Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Tatum
Hercule Poirotin viikset

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Tatum »

Ärsyttää kun otsikon vierestä ei enään näe onko tullut uusia viestejä vaan kaikkien kohdalla on "ei uusia viestejä" vaikka niitä olisikin.

Edit: Noni ja juuri kun pääsin valittamaan alkoi toimia taas normaalisti. :roll:
What would Grissom do ?
Television has brought back murder into the home - where it belongs
- Alfred Hitchcock
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Tatum kirjoitti:Ärsyttää kun otsikon vierestä ei enään näe onko tullut uusia viestejä vaan kaikkien kohdalla on "ei uusia viestejä" vaikka niitä olisikin.

Edit: Noni ja juuri kun pääsin valittamaan alkoi toimia taas normaalisti. :roll:
Mitä opimme tästä?Valittaminen auttaa aina.. :mrgreen:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Viime aikoina on alkanut ärsyttämään tämä nimimerkki Wagner, joka väittää tiettyjen kirjoittajien mielentilan olevan harhainen, eli kirjoittaja on hullu.

No tämä Wagner on itse psyykeeltään vähintäänkin umpi hullu, koska jotain olematonta Arskaa väittää Bodominjärven murhaajaksi, koska tämä Arska on kännipäissään joskus niin sanonut.

Arska olisi ollut tekohetkellä 15 vuotias ja mitä olisi rikkaan isän poika, kuten Wagner Arskan isän väittää olleen, tehnyt Bodomin niemellä 5.6.60, paitsi ollut tietenkin onkimassa, kuten tämä vainohullu Wagner yrittää selittää.

Kukaan ei Arskaa ole koskaan Bodomilla nähnyt, ei illalla, ei yöllä, eikä aamulla, joten miten tämä on sinne päässyt ja sieltä pois, vastaapa siihen seinähullu Wagner.

Jos alat täällä ihmisiä haukkumaan, kaheli Wagner, voit olla varma siitä, järjenvähyys Wager, että tulet saamaam huluutesi päin turpaasi, vajaamielinen Wagner.

Vielä kun tuohon hulluutesi määriin lisään vielä juoppohullun ja älykääpiön, niin eiköhän diagnoosi sinusta vesipää Wagner olekin mallikkasti tehty.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Malliesimerkki psykoottisen henkilön tajunnanvirrasta, kuin suoraan oppikirjasta.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Sitähän sinä Wagner, mitä suurimmassa määrässä olet, ei voi mitään, aivokääpiö Wagner.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Se, että vaikka palstan keski-ikä on ymmärtääkseni yli 25 vaikuttaa siltä, että välistä täällä rellestää ihan jotkun muun ikäiset ja tappelee ihan kuin jollain hiekkalaatikolla. Aikuiset ihmiset, helvetti. :evil:

Niin ja lisäksi se, ettei ylläpito näytä enää puuttuvan mihinkään. Noh, mitä olisikaan voinut odottaa... :roll:
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Hessu52 kirjoitti:***Kukaan ei Arskaa ole koskaan Bodomilla nähnyt, ei illalla, ei yöllä, eikä aamulla, joten miten tämä on sinne päässyt ja sieltä pois****
Sama pätee Sahakankaaseen joten pidetään Arska ovikin vielä avoimena. :)
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Loka kirjoitti:
Hessu52 kirjoitti:***Kukaan ei Arskaa ole koskaan Bodomilla nähnyt, ei illalla, ei yöllä, eikä aamulla, joten miten tämä on sinne päässyt ja sieltä pois****
Sama pätee Sahakankaaseen joten pidetään Arska ovikin vielä avoimena. :)
Ja sama pätee puolenkymmeneen muuhunkin henkilöön jotka Bodomin yhteydessä on nimetty mutta joista ei siellä ole nähty varjoakaan. :wink:
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Pharaoh kirjoitti:Ja sama pätee puolenkymmeneen muuhunkin henkilöön jotka Bodomin yhteydessä on nimetty mutta joista ei siellä ole nähty varjoakaan. :wink:
Aivan näin. Sahakangas nyt vain on sikäli realistisesti voinut olla paikalla jos otetaan huomioon kaikki kertomansa. Esimerkiksi teidän kopla 9 vai mikä se oli, on vain palstahelinää. Mitään todenpintaa johon tarttua ei olla tarjottu.
Retku
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Retku »

Howler kirjoitti:Se, että vaikka palstan keski-ikä on ymmärtääkseni yli 25 vaikuttaa siltä, että välistä täällä rellestää ihan jotkun muun ikäiset ja tappelee ihan kuin jollain hiekkalaatikolla. Aikuiset ihmiset, helvetti. :evil:
Joka asiasta jos on erimieltä, pitää vastaus antaa jonkinlaisena kuittina tai vittuiluna. Toinen vaihtoehto on, että oma tulkinta annetaan niin kärkevästi, jotta muut provosoituisivat mahdollisemman paljon. Nooh se vaan on tullut täällä tavaksi, ja itsekkin valitettavasti toisinaan syyllistyn siihen. Eipä siinä, palstan taso on juuri sitä, mitä sinne kukin itse kirjailee.
Blues
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Blues »

Edelleen ärsyttää se, ettei ketään, ei edes alkuperäistä kysyjää, tunnu kiinnostavan jos jotain vastaa johonkin.
Mediaseksikkyys lienee se mikä kiehtoo?

Aika paljon tekee mieli kertoa mistään, kun ei ketään kiinnosta.
On kiva kaivaa tuntitolkulla asiaa ja huomata, että aihe putoaa nopeammin kuin... Ääh, en edes keksi mikä. Pyh.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
PinkCatz
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Tämä voi sisältyä tuohon edellä mainittuun vittuiluun...ja tästä on voitu jo mainitakin täällä...ja voi olla että marisen turhasta... :)
Mutta sillon kun itse aloittelin tällä sivustolla niin pikkaisen tuli vittuilua ihan *vaan* sen takia että tuon avattaren alla luki viestit: 2.
Vaikka kuinka yritti nätisti kommentoida jotain ketjua ja päästä vähän keskusteluun mukaan niin jonkun paronetin oli pakko vastata tyyliin: No shit sherlock... :|
Nooo pikkuhiljaa on noita viestejä tuohon kertynyt...vaikka olenkin enemmän lukijatyyppiä. :wink:
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

PinkCatz kirjoitti:Tämä voi sisältyä tuohon edellä mainittuun vittuiluun...ja tästä on voitu jo mainitakin täällä...ja voi olla että marisen turhasta... :)
Mutta sillon kun itse aloittelin tällä sivustolla niin pikkaisen tuli vittuilua ihan *vaan* sen takia että tuon avattaren alla luki viestit: 2.
Vaikka kuinka yritti nätisti kommentoida jotain ketjua ja päästä vähän keskusteluun mukaan niin jonkun paronetin oli pakko vastata tyyliin: No shit sherlock... :|
Nooo pikkuhiljaa on noita viestejä tuohon kertynyt...vaikka olenkin enemmän lukijatyyppiä. :wink:
Olisit vastannut, että eihän se määrä vaan laatu! :D Onhan täällä useita satoja ja tuhansiakin viestejä lähettäneitä, joiden viestien tasossa ei ainakaan kaikilta osin niin kauheasti hurraamista ole...! :roll:
PinkCatz
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Valdovas kirjoitti:
PinkCatz kirjoitti:Tämä voi sisältyä tuohon edellä mainittuun vittuiluun...ja tästä on voitu jo mainitakin täällä...ja voi olla että marisen turhasta... :)
Olisit vastannut, että eihän se määrä vaan laatu! :D Onhan täällä useita satoja ja tuhansiakin viestejä lähettäneitä, joiden viestien tasossa ei ainakaan kaikilta osin niin kauheasti hurraamista ole...! :roll:
Juuri jotenkin noin ajattelinkin vastata... mutta sitten tuli mieleen että jos *rookiena* astun jonkun arvovaltaisemman varpaille...ja sitten alkaa satamaan oikein kunnolla paskaa niskaan. :lol: Koitin sitten ohittaa viestin muuten huumorilla. :D
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

PinkCatz kirjoitti:Juuri jotenkin noin ajattelinkin vastata... mutta sitten tuli mieleen että jos *rookiena* astun jonkun arvovaltaisemman varpaille...ja sitten alkaa satamaan oikein kunnolla paskaa niskaan.
:shock: :lol: No hei! Jos ihmisellä on sanottavaa ja hän on hetken puntaroinut sanomaansa, niin kakaiskaa se vaan ulos :) Ei se maailma siihen kaadu, jos joku nettifoorumeiden suuri seikkailija pölähtää siihen paikalle ja päättää, että hänen herkkää sieluaan sekä kunniaansa on loukannut joku pienemmän postaustilin omistava "rookie" kertomalla mielipiteensä asioihin... :D
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Lukittu