Bodomisti vai tiukkapipo?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Bodomisti vai tiukkapipo?

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Saatuani palautetta eräästä kommentistani tuolla Kotimaan-osastossa, olen pakotettu avaamaan uuden ketjun tänne Lautamiehiin. Alustuksena pari viestiä tuolta Uunisurma-ketjusta:

ViestiKirjoittaja maija turjukka päivämäärä La Huhti 25, 2009 11:11 am

"" papillon kirjoitti:

"Mike Manner kirjoitti:

papillon kirjoitti:Millä voin poistaa tämän ei-bodomisteille kuumia aaltoja järjestäneen hymiön

Aaaaaa, nyt täällä on jo alettu jakaa porukkaa "meidän sakkiin" ja "niihin muihin" :D"

Joo, näin näyttää turjukka tekevän.""

Olen pahoillani, jos loukkasin tunteitasi nimeämällä sut bodomistiksi. Se oli hetkellisen intuition tulos, kun minusta näytti siltä, että Loka riensi niin innokkaasti sua puolustamaan. Kyllähän meille pakostikin muodostuu toisista kirjoittajista mielikuvia ja mä nyt vaan luokittelin teidät Lokan kanssa bodomisteiksi. Eikä siinä mun mielestäni ole mitään häpeämistä... jos ette itse sitä häpeä? Oma tarkoitukseni oli vaan huomattaa Lokaa siitä, että me kirjoittajat todellakin miellämme asioita hieman eri tavoin ja samalla muistuttaa siitä, että sortuipa hän itsekin samaan syntiin, mistä Valdovas-ta arvosteli...

En aio haastaa riitaa yhtään enempää, jatkakaa ilman mua.
ViestiKirjoittaja papillon päivämäärä La Huhti 25, 2009 11:16 am
^Tee nyt samantien lista bodomisteista ja ei-bodomisteista, kun tunnut olevan asiasta niin hyvin perillä ja asiaa pidät tärkeänä.
Mä tunnustaudun nyt julkisesti tiukkapipoksi ja listaan papillonin toivomuksesta muutaman bodomistin. Siis ihan omien mielikuvien perusteella (joista tietenkin saa olla eri mieltäkin) nimeän TOP-20 listan kirjoittajista bodomisteiksi ainakin konstan, Sariolan, papillonin, Hessu52:n, awan ja Lokan... ko. nimimerkit saavat tietty kommentoida ja toivon muidenkin ilmoittautuvan sopivaksi katsomaansa kastiin. Mikäli joku joutuu tunnustautumaan sekä bodomistiksi että tiukkapipoksi, sallittakoon sekin :wink: 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Mike Manner
Jessica Fletcher

Re: Bodomisti vai tiukkapipo?

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Juu-u... Ketjun avaaja ilmeisesti tarkoitti tuon helvetin tärkeän sanaillun tähän järjestykseen :arrow:
papillon kirjoitti:Millä voin poistaa tämän ei-bodomisteille kuumia aaltoja järjestäneen hymiön
Mike Manner kirjoitti:Aaaaaa, nyt täällä on jo alettu jakaa porukkaa "meidän sakkiin" ja "niihin muihin" :D
papillon kirjoitti:Joo, näin näyttää turjukka tekevän.
maija turjukka kirjoitti:Olen pahoillani, jos loukkasin tunteitasi nimeämällä sut bodomistiksi. Se oli hetkellisen intuition tulos, kun minusta näytti siltä, että Loka riensi niin innokkaasti sua puolustamaan. Kyllähän meille pakostikin muodostuu toisista kirjoittajista mielikuvia ja mä nyt vaan luokittelin teidät Lokan kanssa bodomisteiksi. Eikä siinä mun mielestäni ole mitään häpeämistä... jos ette itse sitä häpeä? Oma tarkoitukseni oli vaan huomattaa Lokaa siitä, että me kirjoittajat todellakin miellämme asioita hieman eri tavoin ja samalla muistuttaa siitä, että sortuipa hän itsekin samaan syntiin, mistä Valdovas-ta arvosteli...

En aio haastaa riitaa yhtään enempää, jatkakaa ilman mua.
papillon kirjoitti:^Tee nyt samantien lista bodomisteista ja ei-bodomisteista, kun tunnut olevan asiasta niin hyvin perillä ja asiaa pidät tärkeänä.
maija turjukka kirjoitti:Mä tunnustaudun nyt julkisesti tiukkapipoksi ja listaan papillonin toivomuksesta muutaman bodomistin. Siis ihan omien mielikuvien perusteella (joista tietenkin saa olla eri mieltäkin) nimeän TOP-20 listan kirjoittajista bodomisteiksi ainakin konstan, Sariolan, papillonin, Hessu52:n, awan ja Lokan... ko. nimimerkit saavat tietty kommentoida ja toivon muidenkin ilmoittautuvan sopivaksi katsomaansa kastiin. Mikäli joku joutuu tunnustautumaan sekä bodomistiksi että tiukkapipoksi, sallittakoon sekin :wink: 8)
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

^Haahaahaa, ensimmäinen tiukkapipo on ilmoittautunut :lol:

(tai sitten et vaan osaa tulkita lainaumerkkejä "-" ja tuplalainausmerkkejä ""--"") 8)

-laiskuuttani vain copypastesin koko jutun, kun oletin, että kaikki täysivaltaiset tajuaa, mistä on kyse-
Mike Manner
Jessica Fletcher

maija turjukka kirjoitti:^Haahaahaa, ensimmäinen tiukkapipo on ilmoittautunut :lol:
Joo.
(tai sitten et vaan osaa tulkita lainaumerkkejä "-" ja tuplalainausmerkkejä ""--"") 8)
Eihän tuollaista kryptaa kukaan jumalauta saa auki selvinpäin.
-laiskuuttani vain copypastesin koko jutun, kun oletin, että kaikki täysivaltaiset tajuaa, mistä on kyse-
Olipa kumma.
"Minä vaan mutkumutku..."
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Mike Manner kirjoitti:
maija turjukka kirjoitti:
Eihän tuollaista kryptaa kukaan jumalauta saa auki selvinpäin.
Päivän hauskin, kiitos tästä... :mrgreen:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Voi vittu sentään. Maija Turjukka; joka saatanan ketjuun tyrkkäämässä omia mielipiteitään. Johan tuo olisikin ollut kumma jos olisi tästä asiasta saanut pidettyä turpansa tukossa. Naurettavuuden huippu vinkua siten että joku normaaliälyn omaava henkilö kontekstoisi nauruhymiöt ruumiiden kuviin mutta näköjään näitäkin neropatteja on. Tai sitten haluttiin vain osallistua ja puuttua. Veikkaan jälkimmäistä.

Bodom -keskusteluun en ole juurikaan osallistunut ainakaan puoleen vuoteen. Lähinnä huvitan itseäni turhalla kommentoinnilla sinne sun tänne. Mulle olisi ollut ihan yksi lysti, oli se hymiökirjoittaja sitten papillon tai joku muu noupadi -samalla tavoin olisin Valdovasin älykkyyttä kritisoinut. Todellakin huomaa roolinsa tällä palstalla. Mutta tänne mahtuu tuija marjukat ja nämä sariolakopiot minun puolesta kuten Lokatkin.

Moro.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

^Niinpä, tätäkään turhaa ketjua ei olisi tarvinnut edes avata, jos papillon olisi jättänyt mun turhan kommenttini omaan, olemattomaan arvoonsa... eikä olisi jatkanut bodomistit /ei-bodomistit -juttua.

Yhteen lauseeseesi yhdyn, ollaan näköjään siinä suhteessa samanlaisia :shock:
Lähinnä huvitan itseäni turhalla kommentoinnilla sinne sun tänne.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Tunnustan olevani sekä bodomisti että tiukkapipo, sillä en jaksa aina ymmärtää esim. tämänkaltaisia heittoja. Mielestäni jokaisen pitäisi saada kirjoittaa niistä aiheista, jotka kiinnostavat, ilman että olisi rajattu, mihin topiceihin saa kirjoittaa ja mihin ei, hymiöillä tai ilman. Olettaen tietenkin, että on pääsääntöisesti asiaa.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

maija turjukka kirjoitti:^Niinpä, tätäkään turhaa ketjua ei olisi tarvinnut edes avata, jos papillon olisi jättänyt mun turhan kommenttini omaan, olemattomaan arvoonsa... eikä olisi jatkanut bodomistit /ei-bodomistit -juttua.
No ei tätä olisi tarvinnut ylipäänsä. :lol:
maija turjukka kirjoitti:Yhteen lauseeseesi yhdyn, ollaan näköjään siinä suhteessa samanlaisia :shock:
Samaan kastiin ilmoittaudun.Ja voiko muuten olla bodomiitin ja tiukkapipon väliltä? 8)
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

^Bodomisti, bodomiitti, bodofiili?
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Damien kirjoitti: No ei tätä olisi tarvinnut ylipäänsä. :lol:
maija turjukka kirjoitti:Yhteen lauseeseesi yhdyn, ollaan näköjään siinä suhteessa samanlaisia :shock:
Samaan kastiin ilmoittaudun.Ja voiko muuten olla bodomiitin ja tiukkapipon väliltä? 8)
Tottakai tarvitsi, koska papillon sitä suorastaan vaati, enkä voinut OT-postauksena sinne Uunisurma-ketjuun kommentoida.

Ihan yleisenä pointtina määrittelisin tuota käyttämääni bodomisti-käsitettä vaikka niin, että mun mielikuvissani siihen kastiin luokittautuvat ne, joiden kommenteista valtaosa on Bodom-osiossa. Tosin esim. Lokan kohdalla tulkintaa vaikeuttaa se, että hänen profiilissaan ei jostain syystä näy noita Aktiivisin alueella ja Aktiivisin viestiketjussa -lukuja. (?)

Ai niin, Mike, kuka käskee olemaan vielä tähän aikaan lauantaina selvinpäin? 8)
Mike Manner
Jessica Fletcher

maija turjukka kirjoitti:Ai niin, Mike, kuka käskee olemaan vielä tähän aikaan lauantaina selvinpäin? 8)
Ei ikä vielä riitä.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Mariacka kirjoitti:^Bodomisti, bodomiitti, bodofiili?
Viimeinen vei voiton. :mrgreen:
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

maija turjukka kirjoitti:

Tottakai tarvitsi, koska papillon sitä suorastaan vaati, enkä voinut OT-postauksena sinne Uunisurma-ketjuun kommentoida.
Etkä silti saanut listaasi tehtyä, no mitäpä muuta Gallupistilta voi odottaakaan. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

^Jos kuusi nimettyä nikkiä ei ole jonkun mielestä lista, niin mä nostan kädet pystyyn ja lopetan tähän...
nimeän TOP-20 listan kirjoittajista bodomisteiksi ainakin konstan, Sariolan, papillonin, Hessu52:n, awan ja Lokan
Vastaa Viestiin