Lintupojat
Re: Lintupojat
Wagner, kuulusteliko poliisi koskaan tätä isoisääsi?
- hymm -
- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Ei kuten ei muitakaan järvellä kalastaneita, poikkeuksena Martti Koli, jota kuultiin 44 vuotta myöhemmin. Itse toin hänet esiin surma-aamuna eräänä järvellä kalastamassa olleena tahona.awa kirjoitti:Wagner, kuulusteliko poliisi koskaan tätä isoisääsi?
- hymm -
Wagner, edesmennyt (osanottoni) tätisi ei lie ollut isoisäsi tytär?
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Minusta on outoa ettei Sara Engman kertonut mitään tapauksesta Wagnerille tietäen ko. miehen kytkökset asiaan Arskan kautta ja muiden(kin). Mikä asia voisi olla sellainen, jonka vuoksi hänen on pyydetty pitävän suunsa kiinni? Joko Wagner tietää jotain josta pitää suunsa kiinni tai sitten Sara Engman liiotteli rooliaan ja se salamyhkää asiaa. Myös nuo aamun kellonajat pistävät miettimään kuka kusettaa ja ketä.
Kyllä oli.yövuoro kirjoitti:Wagner, edesmennyt (osanottoni) tätisi ei lie ollut isoisäsi tytär?
Nimi muuten oli Saga, ei Sara.
Viittasi vaitiolovelvollisuuteensa. Ei meillä Arskasta ollut mitään puhetta.Loka kirjoitti:Minusta on outoa ettei Sara Engman kertonut mitään tapauksesta Wagnerille tietäen ko. miehen kytkökset asiaan Arskan kautta ja muiden(kin). Mikä asia voisi olla sellainen, jonka vuoksi hänen on pyydetty pitävän suunsa kiinni? Joko Wagner tietää jotain josta pitää suunsa kiinni tai sitten Sara Engman liiotteli rooliaan ja se salamyhkää asiaa. Myös nuo aamun kellonajat pistävät miettimään kuka kusettaa ja ketä.
Tapaus oli siinä määrin järkyttävä, että luotan kyllä hänen kertomaansa siitä, että KRP:n 'pojat' tulivat noutamaan hänet Nimismiehenmäestä kotoaan jo aamuyhdeksältä. Kait KRP:llä vielä on hallussaan jutun alun tapahtumaloki, mistä ilmenisi, milloin ja mitä taholtaan on murha-aamuna tapahtunut.
Ihmeellistä,
eli Gustafssonin kunto tarkistettiin niin, että voitiin jättää hänet muiden löydettäväksi ilman pelkoa menehtymisestä.
Miksi KRP avasi jutun uudelleen. Korruptioon en usko. SE siis oli Bodom papan tytär.
Lennokas "mielikuvitus" lienee geneettistä.
Helka Gustafsson tunnettiin myös hmm.
eli Gustafssonin kunto tarkistettiin niin, että voitiin jättää hänet muiden löydettäväksi ilman pelkoa menehtymisestä.
Miksi KRP avasi jutun uudelleen. Korruptioon en usko. SE siis oli Bodom papan tytär.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Tuskin NG:n kunnon arvioinnista oli kyse. Se on mielikuvitusta.yövuoro kirjoitti:Ihmeellistä, eli Gustafssonin kunto tarkistettiin niin, että voitiin jättää hänet muiden löydettäväksi ilman pelkoa menehtymisestä.
Suomen uskonnonvapaus sallii toki olla uskomatta korruptioon, joka tosin on valitettava tosiasia kaikilla viranomaistasoilla.
Korruptio on määrittelykysymys, mutta jo pitkä lounas virkamiehelle saattaa täyttää määritelmän.
Bodomin surmien selvittelyssä on paljonkin ristiriitaisuuksia, joiden perustetta en tiedä, esimerkiksi juuri 'lintupoikien' kootut kertomukset.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Juu, toki Saga ei Sara.Wagner kirjoitti:Viittasi vaitiolovelvollisuuteensa. Ei meillä Arskasta ollut mitään puhetta.
Tapaus oli siinä määrin järkyttävä, että luotan kyllä hänen kertomaansa siitä, että KRP:n 'pojat' tulivat noutamaan hänet Nimismiehenmäestä kotoaan jo aamuyhdeksältä. Kait KRP:llä vielä on hallussaan jutun alun tapahtumaloki, mistä ilmenisi, milloin ja mitä taholtaan on murha-aamuna tapahtunut.
Minusta on kummallista ettei Saga olisi tiennyt Arskasta jos olette sukua, toinen ollut paikalla ja toinen nostellut kanteitakin koskien Aata? Saati ettei tätisi olisi kysynyt että "mikä juttu tää nyt on?"
Ja tuo todellinen aikajana olisi mukava nähdä. Nythän se on oikeastaan joka asiassa ristiriidassa.
-
Merivuokko
- Jane Marple
Kohta tulee kuluneeksi siitä aamusta 49 vuotta, kun pojat lähtivät
kohti "murhaniemeä".
Toinen on laudoissa ja toinen harmaapäinen ukko.
Vieläköhän ehtii nähdä Bodomin ratkeamisen.
kohti "murhaniemeä".
Mikä on arviosi? Ja "jos kertovat".Merivuokko kirjoitti:Kohta tulee kuluneeksi siitä aamusta 49 vuotta, kun pojat lähtivät
kohti "murhaniemeä".
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Eikö viesti lähtemisestä mennyt kerralla perille?matkaaja kirjoitti:Mikä on arviosi? Ja "jos kertovat".Merivuokko kirjoitti:Kohta tulee kuluneeksi siitä aamusta 49 vuotta, kun pojat lähtivät
kohti "murhaniemeä".
Yksinkertainen kun olet, se viesti pitänee lienee toistaa?
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
Onneksi olkoon groot! Olet keksinyt potentiaaliin uuden tempuksen eli aikamuodon.groot kirjoitti:...kun olet, se viesti pitänee lienee toistaa?
Vai onko tuo irkkusuomea?
Muista lähdekritiikki!
Kyllä ne laudat ovat jo aikaa sitten maatuneet.Merivuokko kirjoitti:Kohta tulee kuluneeksi siitä aamusta 49 vuotta, kun pojat lähtivät kohti "murhaniemeä".
Toinen on laudoissa ja toinen harmaapäinen ukko...
Ja toisella epäiltävästi tosiasiat tapahtuneesta.
Kuka sinä groot oikeastaan olet? Poliisi joka vahtii foorumin kirjoituksia? No, minäpä sano sulle, että 'pidä jätkä turpas kiinni' sielä missä nyt oot. Tuliko tämä nyt tarpeeksi selvästi sanottua ja ilmaistua.groot kirjoitti:Eikö viesti lähtemisestä mennyt kerralla perille?matkaaja kirjoitti:Mikä on arviosi? Ja "jos kertovat".Merivuokko kirjoitti:Kohta tulee kuluneeksi siitä aamusta 49 vuotta, kun pojat lähtivät
kohti "murhaniemeä".
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
groot kirjoitti:
Eikö viesti lähtemisestä mennyt kerralla perille?
Eli ei vieläkään mennyt perille. Olet yksinkertaisempi kuin kuvittelinkaan. Mistä mielisairaalasta kirjoitat?matkaaja kirjoitti: Kuka sinä groot oikeastaan olet? Poliisi joka vahtii foorumin kirjoituksia? No, minäpä sano sulle, että 'pidä jätkä turpas kiinni' sielä missä nyt oot. Tuliko tämä nyt tarpeeksi selvästi sanottua ja ilmaistua.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.