Ai näin tää menee! Ensin olet vaatinut minulta SATOJA-TUHANSIA oikeusjuttuja palkka- asiaan liittyen mutta kun itseltäsi sellaisia pyydetään tässä isyysasiassa niin niitä ei tarvitakaan vaan pelkkä televisio-ohjelma riittää? Just, nyt ymmärsin. Eli sinun ajamasi asian lähteet on aina oikeita mutta muiden ajamien asioiden lähteet eivät. Muiden pitää antaa väitteidensä tueksi satoja- mielellään tuhansia- oikeuden päätöksiä mutta sinun ei, se riittää kun televisiosta on tullut ohjelma aiheesta. Etköhän nyt mene kaivamaan niitä satoja juttuja aiheeseesi liittyen. Tai edes joku 50.markja kirjoitti:Siinä 45min ohjelmassa oli tuollaisesta tilanteesta juurikin juttua.jamppa kirjoitti:Nyt marja, kun sä olet keksinyt taas yhden meitä miehiä koskevan epäkohdan, niin sulla varmaan on laittaa kymmeniä oikeudenkäynti päätöksiä noista jutuista missä miehet joutuu maksaa ruokkoja toisen miehen siittämistä kersoista.
Kerro sinä ohjelma, jossa rautalangasta väännetään miten samasta työstä samalla kokemuksella ja koulutuksella nainen saa eri palkkaa, niin palataan sitten tämäntyyppiseen väittelyyn.
Markja vs. naiset
Re: Markja vs. naiset
Ei. Lähteiden luotettavuus ja perustelut, eli todistusvoima ratkaisee. Fiksut ihmiset tajuavat tämän ja juuri siksi sinä et tajua tätä.ketsku kirjoitti:Ai näin tää menee! Ensin olet vaatinut minulta SATOJA-TUHANSIA oikeusjuttuja palkka- asiaan liittyen mutta kun itseltäsi sellaisia pyydetään tässä isyysasiassa niin niitä ei tarvitakaan vaan pelkkä televisio-ohjelma riittää? Just, nyt ymmärsin. Eli sinun ajamasi asian lähteet on aina oikeita mutta muiden ajamien asioiden lähteet eivät.
Kun Suomen laki sanoo, että lapsen isä voi joutua tuollaiseen tilanteeseen ja toimittaja kertoo tapauksesta, jossa lapsen isä on joutunut tuollaiseen tilanteeseen, ei ole syytä kovinkaan epäillä asian todenperäisyyttä. Kun Suomen laki sanoo, että sukupuolen perusteella ei saa esimerkiksi maksaa erisuuruista palkkaa, eikä kukaan kykene esittämään konkreettisia todisteita siitä, että maksettaisiin, oikeusjuttujen sumasta puhumattakaan, niin ei ole mitään syytä epäillä, että yleisesti ottaen maksettaisiin.
Idioottina et tietenkään tajua mitään näinkään monimutkaista asiaa. Olet aivan vitun tyhmä siis.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Aiku ihquu.. ketskukin on idiootti kuten miltein kaikki muutkin
raxu poxu nam!
Ja jos Johanna Tukianen jotain kertoo seiskan toimittajalle ja toimittaja kirjoittaa sen lehteen, ei asiaa ole syytä epäillä.. onhan kyseessä painettua faktaa, jonka joku on kertonut toimittajalle ja toimittaja (tietenkin ilman mitään omaa lehmää ojassa) on sen naputellut lehteen.
Ja jos Johanna Tukianen jotain kertoo seiskan toimittajalle ja toimittaja kirjoittaa sen lehteen, ei asiaa ole syytä epäillä.. onhan kyseessä painettua faktaa, jonka joku on kertonut toimittajalle ja toimittaja (tietenkin ilman mitään omaa lehmää ojassa) on sen naputellut lehteen.
^ Tässä ei ole nyt kyse kusenkeltaisenlehden painamasta sanasta vaan Suomen lakiin painetusta sanasta 
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
- Juliet Jones
- Axel Foley
Tässä ei itselleni ole kyse siitä kuka on oikeassa ja kuka väärässä. Esille ottamasi esimerkki "Mikko" vain sattuu olemaan fiktiivinen persoona, jonka kaltainen tietysti voisi olla jossakin tosielämässä myös olemassa.. mutta johan on kumma, jos Mikko epäilee isyyttään vasta, kun avioliitto on ohi.markja kirjoitti:Ignoratio elenchi. Vastaa asiaan kiitos. Et voi. Mikset myönnä minun olevan oikeassa?Juliet Jones kirjoitti:Mielenkiintoinen persoona tämä "kuvitteellinen" Mikko.. Ensin hän osallistuu avioliitossa lapsen elatukseen ja elinkustannuksiin epäilemättä hetkeäkään onko lapsi sittenkin jonkun toisen. Kun ero tulee, hän haluaakin yllättäen selvittää kenen tuo lapsi on, jotta pääsee maksamasta elatusmaksuja. Vai onko Mikko sittenkin todellinen? Toimivatko eroavat/ eronneet miehet yleensä kuten Mikko? Veikkaisin, että tuollainen aivokääpiö on harvinainen poikkeus.markja kirjoitti:Joutuu jos eroavat myöhemmin, koska lapsen elatusvelvollisuus on Mikolla, jos tämä ei ole erikseen kiistänyt isyyttä kahden vuoden kuluessa lapsen syntymästä.
Mikset sitten kovaan ääneen vastusta tätä nykytilannetta?[/quote]Olen sitä mieltä, ettei kenenkään pitäisi joutua huolehtimaan vastentahtoisesti ja perusteettomasti lapsen elatuksesta, jos lapsi ei ole hänen.
Miksi minun pitäisi vastustaa nykytilannetta? Enhän taistele edes etävanhempina toimivien naisten elatusmaksuvelvollisuudesta, tai lähivanhempina toimivien naisten ponnisteluista elättää lastaan silloin, kun indeksit ovat jo aikaa sitten ajaneet etäisän maksamista elatusmaksuista ohi?
Ne asiat, joita yleensä katson tarvittavan parantaa, liittyvät puolustuskyvyttömiin ja heikompiin, sellaisiin asioihin joissa "vastapuolten" epäsuhta on huomattava. Aikuisten miesten asioita uskoisin heidän itsensä osaavan ajaa. Mutta kiitos nyt kuitenkin kunniasta.
Vinkki sinulle: Itse käytän kansalaisen oikeusturvasta tiedottamiseen ja epäkohtien vastustamiseen myös kansanedustajien e-mailosoitteita.
Ahaa, sinusta siis miesten ongelmista ei tarvitse puhua eikä välittää, koska miehet pystyvät hoitamaan ja saavatkoon luvan hoitaa itse ongelmansa...mutta naisten ongelmista pitää puhua ja välittää, koska naiset ovat itse niin heikkoja kyvyttömiä hoitamaan itse asioitaan (vähän kuten vammaiset tai pikkulapset)?Juliet Jones kirjoitti:Ne asiat, joita yleensä katson tarvittavan parantaa, liittyvät puolustuskyvyttömiin ja heikompiin, sellaisiin asioihin joissa "vastapuolten" epäsuhta on huomattava. Aikuisten miesten asioita uskoisin heidän itsensä osaavan ajaa.
Mitähän tasa-arvoa tuo tuollainen oikein on?
Myönnätkö, että naiset ovat kyvyttömiä hoitamaan omia ongelmiaan ja kaipaavat holhousta kuten pikkulapset, vai oletko sitä mieltä, että naiset eivät kaipaa yhtään sen enempää hyysäämistä ja puolestapuhumista kuin miehetkään? Miten on? Voisitko vastata suoraan kiitos.
- Juliet Jones
- Axel Foley
Jokainen aloittaa niistä asioista, jotka kokee itselleen läheiseksi, minulla ne eivät ole kaikkien naisten asiat. Oman itseni ollessa kyseessä hoidan aktiivisesti niitä asioita, jotka eivät rajoitu naisiin, vaan yhtälailla kaikkiin palveluita käyttäviin ihmisiin, miehiinkin. Lasten asiat sen sijaan ovat erityisen läheisiä, sekä erinäiset muut yhteiskunnallisesti merkittävät jutut. Omassa lähipiirissäni ei ole sellaisia miehiä, jotka vinkuvat alvariinsa tulleensa kohdelluiksi epätasa- arvoisesti ja väärin. Lisäksi he osaavat hoitaa asiansa itse. Noille miehille yhteistä on se, että vinkumisen sijaan he todella toimivat, eivätkä tosiaankaan narise kaikista mahdollisista asioista.
Sama koskee minun omaa toimintaani. Mikäli muutosta haluaa, se ei tapahdu nettiportaaleissa tai omalla kotisivulla vinkumalla. Tuon varmasti jo tiedostat itsekin.
Sama koskee minun omaa toimintaani. Mikäli muutosta haluaa, se ei tapahdu nettiportaaleissa tai omalla kotisivulla vinkumalla. Tuon varmasti jo tiedostat itsekin.
Eli et sitten voinut vastata selvään ja yksinkertaiseen kysymykseen yhtään mitään. LOL!Juliet Jones kirjoitti:Jokainen aloittaa niistä asioista, jotka kokee itselleen läheiseksi, minulla ne eivät ole kaikkien naisten asiat. Oman itseni ollessa kyseessä hoidan aktiivisesti niitä asioita, jotka eivät rajoitu naisiin, vaan yhtälailla kaikkiin palveluita käyttäviin ihmisiin, miehiinkin. Lasten asiat sen sijaan ovat erityisen läheisiä, sekä erinäiset muut yhteiskunnallisesti merkittävät jutut.
Myönnätkö, että naiset ovat kyvyttömiä hoitamaan omia ongelmiaan ja kaipaavat holhousta kuten pikkulapset, vai oletko sitä mieltä, että naiset eivät kaipaa yhtään sen enempää hyysäämistä ja puolestapuhumista kuin miehetkään? Miten on? Voisitko vastata suoraan kiitos.
Ahaa, pitäisikö kieltäytyä armeijasta, sekö olisikin jotain? Joutua vankilaan? Ahaa. Kerrohan, mitä naisen pitää tehdä jos hänet vaikkapa raiskataan - sanotko hänellekin että älä mesoa suotta vaikka sinuun on kohdistunut vääryyttä?Noille miehille yhteistä on se, että vinkumisen sijaan he todella toimivat, eivätkä tosiaankaan narise kaikista mahdollisista asioista. Sama koskee minun omaa toimintaani. Mikäli muutosta haluaa, se ei tapahdu nettiportaaleissa tai omalla kotisivulla vinkumalla. Tuon varmasti jo tiedostat itsekin.
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
markja kirjoitti:Siinä 45min ohjelmassa oli tuollaisesta tilanteesta juurikin juttua.jamppa kirjoitti:Nyt marja, kun sä olet keksinyt taas yhden meitä miehiä koskevan epäkohdan, niin sulla varmaan on laittaa kymmeniä oikeudenkäynti päätöksiä noista jutuista missä miehet joutuu maksaa ruokkoja toisen miehen siittämistä kersoista.
Kerro sinä ohjelma, jossa rautalangasta väännetään miten samasta työstä samalla kokemuksella ja koulutuksella nainen saa eri palkkaa, niin palataan sitten tämäntyyppiseen väittelyyn.
No kun laki on laki. Ei se laki kumoa miesten pakollista asevelvollisuuttakaan vaikka sitä kuka kuinka tuomioistuimessa vaatisi, vaikka kyseessä onkin lakiin muinoin tullut kömmähdys.Se että tuollainen kömmähdys on tullut joskus aikoinaan lakiin ei tarkoita sitä, että se aina menisi niin miten laki kirjoisssa menee. Uskoisin kumminkin oikeuden kumoavan tuollaisen elatusvelvollisuuden jos joku sitä vaatisi.
JES! Osu ja uppos marja rupee taas vääntää ihan muusta asiaa, kun itse aiheesta. Mitä kuule spede tulee tuohon pakolliseen asevelvollisuuteen niin uskon itse tehneeni enemmän asian eteen kuin sinä saamaton netti ruikuttaja (Niin siis olen totaalikieltäytyjä, vaikka vapautustakaan ei olisi ollut mahdoton saada istuinpahan periaateesta, mihin sinulla ei olisi munaa). Hauskaa aina huomata kuinka käännät asiat aivan toisiksi kun joku sulle kertoo jotain järkevää. Mutta niitä oikeustapauksia odotellessa, laitappa tuleen.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Millä perusteella muka?jamppa kirjoitti:JES! Osu ja uppos marja rupee taas vääntää ihan muusta asiaa, kun itse aiheesta.
Joojoo ja mä olen kotoisin Siriukselta ja olen Suomen Keisari jne. Kuulehan pelle, sinä olet vain nimimerkin takana piileskelevä pelkuri, joka kertoilee sieltä mitä satuja ikinä sattuu huvittamaan. Kenelläkään ei ole mitään syytä uskoa sanaakaan mistään sinun henkilökohtaisesta asiastasi, eikä niistä voi tietää mitään.Mitä kuule spede tulee tuohon pakolliseen asevelvollisuuteen niin uskon itse tehneeni enemmän asian eteen kuin sinä saamaton netti ruikuttaja (Niin siis olen totaalikieltäytyjä, vaikka vapautustakaan ei olisi ollut mahdoton saada istuinpahan periaateesta, mihin sinulla ei olisi munaa).
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
Niin mä puhuin isyys jutuista niin sä vedät aina ton saatanan saman oljen korren intistä, kun menee puurot ja vellit sekasin. Mulle on ihan sama mihin sä hintti uskot ja mihin et. Mitä tulee nimimerkkien takana "piiloiluun" niin kaikki eivät välttämättä halua tulla tunnistetuksi ja minä ikävä kyllä kuulun niihin. Tutki pikkasen kirjoitus historiaa niin saattaa sullekkin muutama juttu sitä kautta aueta, toisekseen ei mulla ole mitään hirveetä tarvetta sulle edes mitään todistella, kunhan totesin miten olen itse asiaan vaikuttanut. Ikävä kyllä tapoihini ei kuulu myöskään satuilu niin kuin sinun senhän me monet olemme jo todenneet.markja kirjoitti:Millä perusteella muka?jamppa kirjoitti:JES! Osu ja uppos marja rupee taas vääntää ihan muusta asiaa, kun itse aiheesta.
Joojoo ja mä olen kotoisin Siriukselta ja olen Suomen Keisari jne. Kuulehan pelle, sinä olet vain nimimerkin takana piileskelevä pelkuri, joka kertoilee sieltä mitä satuja ikinä sattuu huvittamaan. Kenelläkään ei ole mitään syytä uskoa sanaakaan mistään sinun henkilökohtaisesta asiastasi, eikä niistä voi tietää mitään.Mitä kuule spede tulee tuohon pakolliseen asevelvollisuuteen niin uskon itse tehneeni enemmän asian eteen kuin sinä saamaton netti ruikuttaja (Niin siis olen totaalikieltäytyjä, vaikka vapautustakaan ei olisi ollut mahdoton saada istuinpahan periaateesta, mihin sinulla ei olisi munaa).
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Että silleen taas kerran.http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009050 ... 6_uu.shtml
Poliisia käytetään hyväksi uskottomuuden peittelyssä
Lauantai 2.5.2009 klo 03.24
Enemmän kuin joka viides raiskausilmoitus osoittautui viime vuonna aiheettomaksi Helsingissä. Poliisi on turhautunut perättömäksi osoittautuneisiin, kalliisiin ja aikaa vieviin seksirikostutkimuksiin.
-
Ralle Ryökäle
- Hercule Poirotin viikset
Tämä onkin aikamoinen ketju jossa markja tappelee muita vastaan mutta on äijän puheissa paljon asiaakin. Tasa-arvo on mahdoton yhtälö ja ihmettelen kovasti että missä ovat ne eripalkkaiset alat. Ei meidän eikä tuntemieni firmojen palveluksessa ole ketään ämmää joka saisi samasta hommasta vähemmän rahaa kuin äijät.
Voihan se olla että joku esimerkki on täällä jo kerrottu mutta en usko moiseen höpinään ja pahinta on se että tähän miesten syyllistämiseen ovat lähteneet monet äijätkin mukaan. Mikähän naisen elämässä on niin vaikeeta kun aina ne valittaa jostain. Jos eivät valita niin ovat vaatimassa tai kieltämässä.
Silloin joskus kun oli vielä mökki ja akka niin ei riittänyt se että hakkasin halot, rakensin terassin ja laiturin, kivesin pihan ja polut niin vielä olisi silti pitänyt joka ilta hommien jälkeen osallistua ruuan laittoon ja tiskaamiseen koska akalle on aina niin vaikeeta käsittää että se työ pihalla on ihan oikeesti raskasta hommaa ja se riittää kun grillissä on makkaraa ja lihaa sekä jääkaapissa kylmää olutta. Joka jeesuksen kerta kun grillattiin niin piti raijata sen seitsemät salaatit, lautaset, kipot ja kupit sisältä ulos ja vielä etsiä joku kukka metsästä ruukkuun pöydälle.
Ja kun sai syötyä niin hopihopi ylös kun nää lautaset pitää viedä ja sun vuoro tiskata. EN halua syödä selleriä ja salaattia kassikaupalla ja käristää vain sitä yhtä makkaraa koska sen pitäisi riittää. Miksi ylipäätään halusi grillin kun siinä ei saanut tehdä mitään. Olishan ne sellerit voinut syödä jossain muuallakin.
Luovuin sekä mökistä ja akasta. Hullu olin kun rehkin liikaa. Avioerossa sitten vaati osuutta kun HÄN on tehnyt ja osallistunut. Itse ostin mökin, itse maksoin kunnostuksen. Se oli kallista pillua.
Että niin turhia ruikuttajia naisemme ovat. Kyllä maailmassa itkemistä riittäisi ihan asiallekin mutta nämä ovat ottaneet asiakseen "tasa-arvon".
Voihan se olla että joku esimerkki on täällä jo kerrottu mutta en usko moiseen höpinään ja pahinta on se että tähän miesten syyllistämiseen ovat lähteneet monet äijätkin mukaan. Mikähän naisen elämässä on niin vaikeeta kun aina ne valittaa jostain. Jos eivät valita niin ovat vaatimassa tai kieltämässä.
Silloin joskus kun oli vielä mökki ja akka niin ei riittänyt se että hakkasin halot, rakensin terassin ja laiturin, kivesin pihan ja polut niin vielä olisi silti pitänyt joka ilta hommien jälkeen osallistua ruuan laittoon ja tiskaamiseen koska akalle on aina niin vaikeeta käsittää että se työ pihalla on ihan oikeesti raskasta hommaa ja se riittää kun grillissä on makkaraa ja lihaa sekä jääkaapissa kylmää olutta. Joka jeesuksen kerta kun grillattiin niin piti raijata sen seitsemät salaatit, lautaset, kipot ja kupit sisältä ulos ja vielä etsiä joku kukka metsästä ruukkuun pöydälle.
Ja kun sai syötyä niin hopihopi ylös kun nää lautaset pitää viedä ja sun vuoro tiskata. EN halua syödä selleriä ja salaattia kassikaupalla ja käristää vain sitä yhtä makkaraa koska sen pitäisi riittää. Miksi ylipäätään halusi grillin kun siinä ei saanut tehdä mitään. Olishan ne sellerit voinut syödä jossain muuallakin.
Luovuin sekä mökistä ja akasta. Hullu olin kun rehkin liikaa. Avioerossa sitten vaati osuutta kun HÄN on tehnyt ja osallistunut. Itse ostin mökin, itse maksoin kunnostuksen. Se oli kallista pillua.
Että niin turhia ruikuttajia naisemme ovat. Kyllä maailmassa itkemistä riittäisi ihan asiallekin mutta nämä ovat ottaneet asiakseen "tasa-arvon".
...tie auki taivasta myöten, eikä koskaan takaisin.
^ OT, mutta olipa nappiin osunut viesti. Suomalaiset (miksei muutkin) miehet sietää aivan liikaa akoiltaan ennenkuin laittaa kantapäät vastakkain tai luopuu akasta ja mökistä. Akat pitää itseään niin ihmeen ihanina, että miehellä voi teettää monetkin mökit ja remontit ja mikään ei piisaa. Ja sitten ne puuttuu vielä ruokavalioonkin, eikä mitenkään lempeästi suostuttelemalla vaan aika kovilla tyranninotteilla. Tiedän näitä, joiden mielestä kaikki muu paitsi salaatti on pahasta miehelle.
Nostan lierihattua valaisevasta ja viihdyttävästä viestistä ylläolevalle.
Nostan lierihattua valaisevasta ja viihdyttävästä viestistä ylläolevalle.
Nothing is quite what it seems
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
^^Eihän tuohon tarvitse suostua. Jättää remontit tekemättä ja rehut syömättä. Mikä on pahinta mitä siitä voi seurata? No se, että akka nalkuttaa ja lähdet aikaisemmin. Akka saa remontoimattomasta möksästä puolet ja sinä puolet enemmän aikaa etsiä jonkun ns. tasavertaisen. Koen kuten Maybrick, hurjalta kuulostaa että tällaisia naisia on, jotka miestään itsestään selvyytenä pitävät mutta kyllä niitä vain on.