--Loistavaa että olen niin tunnettu ja megajulkkis Suomessa, että mielipiteitäni kuunnellaan.
Media myös itse tietää tietyt moraalittomuudet joita tekevät. Toisten ihmisten elämillä pelataan, eikä se heitä kiinnosta koska kyseessä on BISNES! Mä rakastan mun perhettä, isääni, äitäni ja sisaruksiani eniten koko tässä maailmassa. Tekisin ihan vain heidän vuokseen! Jos Mika ei rakasta mua enää
niin sitten mun täytyy löytää joku uusi mies. Mutta mulla on kaksi tasokasta miestä elämäni aikana ja rimani on aika korkealla. En voi ottaa miestä joka ei ole vähintään samaa tasoa kuin edelliset mieheni ovat ollee. Joten taso on korkealla. Kyllä mä haluan miellyttävän näköisen miehen joka pitää musta taloudellisesti huolta ja antaa turvaa. En ole mikään tasa-arvon kannattaja, minusta on ihanaa että mies on perheen pää joka tekee ruokaa ja huolehtii perheestaan kaikin tavoin.
Haluan hemmotella miestä, mutta haluan myös että minua hemmotellaan, Kuumat porekyvyt, satiinilakanat, pylvässängyt, ja muutenkin kaikenlainen luksus! Sitä mä rakastan! Ihania matkoja ulkomaille! Jee....mä haluaisin Singaporeen seuraavaksi, siellä on kuulemma loisteliasta!!!! "
Ja lähteenä tämä Tuksun päiväkirja: http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php
Taitaakin ilta mennä tässä naureskellessa noille Tuksun jutuille. Ihan mielenkiintoisia kyllä...