aurinkoinen sää,lyhyellä kirppiskierroksella tehdyt löydöt,hiljalleen kypsyvä itse valmistettu lohisoppa ja viikonlopun ensimmäinen juuri avattu erittäin kylmä olut....mistäpä sitä enempää ilonaiheita tähän "hätään". 
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Kaalikääryleet onnistu hyvin
Aurinko paistaa ja on lämmintä... ja illemmalla riennot odottaa
Aurinko paistaa ja on lämmintä... ja illemmalla riennot odottaa
"Yöperho on koteloitunut"
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Mua ilahduttaa näin monta ilahtunutta minfolaista tässä ketjussa tänään
Ja se, että mulla on pitkästä aikaa pullataikina nousemassa, päästään kohta pikkulikan kanssa leipomaan ja kohta talo tuoksuu taivaallisen hyvältä
P.S. joey, mä jo ennätin vähän ihmetelläkin, missä oot kuhninut... taisit olla peräti kuukauden poissa.
Ja se, että mulla on pitkästä aikaa pullataikina nousemassa, päästään kohta pikkulikan kanssa leipomaan ja kohta talo tuoksuu taivaallisen hyvältä
P.S. joey, mä jo ennätin vähän ihmetelläkin, missä oot kuhninut... taisit olla peräti kuukauden poissa.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Uusi itävaltalainen perheenjäsen ilahduttaa.
Vaikka lupaprosessi olikin kallis ja monimutkainen, uskon sen olleen kaiken vaivan arvoinen.
Vaikka lupaprosessi olikin kallis ja monimutkainen, uskon sen olleen kaiken vaivan arvoinen.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
^
Asiaan -
Varmistui tänään, että pääsen matkailemaan n.kk kuluttua
Nyt vaan reppua pakkaamaan ja nyhtämään "aamukampaa".
Asiaan -
Varmistui tänään, että pääsen matkailemaan n.kk kuluttua
Nyt vaan reppua pakkaamaan ja nyhtämään "aamukampaa".
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe