Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Maybrick kirjoitti:Mikä jäätelö on parasta maailmassa? Millä tavalla tarjottuna/höystettynä?
En erityisemmin pidä jäätelöstä, joten ei ole tullut maailmalla sitä syötyä. Mutta joskus vuonna akka ja kissa oli kyllä erinomaista Mövenpickin munaliköörijotain jäätelöä pikku muovirasioissa.

Tuutti vai tötterö?
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Tötterö, mutta tuoreesta kuorettumattomasta vaniljajäätelöstä, ei mistään paprikanhajuisesta kuivahtaneesta jankista.

Oletko maistanut lakujäätelöä?
Nothing is quite what it seems
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Maybrick kirjoitti: Oletko maistanut lakujäätelöä?
Olen,suurinta herkkuani,ainut "makea" josta pidän...

Lempijäätelösi?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Kirsi
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Chopper kirjoitti:Lempijäätelösi?
Kun mitään mainostamiskieltoa ei vissiin edelleenkään ole, valitsen suoraan Valion Vanhan ajan salmiakki-tuutin ja GB Glacen Magnum Temptationin, maitosuklaaversion, koska uusi tumma versio on kokeilematta. Mahtuakseni mahdollisimman pitkään vielä ovista, otan kuitenkin useimmiten tavallisen Muru-eskimon.

Uskotko että nelikymppinen hoppari minimekkogimmoineen pääsee tänä iltana heittämällä Euroviisufinaaliin? Jos joku vastaa vasta kun asia on selvinnyt, tehköön tiliä lempijäätelöstään :D ?
Anteeksiantaminen on taakkansa pudottamista maahan. Armo on välttyä saamasta sitä varpailleen. Ymmärrys on huomata, ettei ollutkaan mitään anteeksiannettavaa. (Bertil Martinsson)
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Kirsi kirjoitti:Uskotko että nelikymppinen hoppari minimekkogimmoineen pääsee tänä iltana heittämällä Euroviisufinaaliin? Jos joku vastaa vasta kun asia on selvinnyt, tehköön tiliä lempijäätelöstään :D ?
Valion Suklaa Buffet :D

Kannattiko viimeinen ostoksesi? Perustele.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Primavera kirjoitti:**

Valion Suklaa Buffet :D

Kannattiko viimeinen ostoksesi? Perustele.
Hyiiii.. ne buffetit on pahinta jädeä mitä tiedän. :D Paras jäätelö on just joku Magnum triplasuklaalla, myös karpalojäätelö on hyvää. Perinteinen vanilja menee myös mm. pehmiksen muodossa. Nyt kuolaan täällä jo...

Viimeisin ostokseni oli vauvanvaate ystäväni poikaselle. Mielestäni se kannatti ja äiti oli iloinen saamastaan vaatesetistä. On kohteliasta muistaa syntynyttä lasta kun menee ensi kertaa kylään perheeseen. Vaikka syntymästä olisikin jo kulunut aikaa.

Tänään on 13.5. Veroilmoituksen muutos on tehtävä 14.5 mennessä. Oletko tehnyt? Minä en. Plaah. Sitä vääntämään siis.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Loka kirjoitti:Tänään on 13.5. Veroilmoituksen muutos on tehtävä 14.5 mennessä. Oletko tehnyt? Minä en. Plaah. Sitä vääntämään siis.
En ole, kun ei tarvinnut mitään muutoksia tehdä.

Mistä saisi pikaisesti rahaa ilman pikavippejä tai sellaisia?
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Kenosta. :mrgreen:
Itse sain juuri 120e.

Aoitko tänään katsoa klo 22 alkavaa BECK-sarjaa televiziosta ?
Kirsi
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Tiina kirjoitti:Aoitko tänään katsoa klo 22 alkavaa BECK-sarjaa televiziosta ?
Olen nähnyt kakki Beck-elokuvat ellei nyt ihan vasta ole tullut uusia (23. taisi olla viimeisin jonka vuokrasin) ja olen huono katsomaan kerran nähtyjä uudelleen, muistan juonen kuitenkin pääpiirteissään. Suosittelen kuitenkin, jos kuka ei ole noita vielä nähnyt.

Oletko mustasukkainen ex-kumppaneistasi?
Anteeksiantaminen on taakkansa pudottamista maahan. Armo on välttyä saamasta sitä varpailleen. Ymmärrys on huomata, ettei ollutkaan mitään anteeksiannettavaa. (Bertil Martinsson)
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Kirsi kirjoitti:Oletko mustasukkainen ex-kumppaneistasi?
Miksi olisin?
Jos palikat on päätetty jakaa erilleen, niin eikö se myöskin tarkoita sitä, että kumpikin pitää näppinsä erossa toistensa asioista.

Miten pitkään vei toipua kipeimmästä erosta?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Tiina
Sherlock Holmes

Mistä ihmeen erosta te puhutte ? :o

Onko Espoosta löytynyt luuranko joku kadonneista vai joku aivan uusi tapaus, jota ei ole edes ilmoitettu kadonneeksi ? :o
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Tiina kirjoitti:Mistä ihmeen erosta te puhutte ? :o
Seurustelotko/ oletko avoliitossa/ naimisissa ensimmäisen ja ainoan seurustelukumppanisi kanssa?

Onko Espoosta löytynyt luuranko joku kadonneista vai joku aivan uusi tapaus, jota ei ole edes ilmoitettu kadonneeksi ? :o
Mikä löytynyt luuranko?
Veikkaan, että jos ihan rankona on löytynyt, niin joku vanha ihmetelty case.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
elisa_day
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

^ Toivottavasti joku kadonneeksi ilmoitettu, ettei tule uutta "Oriveden vainajaa". Ja toivottavasti selviää nopeasti.

Kuinka järkyttynyt asteikolla 1-10 olisit, jos löytäisit ruumiin esimerkiksi vastaavanlaisessa tilanteessa kuin Espoon kivilahdella?
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

elisa_day kirjoitti:
Kuinka järkyttynyt asteikolla 1-10 olisit, jos löytäisit ruumiin esimerkiksi vastaavanlaisessa tilanteessa kuin Espoon kivilahdella?
Jos kyse olisi puhtaasti luurangosta niin 5- 6.. jos taas mätänevä ruumis niin täysi kymppi.

Milloin viimeksi törmäsit yllättäen kuolleeseen eläimeen? Hiirtä tai pikkulintua isompaan?
Tiina
Sherlock Holmes

11.5 klo 7.00 :(

Lempieläimesi ?
Lukittu