Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Täältä löytyy yksi järkkärikortin omaava ulosheittäjä.
Laitas ABC sitten Paulaa soimaan, tulen vetämään Aikuisen naisen.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Chopper kirjoitti:Miulle kahvia kiitos,väsyttää näin 9h työpäivän jälkeen...Selvä vappu (no ei tänä vuonna ole tullu muutenkaan kuin kerran kaljoteltua).
Pistänpä tunnin paremmaksi, mulla oli 10-tuntinen päivä ja huomenna jatkuu jo puoli yhdeksältä, eikä vielä edes tiedä, kuinka kauan menee...
Chopper kirjoitti:Miulle kahvia kiitos,väsyttää näin 9h työpäivän jälkeen...Selvä vappu (no ei tänä vuonna ole tullu muutenkaan kuin kerran kaljoteltua).
Pistänpä tunnin paremmaksi, mulla oli 10-tuntinen päivä ja huomenna jatkuu jo puoli yhdeksältä, eikä vielä edes tiedä, kuinka kauan menee...
Silti vois yhdet pikaset napata
Onneksi huomenna vapaata...Miten tää työnteko näin keväällä/kesällä onkin puuduttavaa?Tekisin mieluusti talvet vaikka enemmin töitä ja kesät lomalla
Taidan napata nukkumattia hihasta ja kömpiä sänkyyn
Pientä sidun sipittelyä ollut näin aattona, jospa jaksaisi sitten brunssille hyvissä ajoin huomenna. Tosin lauantain vielä nätimpiä ilmoja odottelen, mölökky pöllyytetty valmiiksi verenmakusuussa -peleihin.
Kerran uni ei meinaa tulla silmään ja aamuun on riittävän monta tuntia jäljellä, otetaan yömyssyksi yksi hömpsy Killbeggania, jos tämän jälkeen vaikka muistais miltä se maistuu...
Vois ottaa lasillisen parasta kuoharia! Bonnie perkeles meni jo maate, eikö täällä ole ketään? MotiivitOnille ja Kyllille kuoharit kans, tää maksais.
Huomenna sitten enemmän, tänään ei oikein iltavuoron päälle jaksa. Ja sunnuntaina viideltä ylös ja kuudelta töihin. Jes
Sehän se harmillinen puoli Suomen kesäisessä yötaivaassa on, ettei sieltä voi oikein tihrustaa kuvioita. Joskus saanut harvinaista iloa töissä etelänmailla katsastaa öistä taivasta koko loistostaan. Suomessa saa kyllä varustautua kirkkaaseen taivaaseen talvisin hc-talvivarustuksella.