Ruokaa seksin jalkeen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
esmes-
Javier Pena

Re: Ruokaa seksin jalkeen

Viesti Kirjoittaja esmes- »

sokeri tuoksuu sellaselle, hmm, tiiättekö kun sitä paahtaa pannulla? sellanen tuoksu! en oikeen paremmin osaa kuvailla.. ei oo banaani eikä hunaja eikä hillo.. ehkä siirappi ois lähempänä?

toi kasvissyöjän sperma vs. lihansyöjän sperma-juttu tulee siitä et lihansyöjät (nimenomaan miehet, naiset syö kuulemma luonnostaan enempi kasviksia ja kuituja) kantaa jatkuvasti kehossaan keskimäärin 3 kiloa sulamatonta lihaa. kasvisruokavalio muuttaa suoliston bakteerikantaa ns. mädättäjistä lahottajiksi. kasvisruoka on sulavampaa ja liikkuu suoliston läpi liukkaammin, se ei jää "muhimaan" ihmisen sisälle samalla tavoin ku liha. sperma, hiki, sylki jne. tavallaan tislautuu niistä aineista joita kantaa sisällään, mädäntyvä liha ei niiden makua ainakaan paranna.
näin oon antanu itseni asian ymmärtää, mut eipä tuo ainakaan omaan parinvalintaan ole kauheasti vaikuttanut.

edit: ei kantsi joey sortua ennakkoluuloihin, ei voi tietää mitä missaa :wink:
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

joey kirjoitti:Eikös se ole vanha kaupunkilegenda, että vegetaristien/vegaanien sperma maistuu lihansyöjien spermaa paremmalta?

Oli miten oli, en moisen pikkuseikan takia suostu mitään viherpipertäjää sänkyyni päästämään.
Kiitos, joey, päivän parhaista nauruista :D Tottahan nyt miehen pitää olla Mies ja syödä lihaa tai vähintäänkin kaksi Kabanossia per grilliateria 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

Oonkohan missannut biologian tunneilla jotakin, kun olen aina kuvitellut sperman tulevan palleista. Ruoka sulaaa kyllä mun mielestä ihan eri reittejä. Tää on joku viherpiipertäjien salaliitto, ettei tarvitse harrastaa suuseksiä lihansyöjän kanssa. Eli ei lihaa suuhun edes seksin aikana 8)
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

maija turjukka kirjoitti:Tottahan nyt miehen pitää olla Mies ja syödä lihaa tai vähintäänkin kaksi Kabanossia per grilliateria 8)
Pihvit mielellään verisinä, revitään paljain käsin sopiviksi suupaloiksi.
esmes- kirjoitti: edit: ei kantsi joey sortua ennakkoluuloihin, ei voi tietää mitä missaa :wink:
Juu ei, kaikkea pitää kokeilla paitsi mummoaan ja hippejä.

Täsmennetään nyt vielä, että itsehän syön lihaa korkeintaan kaksi kertaa vuodessa. Mutta vastaavaa neiteilyä en mieheltä kyllä salli. Pitäähän jonkun perheessä sentään olla proteiineissaan, notta jaksaa puolustaa kotiluolaa vaaran uhatessa.
Sipatti
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Sipatti »

Mulla on joskus viikonloput helvettiä ku akka tekee tulista ruokaa, joka närästää ja sitten pakottaa vielä naimaan!
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Sipatti kirjoitti:Mulla on joskus viikonloput helvettiä ku akka tekee tulista ruokaa, joka närästää ja sitten pakottaa vielä naimaan!
Rankka elämä.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Koljo
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Koljo »

Olen skipannut koko seksin nykyisin ja siirtynyt suoraan ruokaan. *aska :evil:
Vian ei tarvitse olla iso, jos se on päässä.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

joey kirjoitti:****Täsmennetään nyt vielä, että itsehän syön lihaa korkeintaan kaksi kertaa vuodessa. Mutta vastaavaa neiteilyä en mieheltä kyllä salli. Pitäähän jonkun perheessä sentään olla proteiineissaan, notta jaksaa puolustaa kotiluolaa vaaran uhatessa.
Eikö mene pakki sekaisin kun pitkän ajan jälkeen syöt? Mitä lihaa suostut syömään? Olen samaa mieltä tuosta miesasiasta. Nainen saa kyllä proteiinit toistakin kautta jos suostuu nielemään.
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Loka kirjoitti:Nainen saa kyllä proteiinit toistakin kautta jos suostuu nielemään.
Niin, mikäs se toinen reitti proteiineille on, jos nieleminen on toinen reitti? :wink:
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

MotiivitOn kirjoitti:
Loka kirjoitti:Nainen saa kyllä proteiinit toistakin kautta jos suostuu nielemään.
Niin, mikäs se toinen reitti proteiineille on, jos nieleminen on toinen reitti? :wink:
Ihan rapiermainen kommentti. :lol: Yhtä nerokas.

Suun kauttahan se ravinto aina nautitaan. 8)
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

joey kirjoitti:Pitäähän jonkun perheessä sentään olla proteiineissaan, notta jaksaa puolustaa kotiluolaa vaaran uhatessa.
Joo, niin pitää.

Vielä kun muistetaan, että jos haluaa tulosta, niin kaikki pitää tehdä itse...

Words of Wisdom.
Every ship must sail a world.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Loka kirjoitti: Eikö mene pakki sekaisin kun pitkän ajan jälkeen syöt? Mitä lihaa suostut syömään? Olen samaa mieltä tuosta miesasiasta. Nainen saa kyllä proteiinit toistakin kautta jos suostuu nielemään.
Ei mene sekaisin. Poroa tai nautaa hyvin pienissä määrin, porsas on aivan ehdoton no-no. Ja saahan reipas tyttö tosiaan proteiininsa vaikka mistä :lol:
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Ruuasta ja seksistä puheen ollen :arrow:
Linkki - "Mitä vittua!!??"
:D
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Loka kirjoitti:
MotiivitOn kirjoitti:
Ihan rapiermainen kommentti. :lol: Yhtä nerokas.

Suun kauttahan se ravinto aina nautitaan. 8)
Noh, kyllähän ihmisiä lääkitään toistakin reittiä.
Saattaa olla että proteiinikin imeytyy myös.
Luullakseni tarvitaan B-ajokortti.
Paskanen tukka
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

rapier kirjoitti:Luullakseni tarvitaan B-ajokortti.
Paikallisesti voidaan myöntää myös väliaikainen ajolupa.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Vastaa Viestiin