Lintupojat
Re: Lintupojat
Onko sulla paskajätkä groot mitään tietoa näihin ketjujen asioihin? Sinulta ei ole tullut mitään muuta kuin paskanjauhantaa täällä, joten mene asiaan,ja kirjoita tietosi, jos niitä sinulla on. Epäilen että ei niin minkäänlaista asiaa.
Mikset kerro totuutta poikien aamuisesta retkestä? Aloitetaan tapauksen ratkaisu vaikka siitä.Merivuokko kirjoitti:Kohta tulee kuluneeksi siitä aamusta 49 vuotta, kun pojat lähtivät
kohti "murhaniemeä".
Toinen on laudoissa ja toinen harmaapäinen ukko.
Vieläköhän ehtii nähdä Bodomin ratkeamisen.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
-
peltirumpu
- Adrian Monk
Eipä ole nakynyt asiaa sinultakaan. Pelkkää höpötystä viestistä toiseenmatkaaja kirjoitti:Onko sulla paskajätkä groot mitään tietoa näihin ketjujen asioihin? Sinulta ei ole tullut mitään muuta kuin paskanjauhantaa täällä, joten mene asiaan,ja kirjoita tietosi, jos niitä sinulla on. Epäilen että ei niin minkäänlaista asiaa.
Täysin samaa mieltä.Maza kirjoitti:Mikset kerro totuutta poikien aamuisesta retkestä? Aloitetaan tapauksen ratkaisu vaikka siitä.Merivuokko kirjoitti:Kohta tulee kuluneeksi siitä aamusta 49 vuotta, kun pojat lähtivät
kohti "murhaniemeä".
Toinen on laudoissa ja toinen harmaapäinen ukko.
Vieläköhän ehtii nähdä Bodomin ratkeamisen.
peltirumpu kirjoitti: Eipä ole nakynyt asiaa sinultakaan. Pelkkää höpötystä viestistä toiseen
Ei sattuis peltirumpu-rassukalla oleen tietoa lintupoikien oikeista reiteistä??
Minua kiinostaisi noiden järvellä olleiden kalastajien liikkeet, heillä on ollut puukot ja puntarit ja heidän liikkeitä ei ole kukaan kirjannut.
.- hymm -
.- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Tuskin kukaan kalassa ollessaan tuolloista kookasta puntaria piti mukanaan.awa kirjoitti:Minua kiinostaisi noiden järvellä olleiden kalastajien liikkeet, heillä on ollut puukot ja puntarit ja heidän liikkeitä ei ole kukaan kirjannut.
.- hymm -
Kalastajien liikkeestä sen verran, että tavanomainen on ongen siirto siten, että siiman päässä oleva, madolla tai täkykalalla varustettu koukku saatetaan kalan ulottuville ja hyvällä tuurilla (kalalle huonolla) tätä seuraa onginnassa vavan nosto ylöspäin, jolloin kala saatetaan heiluriliikkeellä kalastajan lähituntumaan, jolloin se on haavittavissa tai otettavissa suoraan veneeseen seuraavan kala-aterian raaka-aineeksi tahi, jos kyseessä on särki tai sorva, luomuravinteeksi perunapeltoon.
Muut kalastajien tavanomaiset liikkeet ovat soutu- ja huopausliikkeet, joita käyttäen kalastuksessa käytettävä vesikulkuneuvo, vene, siirtyy lähes soutajan/huopaajan tahdon suunnassa kohden aiottua uutta kalastuspaikkaa tai rantaa kohden.
Nykyisin on valitettavan laajalti yleistynyt sellainen kalastajan liike, jossa hauista supistamalla saatetaan keskiolutpullo tai -tölkki kalastajan huulille edellisillan aiheuttamia vaivoja vähentämään, minkä ilmentyminä rannoille tuulen mukana tulee jäiden lähdettyä runsaasti tyhjiä alumiinitölkkejä.
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Matkaaja on yksi turhimmista kirjoittajista täällä. Hän ei vain ymmärrä poistua häiritsemästä.matkaaja kirjoitti:peltirumpu kirjoitti: Eipä ole nakynyt asiaa sinultakaan. Pelkkää höpötystä viestistä toiseen
PS. Unohdin mainita Sariolan yhtenä tyhmimpänä ja turhimpana kirjoittajana.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
groot kirjoitti:Matkaaja on yksi turhimmista kirjoittajista täällä. Hän ei vain ymmärrä poistua häiritsemästä.matkaaja kirjoitti:peltirumpu kirjoitti: Eipä ole nakynyt asiaa sinultakaan. Pelkkää höpötystä viestistä toiseen
PS. Unohdin mainita Sariolan yhtenä tyhmimpänä ja turhimpana kirjoittajana.
Kun mä vaan en tajua että mitä sinä p-jätkä groot teet näillä ketjuilla, kun sulla ei ole mitään koskaan mihinkään selvitystä? Voihan sitä esittää vaikka mitä, mutta kun nämä ketjut vaativat sitä asiaa.
-
Merivuokko
- Jane Marple
Onko tämä Martti Koli ja vaimonsa vielä elossa.
Kumma pariskunta.
Ovat teltan luona eivätkä hälytä apua.
Ovat voineet kävellä Boismannin ja Gustafssonin kengillä niiden löytöpaikan luo,
eivät olisi koirat perään haukkuneet, ei niitä Gustafsson kuljetellut mihinkään,
järveenhän se olisi ne viskannut.
Tai sitten Vesilaitoksen miehet...
Kolit eivät ilmoittautuneet, Kivilahti ei ilmoittautunut, Vesilaitoksella
ei tiedetty mitään, jos he olisivat kertoneet heti...
Suorastaan thrillerimäisiä nämä Merivuokon kommentit. Tarkoitatko, että Kolit olisivat kävelleet poikien kengillä pois alueelta?Merivuokko kirjoitti:![]()
Kumma pariskunta.
Ovat voineet kävellä Boismannin ja Gustafssonin kengillä niiden löytöpaikan luo,
eivät olisi koirat perään haukkuneet, ei niitä Gustafsson kuljetellut mihinkään,
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Älä yritä kääntää keskustelua muihin ihmisiin. Kerro totuus, miksi veljesi oli aamulla liikkeellä.Merivuokko kirjoitti:![]()
Kumma pariskunta.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Kysymys ei ollut minulle, mutta vastaanpa huvikseni.Maza kirjoitti: ..... Älä yritä kääntää keskustelua muihin ihmisiin. Kerro totuus, miksi veljesi oli aamulla liikkeellä.
Muodollisesti on tietysti mahdollista, että lintupoikien tarina on puhdas peitetarina. Totuus voi olla aivan muuta. Siinä vain toinen antaa toisellensa alibin, ja on sovittu yhdessä mitä kerrotaan.
Uskon varassa tässä ollaan. Luulen, että lintupojat eivät kertoneet aivan rehellisesti kaikkea. Epäilen, että kyseisen retken päätavoite olikin tuolla niemellä käynti ja samalla katsoa ketä siellä oli. Eivät siis sattumalta tupsahtaneet siihen teltta-alueelle, vaan olivat sinne menossa. Todennäköistä on, että he tosiaan eivät uskaltaneet mennä aivan lähelle telttaa, mutta mahdollisesti kyllä huomasivat, että oli sattunut murhenäytelmä. Eivät tehneet hälytystä, ja siksi oli jälkikäteen kerrottava, että "joku otti aurinkoa" tai tupsahtivat vahingossa teltan läheisyyteen. Itse uskon, että he eivät ole niitä varsinaisia syyllisiä, vaan ne oikeat tekijät olivat vierailleet teltalla jo aikaisemmin. Saattoi olla samantapainen kaksikko, joka myös tiesi, että siellä oli telttailijoita, mutta se kaksikko ei tyytynyt vain tarkkailemaan. Tämä on vain arvio, totuus on tuntematon.
-
peltirumpu
- Adrian Monk
Voisiko olla mahdollista, että olisit mahdollisesti jälleen väärässä? Uskoakseni näin on jälleen päässyt tapahtumaan. Tämä lienee totuus tässä asiassa. On epätodennäköistä, että olisit jossakin asiassa oikeassa. Se lienee täysi mahdottomuusSariola kirjoitti: Muodollisesti on tietysti mahdollista, että lintupoikien tarina on puhdas peitetarina.
Peltirumpun ajatus on aika sekava. Tietysti kun tehdään olettamuksia, voivat ne olla totuuteen verrattuna vääriä, kun totuutta ei tunneta. Olen tietysti joskus aivan oikeassa, kuten siinä "polkujen suunta" asiassa, jossa olin alusta lähtien oikeassa, kun taas joukko kirjoittajia oli siinä asiassa väärässä, osa voi olla vieläkin väärässä käsityksessä, vaikka totuus näkyy valokuvista. Eli joskus oikeassa - joskus väärässä.peltirumpu kirjoitti:Voisiko olla mahdollista, että olisit mahdollisesti jälleen väärässä? Uskoakseni näin on jälleen päässyt tapahtumaan. Tämä lienee totuus tässä asiassa. On epätodennäköistä, että olisit jossakin asiassa oikeassa. Se lienee täysi mahdottomuusSariola kirjoitti: Muodollisesti on tietysti mahdollista, että lintupoikien tarina on puhdas peitetarina.