Bodomisti vai tiukkapipo?
Re: Bodomisti vai tiukkapipo?
No minä nyt en ainakaan ole Bodomisti, jolla on tiukalla pito, ei kun pipo.
Olen Biokemisti, jolla on liian suuret saappaat, joiden suusta lirvahtaa aina näytteet varsista sisään ja se tekee elon, ei ku olon tosi tunkkaseksi.
Minä en ymmärrä tuollaisia arvostuksia, ei ku arvosteluja toisten kirjoituksista, sillä tämä osapuoli, ei ku osio näyttää olevan vain tiukkapipoisille turhuuksille, eiku anteeks, joo.
Olen Biokemisti, jolla on liian suuret saappaat, joiden suusta lirvahtaa aina näytteet varsista sisään ja se tekee elon, ei ku olon tosi tunkkaseksi.
Minä en ymmärrä tuollaisia arvostuksia, ei ku arvosteluja toisten kirjoituksista, sillä tämä osapuoli, ei ku osio näyttää olevan vain tiukkapipoisille turhuuksille, eiku anteeks, joo.
-
papillon
- Perry Mason
Mainiota, pidä ne ylhäällä jatkossakin, säästyy näppis. Kas puhe oli myös ei-bodomisteista, niitä et sitten löytänyt yhtään?maija turjukka kirjoitti:^Jos kuusi nimettyä nikkiä ei ole jonkun mielestä lista, niin mä nostan kädet pystyyn ja lopetan tähän...
nimeän TOP-20 listan kirjoittajista bodomisteiksi ainakin konstan, Sariolan, papillonin, Hessu52:n, awan ja Lokan
Juu muista kädet.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Ethän sä alunperin niitä ei-bodomisteja minulta kysynytkään. (nimesit vain Valdovas-in ja minut semmoisiksi) Tässä ketjussahan keskustellaan bodomisteista ja tiukkapipoista... Käännän siis todistustaakan sinulle ja lähden nukkumaanpapillon kirjoitti:Kas puhe oli myös ei-bodomisteista, niitä et sitten löytänyt yhtään?![]()
Juu muista kädet.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
papillon
- Perry Mason
Sullahan piti olla kädet ylhäällä, joten kirjoittelet sitten pitkällä nokallasi jonka tunget joka asiaan.maija turjukka kirjoitti:Ethän sä alunperin niitä ei-bodomisteja minulta kysynytkään. (nimesit vain Valdovas-in ja minut semmoisiksi) Tässä ketjussahan keskustellaan bodomisteista ja tiukkapipoista... Käännän siis todistustaakan sinulle ja lähden nukkumaanpapillon kirjoitti:Kas puhe oli myös ei-bodomisteista, niitä et sitten löytänyt yhtään?![]()
Juu muista kädet.
Laitan nyt tähän mitä kirjoitin:
papillon kirjoitti:
^Tee nyt samantien lista bodomisteista ja ei-bodomisteista, kun tunnut olevan asiasta niin hyvin perillä ja asiaa pidät tärkeänä.
Että näin, paljon meteliä, turhaan, jostain hymiöstä jonka yhteyttä et käsittänyt.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Selvä juttu, sait mut nalkkiin. Tunnustan "hävinneeni" tään kiistan. Mulla kun on niin vähän kokemusta tämänkaltaisista tiukoista väännöistä, joita te bodomistit jatkuvasti käytte keskenänne
Satisfied?
Voeee herranjumala, kaikkee te keksitte. Mutta syntyyhän sitä tekstiä palstalle tälläkin tavalla, peukkua teille. Ja tsemppiä tuleviin koitoksiin itse kullekin vänkääjälle.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Tää varmaan sopii tänne
Tuli tuossa mieleen kun taas katselee tuota bodominporukan kouhottamista, että aika huvittavaa sinällään, että joitain aikoja jäljelle päin oltaisiin voitu puhua bodom-osiosta vaikkapa näin - "nettitutkijoiden harrastajaporukka, jotka ovat keskittyneet tutkimaan Bodonjärven murhatapausta", kun taas nykyään saman porukan määritelmä kuuluu vaikkapa - "keskenään riitelevien ja liikaa vapaa-aikaa omaavien nettihäröilijöiden ikioma riitelynurkka".
Onhan se helvetin turhauttavaa, jos olettaa toisen käyttävän tuplaniciä ja kun joku suoltaa ihan hirveetä sontaa ilman mitään järjen hiventä, mutta miten siitä voi tulla tuollainen toisiaan sättivien ja täysin epärelevantteihin asioihin takertuvien itsensä hehkuttajien kuppikunta?
Lisäksi on kyllä kysyttävä, että minkä edun sillä tuplanicilla saavuttaa??? En ole vielä käsittänyt. Osaako kukaan kertoa?
Vaikka joku kirjoittaisikin kahdella nicilla, niin hän varmaankin kirjoittaa kumminkin sitä samaa skeidaa koko ajan ja jos hän on väärässä, niin tyhmät väitteet on kai helppo ampua alas, ihan sama monellako nicillä niitä kirjoitetaan.
Jos kyse on spekulaatio tason asioista, niin kai sitä ääntä tähän maailmaan sopii ilman, että siitä pitää vetää henkilökohtaista stressiä, jos joku on sinun kanssasi erimieltä asioista.
Tuli tuossa mieleen kun taas katselee tuota bodominporukan kouhottamista, että aika huvittavaa sinällään, että joitain aikoja jäljelle päin oltaisiin voitu puhua bodom-osiosta vaikkapa näin - "nettitutkijoiden harrastajaporukka, jotka ovat keskittyneet tutkimaan Bodonjärven murhatapausta", kun taas nykyään saman porukan määritelmä kuuluu vaikkapa - "keskenään riitelevien ja liikaa vapaa-aikaa omaavien nettihäröilijöiden ikioma riitelynurkka".
Onhan se helvetin turhauttavaa, jos olettaa toisen käyttävän tuplaniciä ja kun joku suoltaa ihan hirveetä sontaa ilman mitään järjen hiventä, mutta miten siitä voi tulla tuollainen toisiaan sättivien ja täysin epärelevantteihin asioihin takertuvien itsensä hehkuttajien kuppikunta?
Lisäksi on kyllä kysyttävä, että minkä edun sillä tuplanicilla saavuttaa??? En ole vielä käsittänyt. Osaako kukaan kertoa?
Vaikka joku kirjoittaisikin kahdella nicilla, niin hän varmaankin kirjoittaa kumminkin sitä samaa skeidaa koko ajan ja jos hän on väärässä, niin tyhmät väitteet on kai helppo ampua alas, ihan sama monellako nicillä niitä kirjoitetaan.
Jos kyse on spekulaatio tason asioista, niin kai sitä ääntä tähän maailmaan sopii ilman, että siitä pitää vetää henkilökohtaista stressiä, jos joku on sinun kanssasi erimieltä asioista.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Tämän osion avaajana kommentoin lyhyesti näkemystäsi Bodom-osastosta ja bodomisteista/bodomiiteista/bodofiileista (mitä nimitystä kukin haluaa itsestään käyttää)
Tuplanikkeily on ihan älytöntä missä tahansa foorumilla, mutta valitettavasti siihen syyllistyjiä löytyy joka mestasta. Vaikka palstan aihepiiri olisi huomattavasti Bodomia neutraalimpikin.
Toisaalta arvostan sitä kiihkeyttä, millä keskustelua ko. osastolla käydään, mutta silti ihmetyttää välillä se mahdoton jääräpäisyys, mitä muutamat aktiivikirjoittajat siellä edustavat. Kun ei edes yritetä ymmärtää toisen (vastakkaista) kantaa, vaan jyrätään vaan sitä omaa agendaa läpi joka käänteessä.
Onhan siellä monta hyvääkin kirjoittajaa, joiden kommentteja toivoisi näkevänsä enemmän muillakin osastoilla... (jotta en itse herättäisi vielä enemmän ärtymystä, jätän nikit mainitsematta)
Kiitos.
Tuplanikkeily on ihan älytöntä missä tahansa foorumilla, mutta valitettavasti siihen syyllistyjiä löytyy joka mestasta. Vaikka palstan aihepiiri olisi huomattavasti Bodomia neutraalimpikin.
Toisaalta arvostan sitä kiihkeyttä, millä keskustelua ko. osastolla käydään, mutta silti ihmetyttää välillä se mahdoton jääräpäisyys, mitä muutamat aktiivikirjoittajat siellä edustavat. Kun ei edes yritetä ymmärtää toisen (vastakkaista) kantaa, vaan jyrätään vaan sitä omaa agendaa läpi joka käänteessä.
Onhan siellä monta hyvääkin kirjoittajaa, joiden kommentteja toivoisi näkevänsä enemmän muillakin osastoilla... (jotta en itse herättäisi vielä enemmän ärtymystä, jätän nikit mainitsematta)
Kiitos.
Haahhah. Bodofiili on paras.Mariacka kirjoitti:^Bodomisti, bodomiitti, bodofiili?
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Ehdottomasti tiukkapipo. Katsoin taannoin elokuvan Bodoman 120päivää, en erityisemmin pitänyt siitä. En edes osaa tuota Bodon kieltä mitä Bodofiilit keskustelualueellaan puhuvat, jota muuten Bodoaariksi voitaisiin kutsua. Monen tekstin luontainen Bodööri, on nähkääs sen luontoinen, että Marsalkkakaan ei ko. tiloissa viihdy.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Marsalkka syötäis alkupaloiksi jos erehtyisi viisastelemaan ko. osiossa.
En minä tokikaan, koska olen aina niin korrekti. Mutta joku muu söisi -niin sikoja ne on siellä.
Olen - tässäkin asiassa - veistetty kahdesta puusta. En ole tosin ihan varma, mitä väliä sillä on... Mutta onko millään ylipäätään mitään väliä, kas siinä kysymys.maija turjukka kirjoitti:Mikäli joku joutuu tunnustautumaan sekä bodomistiksi että tiukkapipoksi, sallittakoon sekin![]()
Every ship must sail a world.