Oiskohan näissä olemattomissa tuomioissa syynä yksinkertaisesti Suomen laki, joka on "ikivanha". Esim. tämän kaltaiset tapaukset vs. omaisuusrikokset.
Jotain tarttis tehdä...
Mies yritti juottaa ja huumata pikkulapsia
Re: Mies yritti juottaa ja huumata pikkulapsia
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla huonona esimerkkinä.
*Pygmi*
*Pygmi*
-
Horst Schimanski
- Jack Taylor
Ei v...u! Ootko itsekin sekaisin???PaulaDrew kirjoitti:Ovatko nuo kaljanjuotto ja tupakanpoltto sitten menneet pahoinpitelynä ja sen yrityksinä, vai onko mies myös perinteisellä tavalla pahoinpidellyt noita lapsia?rAWr kirjoitti:Tuomio tuli neljästä vapaudenriistosta, yhtä monesta pakottamisesta sekä pahoinpitelystä ja kolmesta pahoinpitelyn yrityksestä.
Näillä tiedoilla en itse osaa kauheasti soimata oikeuden päätöstä. Millainen tuomio tästä sitten teidän mielestänne kuuluisi, jos 7 kk ehdollista on aivan liian vähän? Varmasti kokemus on ollut lapsille traumaattinen, mutta jos fyysistä väkivaltaa ei ole ollut, niin en näe tuomiota niin kauhean alhaisena.
Juttuun kyllä liittyy varmaan kaikenlaista muutakin, tuskin mies kaljoitteluseuran puutteessa tuohon on ryhtynyt. Mutta kun ei tiedä, niin hankala huudella.
Juottaa lapsille olutta ja pistää polttamaan tupakkaa. Lisäksi vielä vapaudenriisto. On aivan sama onko pahoinpidellyt/hyväksikäyttänyt, suljetaan nämä ihmiset pois yhteiskunnasta tekemästä kyseisiä tekoja.
Oikeuslaitoksessa taitaa olla tuomareina pedofiilejä, lasten/naisten hakkaajia ja muita pohjasakan edustajia.
Seksuaalirikolliset/muut hörhöt ovat lain suojeluksessa. Pitää raiskata 3 kertaa ennenkuin häkki heilahtaa. Tuomiot on sitten 1v 3kk joista istutaan puolet. Lobotomia niille pitäis tehdä ja sulkea maan alle.
Puhutaan aina ihmisoikeuksista, mutta kuka välittää uhrista... ei ainakaan oikeuslaitos!!!
Samanlaisia tuomioita saa rattijuopot jotka jyrää ihmisiä kuoliaaksi. Autolla saa tappaa, sen vaikutelman olen näistä tuomioista saanut. Promillemäärä tekee vielä sen, että on ymmärrystä vaille. Jos vihamiehestään haluaa eroon, niin kannattaa valita auto!!!
Millä perusteella jotkut ihmiset selittävät, että pedofiilit,raiskaajat ym. pohjasakan edustajat ovat sairaita, joille on vapaaehtoinen hoito? Sitten meidän pitäisi vain ymmärtää näitä paskoja. Siinä hukataan rahaa mitä voisi käyttää lapsiin ja nuoriin!
Lisäksi toi Porin Sampolan alue on slummi. Sinne laitetaan kaikki sosiaalitapaukset, ex-vangit ja muut joita ei haluta nähdä ns. hyvillä alueilla! Siellä tapahtuu ja sattuu kaikenlaista koko ajan.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Horst Schimanski kirjoitti: Ei v...u! Ootko itsekin sekaisin???![]()
Juottaa lapsille olutta ja pistää polttamaan tupakkaa. Lisäksi vielä vapaudenriisto. On aivan sama onko pahoinpidellyt/hyväksikäyttänyt, suljetaan nämä ihmiset pois yhteiskunnasta tekemästä kyseisiä tekoja.![]()
Oikeuslaitoksessa taitaa olla tuomareina pedofiilejä, lasten/naisten hakkaajia ja muita pohjasakan edustajia.
Seksuaalirikolliset/muut hörhöt ovat lain suojeluksessa. Pitää raiskata 3 kertaa ennenkuin häkki heilahtaa. Tuomiot on sitten 1v 3kk joista istutaan puolet. Lobotomia niille pitäis tehdä ja sulkea maan alle.
Kyllä.Juuri näin..Horst Schimanski kirjoitti: Ei v...u! Ootko itsekin sekaisin???![]()
Vastasitko omalta kohdaltasikin tuohon kysymykseen?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
-
Horst Schimanski
- Jack Taylor
Kyllä.Juuri näin..Horst Schimanski kirjoitti: Ei v...u! Ootko itsekin sekaisin???![]()
Vastasitko omalta kohdaltasikin tuohon kysymykseen?
Vastaan mielelläni!!! Tuomio naurettava, kertoo oikeuslaitoksesta kaiken!!!
Ehdollista tästä teosta ei kauhean alhainen?PaulaDrew kirjoitti:
Näillä tiedoilla en itse osaa kauheasti soimata oikeuden päätöstä. Millainen tuomio tästä sitten teidän mielestänne kuuluisi, jos 7 kk ehdollista on aivan liian vähän? Varmasti kokemus on ollut lapsille traumaattinen, mutta jos fyysistä väkivaltaa ei ole ollut, niin en näe tuomiota niin kauhean alhaisena.
Lasten terveyden vaarantaminen ja vapaudenriisto!!!
Mitä sitten pitäisi tehdä, että tuomio olisi oikea?
Pitääkö lapsen kokea väkivaltaa,hyväksikäyttöä ym. mitä näköjään osa väestöä ja oikeuslaitos vaatii?
Eikö häkkituomioon riitä muuta kuin teot jotka vahingoittavat lapsia pysyvästi?!?!
Olet sitä mieltä, että em. teot ovat vähäpätöisiä
Mielestäni ne jotka kohdistavat tekonsa yhteiskunnan heikompiin(lapset,vammaiset,vanhukset), he kuuluvat suljettuun laitokseen!!!
Vai onko oikein se, että kansalaisten tarvii pelätä vapautensa,terveytensä ja henkensä puolesta?
Nämä tekijät aiheuttavat henkistä ja fyysistä kärsimystä. Itse he eivät koskaan maksa korvauksia uhreille korvauksia taikka oikeudenkäyntikulujaan. Nämä samat naamat pyörivät oikeuslaitoksissa vuodesta toiseen.
Tämä nykyinen systeemi antaa tekijöille selvän viestin: Tehkää tekojanne, me ymmärrämme.
Ei ole ihme, että oikeuslaitoksen toimintaan alkaa usko mennä. Tapat kyykäärmeen 100 euroa sakkoa, hyväksikäyttää lasta 8kk ehdollista.
Kumpi sinusta on törkeämpi teko?
Melkein tekisi mieli katsoa, montako kertaa herra Schimanski lainaisi saman viestin ja kiihdyttäisi itsensä uuteen hepuliin, jos en nyt vastaisi. Etenkin, koska olen jo edellisellä sivulla vastannut, että mielipiteeni tuomion riittävyydestä riippuu täysin siitä, mitä on tapahtunut. Ja se ei ole oikein tiedossa.
Sen sijaan kukaan ei ole vastannut minulle, että millainen tuomio sitten olisi riittävästi. Johtuisikohan sekin siitä, että yksityiskohtia ei ole kerrottu? Pääasia kuitenkin, että aina osataan sanoa tuomion olevan liian pieni.
Uskon, että lapset ovat traumatisoituneet ja se on kamalaa. Mutta se ei riitä elinkautistuomion julistamiseen, koska miehen tekojen pitää ratkaista, ei se miten lapset ovat asian kokeneet. Esimerkiksi itse olen traumatisoitunut lapsena nokikolarin vierailusta, enkä uskaltanut lähteä huoneesta koska pelkäsin tuota nuohoojaa. Olen myös juonut kymppivuotiaana viinapaukkuja, koska en uskaltanut/kehdannut/osannut kieltäytyä, kun humalaiset ja pelottavat äijät niitä työnsivät eteeni. Nämä olivat esimerkkejä, mistä ei ollut mitään syytä langettaa mitään rangaistusta kenellekään, toisin kuin ketjun aiheena oleva uutinen, jossa epäilemättä on syytä tuomioon. Vaikea vain sanoa millaiseen, kun ei tiedä niitä yksityiskohtia...
Mutta eipä sillä, vaahtoaminen on myös minusta välillä kivaa, ja kauhistelu ja päivittely ja äimistely tuottaa ilmeisesti joillekin jonkinlaista tyydytystä. Minfossa riittää ketjuja rikoksista, ja liian alhaisiahan ne tuomiot ovat niistä kaikista, tietysti. Sinne vain joukon jatkoksi kauhistelemaan.
Sen sijaan kukaan ei ole vastannut minulle, että millainen tuomio sitten olisi riittävästi. Johtuisikohan sekin siitä, että yksityiskohtia ei ole kerrottu? Pääasia kuitenkin, että aina osataan sanoa tuomion olevan liian pieni.
Uskon, että lapset ovat traumatisoituneet ja se on kamalaa. Mutta se ei riitä elinkautistuomion julistamiseen, koska miehen tekojen pitää ratkaista, ei se miten lapset ovat asian kokeneet. Esimerkiksi itse olen traumatisoitunut lapsena nokikolarin vierailusta, enkä uskaltanut lähteä huoneesta koska pelkäsin tuota nuohoojaa. Olen myös juonut kymppivuotiaana viinapaukkuja, koska en uskaltanut/kehdannut/osannut kieltäytyä, kun humalaiset ja pelottavat äijät niitä työnsivät eteeni. Nämä olivat esimerkkejä, mistä ei ollut mitään syytä langettaa mitään rangaistusta kenellekään, toisin kuin ketjun aiheena oleva uutinen, jossa epäilemättä on syytä tuomioon. Vaikea vain sanoa millaiseen, kun ei tiedä niitä yksityiskohtia...
Mutta eipä sillä, vaahtoaminen on myös minusta välillä kivaa, ja kauhistelu ja päivittely ja äimistely tuottaa ilmeisesti joillekin jonkinlaista tyydytystä. Minfossa riittää ketjuja rikoksista, ja liian alhaisiahan ne tuomiot ovat niistä kaikista, tietysti. Sinne vain joukon jatkoksi kauhistelemaan.
-
Horst Schimanski
- Jack Taylor
Jos lapsi pakotetaan juomaan/luovutetaan alkoholia, löytyy laista kohta rangaistavuudesta.PaulaDrew kirjoitti:Melkein tekisi mieli katsoa, montako kertaa herra Schimanski lainaisi saman viestin ja kiihdyttäisi itsensä uuteen hepuliin, jos en nyt vastaisi. Etenkin, koska olen jo edellisellä sivulla vastannut, että mielipiteeni tuomion riittävyydestä riippuu täysin siitä, mitä on tapahtunut. Ja se ei ole oikein tiedossa.
Sama koskee tupakkaa ja eiköhän vapaudenriisto ole ihmisoikeusrikos.Lisäksi myös terveyden vaarantaminen fyysisesti ja psyykkisesti on rangaistavaa.
Eli jos tuomion pituutta kysyt: Suljettuun pakkolaitokseen loppuelämäksi.
Niin tää on varmaan palsta missä tarvis jakaa: myöntätuntoa, kannustaa tekijän jatkamaan tekojaan yms. sosiaalitanttojen aloittamaa hyysäyslinjaa!!!
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Yritämme parhaamme...Horst Schimanski kirjoitti: Niin tää on varmaan palsta missä tarvis jakaa: myöntätuntoa, kannustaa tekijän jatkamaan tekojaan yms. sosiaalitanttojen aloittamaa hyysäyslinjaa!!!
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.