Helsingin Sanomat
Tukholman poliisi tutkii ruotsinlaivalla lauantaina vastaisena yönä tehtyä puukotusta. Poliisi epäilee, että 23-vuotias mies yritti murhata 27-vuotiaan uhrin.
Puukotus sattui Viking Isabella-laivalla aamuyöllä kello kahden aikaan. Uhri sai vakavia vammoja rintaan ja kasvoihin.
Tukholman poliisin mukaan puukottaja vahingoitti ainakin uhrin keuhkoja ja maksaa. Uhri kuljetettiin sairaalahoitoon pelastusaluksella.
Poliisi pidätti murhayrityksestä epäillyn miehen laivan saavuttua Tukholmaan lauantaiaamuna. Myös kaksi muuta henkilöä otettiin kiinni kuulusteluja varten.
Poliisi ei kertonut puukottajan tai uhrin kansallisuutta.
Asiasta uutisoivat ruotsalaisviestimet lauantaina.
Sama Ruotsiksi: http://www.aftonbladet.se/senastenytt/t ... 5104979.ab
Murhayritys Viking Isabella -laivalla
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Murhayritys Viking Isabella -laivalla
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Re: Murhayritys ruotsinlaivalla.
Nyt on vahva tuntuma että sekä uhri että tekijä kuuluivat kansallispukuiseen raviväkeen, joita myös usein virheellisesti kutsutaan novellia pidemmiksi kaunokirjallisiksi teoksiksi.
En tiedä asiasta mitään mutta vetoa voisin lyödä tästä(kin) tapauksesta.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Se ol kyl paha tikki Feijalle, uus takki ja kaikkiiii
Isäni oli juristi ja tuomari - minä vain turisti ja juomari
Jack the Ripper kirjoitti:Nyt on vahva tuntuma että sekä uhri että tekijä kuuluivat kansallispukuiseen raviväkeen, joita myös usein virheellisesti kutsutaan novellia pidemmiksi kaunokirjallisiksi teoksiksi.