Mahtaa olla eksoottinen puuABC kirjoitti:Tässä hvetin kylmässä pe********äkin on parin viime päivän aikana ilmestynyt puihin silmuja.
Loma alkaa kohta, 3 viikkoa vihertunarointia sun muuta mukavaa
Mahtaa olla eksoottinen puuABC kirjoitti:Tässä hvetin kylmässä pe********äkin on parin viime päivän aikana ilmestynyt puihin silmuja.
Jep! Toivottavasti ei tule varoitusta eilisen johdostaKosminen kirjoitti:Meinasi revetä peliverkkarit, jääkiekossa Suomi-Tsekki 4-3Piinaavan jännittävää
Huominen odotettavissa oleva krapula ja 8km. juoksulenkki lämmittää mieltä.Chopper kirjoitti:Kohta alkaa Suomen peli,jääkaapissa muutama kylmä olut joilla meinasin palkita itseni työpäivän jälkeen.
Mike Manner kirjoitti:Huominen odotettavissa oleva krapula
Kipu on se tunne, kun heikkous poistuu ruumiista...Chopper kirjoitti:Mike Manner kirjoitti:Huominen odotettavissa oleva krapula![]()
Kerta se on ensimmäinenkin kun kuulee että jotain ilahduttaa krapula
![]()
Oi, minäkin sain juuri farkkuliivini valmiiksi. Siitä tuli itseasiassa aika hieno. Kaupoissa tuntuu aina siltä, että kun pitkällisen etsinnän tuloksena löytää jonkin vähänkin silmää miellyttävän vaatekappaleen, se on joko tuhottoman kallis tai perseeni on liian leveä.PaulaDrew kirjoitti:Ihan kohta on uusi mekko valmis. <3 En ole enää vaatekauppojen kummallisten ja rumien rättien varassa! Vaateketjut eivät saa hermojani enää tuhottua. Olen vapaa niistä!
Muutenkin olen saanut aikaan vaikka mitä. Kerrankin. Olen ylpeä itsestäni.