Poliisin lyömisestä vankeutta
-
karramurmur
- Remington Steele
Poliisin lyömisestä vankeutta
Maakunta
Poliisia lyönyt tuomittiin
Julkaistu: 24.04.2009 22:09
Käräjäoikeus tuomitsi alajärveläiselle 19-vuotiaalle miehelle kuusi kuukautta vankeutta virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta. Vankeus muunnettiin 60 tunniksi yhdyskuntapalvelua.
Lisäksi hän joutuu maksamaan pahoinpitelemälleen poliisille korvauksia yhteensä 1280 euroa. Tuomittu on myöntänyt rikoksensa.
ei kannata poliiseja lyyä.häkki heiluu heti.
Poliisia lyönyt tuomittiin
Julkaistu: 24.04.2009 22:09
Käräjäoikeus tuomitsi alajärveläiselle 19-vuotiaalle miehelle kuusi kuukautta vankeutta virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta. Vankeus muunnettiin 60 tunniksi yhdyskuntapalvelua.
Lisäksi hän joutuu maksamaan pahoinpitelemälleen poliisille korvauksia yhteensä 1280 euroa. Tuomittu on myöntänyt rikoksensa.
ei kannata poliiseja lyyä.häkki heiluu heti.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Re: Poliisin lyömisestä vankeutta
Nyt kun postasit tuon jutun, niin hommaatko sille lähteenkin?
Lisäksi ei ole mikään varsinainen uutinen, että virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta saa häkkiä, kun minimi tuomio on 4kk kakkua. Maksimit 4v...karramurmur kirjoitti:ei kannata poliiseja lyyä.häkki heiluu heti.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mua häiritsee tämä tällainen uutisointi ja jeesustelu, kun jostain poliisin lyömisestä tulee linnaa ja sakkoja. Ylipäätään se, että poliisia vihaa, on jotenkin oman ajatusmaailman ulkopuolella.
Okei... en pidä poliisien toiminnasta, jos ne pitää tutkaa ohituskaistan puolessa välissä, en pidä tv-lupatarkastajista jne. Syy siihen on se, että ajan ylinopeutta enkä maksa tv-lupaa. Mutta nuo on omia valintoja ja sen vuoksi kestettävä.
Sanon, että valtaosa rikollisista olisi kusi sukassa, jos täysi anarkia olisi päällä. Kyllä silloin moni kova poika toivois, että sinisetkin olisi pelissä mukana. Valtaosa täälläkin kirjoittavista ketkuista on jotain pikkunilkkejä, jotka syyttää omista leireistään poliisia, vaikka kannattais kattoa peiliin.
Okei... en pidä poliisien toiminnasta, jos ne pitää tutkaa ohituskaistan puolessa välissä, en pidä tv-lupatarkastajista jne. Syy siihen on se, että ajan ylinopeutta enkä maksa tv-lupaa. Mutta nuo on omia valintoja ja sen vuoksi kestettävä.
Sanon, että valtaosa rikollisista olisi kusi sukassa, jos täysi anarkia olisi päällä. Kyllä silloin moni kova poika toivois, että sinisetkin olisi pelissä mukana. Valtaosa täälläkin kirjoittavista ketkuista on jotain pikkunilkkejä, jotka syyttää omista leireistään poliisia, vaikka kannattais kattoa peiliin.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Et edelleenkään kerro sitä lähdettä, niin eipä tässä voi muuta tuumailla, kuin että niin ne osaa... Varsinkin kusenkeltaisessa lehdistöstä.Kapital kirjoitti:Mua häiritsee tämä tällainen uutisointi ja jeesustelu, kun jostain poliisin lyömisestä tulee linnaa ja sakkoja.
OffTopic -
+1.Sanon, että valtaosa rikollisista olisi kusi sukassa, jos täysi anarkia olisi päällä. Kyllä silloin moni kova poika toivois, että sinisetkin olisi pelissä mukana.
Valtaosa täälläkin kirjoittavista ketkuista on jotain pikkunilkkejä, jotka syyttää omista leireistään poliisia, vaikka kannattais kattoa peiliin.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mikäs se sinä olet minua mitään käskemään jonkun lähteen julkaisun suhteen, kun en ole mitään uutista tänne ilmoittanut? Koitahan pysyä pöksyissä.
Uutinen löytyi täältä.
Mutten ole 100% varma että olis alunperin juuri tuolta sivulta.
Näitä juttuja olis kivempi lueksia, jos noita kinaamisia olis vähän vähemmän, kiitos.
Mutten ole 100% varma että olis alunperin juuri tuolta sivulta.
Näitä juttuja olis kivempi lueksia, jos noita kinaamisia olis vähän vähemmän, kiitos.
Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Vittukohan siinä on, että tämän palstan juttuja ei jaksa enää lukea huolella, vaan silmäilee ohimennen ja sitten puhuu reikiä päähänsä kun avaa suunsa.Kapital kirjoitti:Mikäs se sinä olet minua mitään käskemään jonkun lähteen julkaisun suhteen, kun en ole mitään uutista tänne ilmoittanut? Koitahan pysyä pöksyissä.
Noh, teidän kummankin nici alkaa sentään k:lla...
Vastasitko kysymykseeni mitenkään? Eli jos pyydät minua jonkun lähteen ilmoittamaan, niin perustele asia myös.
-
Charon
Eipä tähän paljoa voi lisätä.Yavanna kirjoitti:Näitä juttuja olis kivempi lueksia, jos noita kinaamisia olis vähän vähemmän, kiitos.
-
karramurmur
- Remington Steele
sori Mike Manner,mut tuoltahan se tuli mihin Yavanna viittaa.eli lähde on Ilkan nettiversio.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Ei sulla oo mitään anteeksi pyydeltävää.karramurmur kirjoitti:sori Mike Manner,mut tuoltahan se tuli mihin Yavanna viittaa.eli lähde on Ilkan nettiversio.
Lisäksi minun ensimmäinen vastine ei asiasisällöltään muutu miksikään.
Rikoksesta mistä on minimit 4kk kakkua on vaikea saada mitään muuta tuomituksi tullessaan, kuin kakkua.
-
ashtray
- Alibin satunnaislukija
En tiiä mitä pykälät sanoi asiasta parikymmentä vuotta sitten, mutta kun yksi konstaapeli juoksi nyrkkiin, niin sain vain turpaan ja 900mk sakkoja. Sanoivat pois päästäessä aamulla, että pääsin vähälläMike Manner kirjoitti: Rikoksesta mistä on minimit 4kk kakkua on vaikea saada mitään muuta tuomituksi tullessaan, kuin kakkua.
Relax.. it's only paranoia.
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
ashtray kirjoitti:En tiiä mitä pykälät sanoi asiasta parikymmentä vuotta sitten, mutta kun yksi konstaapeli juoksi nyrkkiin, niin sain vain turpaan ja 900mk sakkoja. Sanoivat pois päästäessä aamulla, että pääsin vähälläMike Manner kirjoitti: Rikoksesta mistä on minimit 4kk kakkua on vaikea saada mitään muuta tuomituksi tullessaan, kuin kakkua.Rikosnimike oli virkamiehen väkivaltainen vastustaminen.
Sama homma muutamaankin kertaan olen saanut aamutuimaan sakot virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta ja sen pari kertaa myös turpaaan siellä putkan käytävällä (sitähän ei meillä hyvinvointi yhteiskunnassa tapahdu).
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Tapahtuiko sinun mielestä oikeus?jamppa kirjoitti:Sama homma muutamaankin kertaan olen saanut aamutuimaan sakot virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta ja sen pari kertaa myös turpaaan siellä putkan käytävällä (sitähän ei meillä hyvinvointi yhteiskunnassa tapahdu).
(ja tästä sinunkin sakkojen saamisesta tuolla rikosnimikkeellä on ilmeisesti hiukan aikaa?)
Tuo pykälä on ollut voimassa reilut 10v, en tiedä mitä aikaisempi pykälä on sanonut.
-
ashtray
- Alibin satunnaislukija
Mun mielestä ihan reilu peli.. Huligaaneja pitääkin vähän pätkiä nenuunMike Manner kirjoitti:Tapahtuiko sinun mielestä oikeus?
Relax.. it's only paranoia.