"Tarjoan kaikille kierroksen vaikkapa bar Montussa Tampereella, jos esim. tämä tapaus selviää ja jos selvittäjä on foorumilainen niin jallut päälle ."
Älä yllytä! Mulla on virkatyökin ja perhe hoidettavana
Kuule ihan sama täälläkin!!... Mikään ei tunnu olevan niin mielenkiintoista kun kahlata läpi noita USA:n kadonneita/löytyneitä/murhattujen naamoja...Kataja kirjoitti: Joskus olen tuon doenetworkin kahlannut läpi ja kyllähän sieltä monen moista löytyy. Vaikka olin yksin niin siltikin tuli itsekseen mietittyä että mikähän lapsena meni pieleen kun pitää satoja kuolleiden naamoja kahlata ihan huvikseen (ei tarpeeksi transformersseja?).
Doenetistä:VoDKa kirjoitti: Jonathanin tiedoissa kerrotaan hänen olevan 5'10, mikä on 70 tuumaa. Lyle on 72-75. Paino on vähemmän kuin Jonathanilla, 140 paunaa, Jonathanilla painoa kerrotaan olevan 160. Tietenkin laihtumisen mahdollisuus on aina olemassa, joskin kahdeksan kiloa vajaassa kuukaudessa kuulostaa hieman epäuskottavalta.
Eli ilmeisesti oli laihtunut paljon juuri."He may have been dying, or suffered from depression, as he lost a lot of weight, although nothing was found at the autopsy."
Blues kirjoitti: Noh, olisihan Lyle voinut olla amissikin, mutta vaatetus, ja ulkonäkö ei ehkä ihan vastaa. Jos ei sitten äkkiseltään karannut ja alkanut normaaliksi.
Tuohan saattaisi selittää jotain.Toki varmasti elämänsä aikana jotain sosiaalisiaAmishin täytettyä 16 hän voi kokeilla elämää yhteisön ulkopuolella. Parin vuoden kuluttua häneltä odotetaan päätöstä, haluaako hän kuulua vielä amish-yhteisöön vai elää omillaan.Jos hän päättää lähteä, jotkut amish-yhteisöt eivät enää pidä yhteyttä häneen.