Konsta hyvä, pitää ajatella, kyllä siellä se tiedonjyvänen on
Tulilahti 1959 (ketju 1)
-
Merivuokko
- Jane Marple
-
Merivuokko
- Jane Marple
Esimerkkinä täytyy osata yhdistää...
Profilointia...
Kaikki Heinäveteläiset, entiset ja nykyiset , kertomaan tietonsa ja oletuksensa asioista...
Ja se puukon jälki oli raskauttava, mutta kenen kädessä se puukko oli,
kun oksaa veistettiin.
Onhan se mahdollista, että Runarista piti tehdä väkisin syyllinen.
Ketäs siellä Heinävedellä oli silloin nimismiehenä ja poliisina.
-
Merivuokko
- Jane Marple
-
Merivuokko
- Jane Marple
-
Merivuokko
- Jane Marple
-
Urho
-
Merivuokko
- Jane Marple
-
Urho
Ensinnäkin kuulusteluaineisto ei ole samalla tavalla ollut julkista kamaa kuin Bodomin tapauksessa, joskin tapausken oikeuspöytäkirjat ja etp olisivat pienellä vaivalla saatavissa.Merivuokko kirjoitti:![]()
Ei kirkonkylän kioskilla,
vaan nuori pariskunta joku oli alueella samaan aikaan, tutustu aineistoon.
Eiköhän se löydy kuulusteluaineistostakin
Toisekseen ko. vaaleata henkilöä ei suinkaan nähty yöllä, vaan illalla kello 22 aikaan. Vai olenko väärässä?
Ainaski 020202-karttahaulla hakusanaksi Savikkosilta.ABC kirjoitti:Tulilahtihan se. Mutta sitä ei ole kuin tarkimmissa verkosta löytyvissä kartoissa merkitty; viereinen Tuliniemi kyllä.Ron_Burgundy kirjoitti:Mikä mahtanee olla tämä tulilahden nykyinen nimi? Kiinnostaisi käydä paikalla joskus. Matkaa ei ole kuin vähän yli 100km. Joku lauantai-päivä voisi vaikka lähteä ajelulle....
Siinä Heinävedentien alapuolelta, vasemmalla on Tulilahti.
Heinävedellä jossain kohtaa oli toinenkin Tulilahti, juuri tuo missä on Tuliniemi vieressä.
Tuossa ensin mainitussa olen itse käynyt kesällä 06.
Liekö tuo sitten se oikea paikka ollut. Ainakin tältä paikalta löytyi esim. se kiviröykkiö, joka oli piirretty Jermon Murha ei vanhene koskaan-kirjan erääseen karttakuvaan.
Yleensä keskustelupalstoilla on neuvottu nimenomaan menemään tuohon Tuliniemen viereiseen Kermajärven Tulilahteen, ja olen itsekin ollut ihan siinä uskossa, että se on oikea osoite...Viol- kirjoitti:Ainaski 020202-karttahaulla hakusanaksi Savikkosilta.ABC kirjoitti:Tulilahtihan se. Mutta sitä ei ole kuin tarkimmissa verkosta löytyvissä kartoissa merkitty; viereinen Tuliniemi kyllä.Ron_Burgundy kirjoitti:Mikä mahtanee olla tämä tulilahden nykyinen nimi? Kiinnostaisi käydä paikalla joskus. Matkaa ei ole kuin vähän yli 100km. Joku lauantai-päivä voisi vaikka lähteä ajelulle....
Siinä Heinävedentien alapuolelta, vasemmalla on Tulilahti.
Heinävedellä jossain kohtaa oli toinenkin Tulilahti, juuri tuo missä on Tuliniemi vieressä.
Tuossa ensin mainitussa olen itse käynyt kesällä 06.
Liekö tuo sitten se oikea paikka ollut. Ainakin tältä paikalta löytyi esim. se kiviröykkiö, joka oli piirretty Jermon Murha ei vanhene koskaan-kirjan erääseen karttakuvaan.
kävin tulilahdessa murha/telttapaikalla viikko sitten mutta eipä siellä enää juuri mitään nähtävää ole. ranta on puskittunut pihlajan varpujen toimesta miltei läpipääsemättömäksi tosin lähelle teltan paikkaa pääsee kyllä ruohottunutta tie uraa pitkin ihan rantaan saakka. tulilahden pohjukkaan jossa siis on se hautapaikka pitää kulkea kivikkoista rantaviivaa pitkin ja sen löytää kaapeli merkin läheltä.