Poliisin lyömisestä vankeutta

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Re: Poliisin lyömisestä vankeutta

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Mike Manner kirjoitti:
jamppa kirjoitti:Sama homma muutamaankin kertaan olen saanut aamutuimaan sakot virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta ja sen pari kertaa myös turpaaan siellä putkan käytävällä (sitähän ei meillä hyvinvointi yhteiskunnassa tapahdu).
Tapahtuiko sinun mielestä oikeus?

(ja tästä sinunkin sakkojen saamisesta tuolla rikosnimikkeellä on ilmeisesti hiukan aikaa?)

Tuo pykälä on ollut voimassa reilut 10v, en tiedä mitä aikaisempi pykälä on sanonut.
No en nyt oikeudesta tiedä kyllähän sakkojen maksaminen aina vituttaa. Onhan se tietenkin ihan reilua vedellä kolmisteen käsiraudotettua kaveria niin että ei enään tolpillaan pysy. omista kokemuksista on kyllä tuo 10 vuotta jo, mutta käsittääkseni vieläkin jaellaan samalailla sakkoja olishan se aika paha jos asia vietäis oikeuteen ja asioita ruvettais tutkimaan, miten syytetyllä on jalanpohjat mustana ja muita ulkoisia väkivallan merkkejä jotka ei ole syntynyt mistään kaatuiluista. Eiköhän asia ole niin, että kirjotetaan pienet sakot ja asia on molemmin puolin sillä selvä vaikka ne sakot edelleen vituttaakin. Ja sitähän saa mitä tilaa......
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Jänniä nämä jalkapohjiin piestyt tyypit. Ne on aina niitä pikkurikollisia jotka väittävät poliisin säännöllisesti pahoinpitelevän asiakkaita.
Kun viimeksi olin poliisin asiakkaana ei kumipuunoksaa tai muitakaan välineitä näkynyt, en joutunut edes rautoihin. Apulaispoliisipäällikkö selasi lakikirjaa ja selosti:"... pykälän mukaan... voidaan myöntää... sanottuun tarkoitukseen... sopiva..., joo mennään alakertaan ja hoijetaan paperihommat."
Annan vihjeen: Kun olet poliisin asiakkaana, valitse mukava asiakaspalvelija! :wink:
Paskanen tukka
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

rapier kirjoitti:Jänniä nämä jalkapohjiin piestyt tyypit. Ne on aina niitä pikkurikollisia jotka väittävät poliisin säännöllisesti pahoinpitelevän asiakkaita.
Kun viimeksi olin poliisin asiakkaana ei kumipuunoksaa tai muitakaan välineitä näkynyt, en joutunut edes rautoihin. Apulaispoliisipäällikkö selasi lakikirjaa ja selosti:"... pykälän mukaan... voidaan myöntää... sanottuun tarkoitukseen... sopiva..., joo mennään alakertaan ja hoijetaan paperihommat."
Annan vihjeen: Kun olet poliisin asiakkaana, valitse mukava asiakaspalvelija! :wink:
Niin et sitten lukenut yhtään tarkemmin viestejäni? En ole poliisin väittänyt milloinkaan ainakaan itseäni turhaan piesseen. Mitä tulee noihin sun juttuihis siellä laitoksella niin ei kovin kummoselta kuulosta jos hoidetaan vaan paperihommat ja lähetään kotiin sen jälkeen..... Olen myös törmännyt hyvinkin asiallisiin poliiseihin ja sellaisiin kenen ei tarvitse päteä sen viran suomin turvin. Sitten kummastuttaa toi sun asionti vinkkis "valitse mukava asiakaspalvelija" Millä helvetillä sä edes passitoimistossa ketään valitset? Niissä kaikissa missä minä olen asioinut on ainakin ollut vuoronumerot niin ei siellä hirveesti ketään valita puhumattakaan rikospuolella. Tokihan monesti samat sedät kirjaavat kertomuksia, kun tietävät tapauksen ja miten saa asiat helpoiten kaverin kanssa hoidettua, näin ainakin itse olen huomannut. Se siiitä en ole perässä asioista itkennyt kuten totesin sitä saa mitä tilaa.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Vastaa Viestiin