TEORIA JA TODISTEET ULKOPUOLISESTA TEKIJÄSTÄ

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
John Doe
Christopher Lorenzo

Re: TEORIA JA TODISTEET ULKOPUOLISESTA TEKIJÄSTÄ

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Kiitti Papi.Saattoi olla tuo tunnustus pelkkää maineen "kalastelua",mutta huomionarvoista on kuitenkin se,että sälli ilmeisesti tunsi tapahtumapaikat erittäin hyvin.Sitäpaitsi eikös edelleen ole kaksi "kalamiestä" täysin tunnistamatta mikä mielestäni osaltaan puoltaa mahdollisuutta ns. ulkopuoliseen tekijään.Toisaalta ETPjan tiedot repii suuntaan jos toiseenkin.Pakko kai todeta että joku valehtelee,mutta kuka?
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ihmettelen tuota juttua noista kahdesta kalamiehestä keskiniemessä, joka on lehtimiesten keksimä juttu ja jonka alkuperäistä "vuotajaa" ei kukaan tunnu tietävän.

Nämä kaksi nuorta miestä ovat ne, jotka tilanhoitajan vaimo Aili Karjalainen näki, siltä huomattavasti alle 150 metriä pitkältä laiturilta, jossa hän pyykkäsi paitoja, kaksi nuorukaista, joista toinen oli mitä todennäköisemmin ollut hänen murhaniemessä aiemmin kalastamassa ollut nuorukainen, eli Boisman.

Se, kuka tuo toinen on sitten ollut ja onko hän tullut apua hakemaan teltalle, on jo eri asia, mutta Aili Karjalainen on väittänyt kuulleensa hieman nuorukaisten poistumisen jälkeen murhaniemestä ääntä, mitä se on sitten ollutkaan, näin olin lukaisevinani Lönnbergin muistikirjan muistiosta?
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Hessu52 kirjoitti:..... joista toinen oli mitä todennäköisemmin ollut hänen murhaniemessä aiemmin kalastamassa ollut nuorukainen, eli Boisman.

Se, kuka tuo toinen on sitten ollut .....
Ei ole tietoa oliko sama vai aivan eri!
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu52 kirjoitti:Ihmettelen tuota juttua noista kahdesta kalamiehestä keskiniemessä, joka on lehtimiesten keksimä juttu ja jonka alkuperäistä "vuotajaa" ei kukaan tunnu tietävän.
Läntisen niemen kalastajat olivat Arska ja Risto.
Surmien osalta Risto väitti Arskan olleen asialla yksin.
Jos KRP ymmärtäisi tutkia surmattujen tyttöjen ripariporukan, saattaisi ratkaisu tai ainakin selkeä indisio tekijöihin löytyä siltä suunnalta.
Arska on -tai olisi- lähes päivälleen samanikäinen Mäen kanssa.
Heikkikin oli samalla riparilla.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti:
Hessu52 kirjoitti:Ihmettelen tuota juttua noista kahdesta kalamiehestä keskiniemessä, joka on lehtimiesten keksimä juttu ja jonka alkuperäistä "vuotajaa" ei kukaan tunnu tietävän.
Läntisen niemen kalastajat olivat Arska ja Risto.
Surmien osalta Risto väitti Arskan olleen asialla yksin.
Jos KRP ymmärtäisi tutkia surmattujen tyttöjen ripariporukan, saattaisi ratkaisu tai ainakin selkeä indisio tekijöihin löytyä siltä suunnalta.
Arska on -tai olisi- lähes päivälleen samanikäinen Mäen kanssa.
Heikkikin oli samalla riparilla.
8)
Höpöhöpö. KUkaan ei ole ilmoittanut nähneensä Arskaa tai Ristoa paikalla tuona päivänä. Ei kukaan. Ei koskaan. Arska on paljon nuorempi kuin Mäki. Riippuu tietysti, ketä Mäkeä tarkoitat.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Sariola kirjoitti:
Hessu52 kirjoitti:..... joista toinen oli mitä todennäköisemmin ollut hänen murhaniemessä aiemmin kalastamassa ollut nuorukainen, eli Boisman.

Se, kuka tuo toinen on sitten ollut .....
Ei ole tietoa oliko sama vai aivan eri!
Karjalainen ei nähnyt kenenkään kalastavan - hän näki vain kaksi paitahihasillaan ollutta "henkilöä" - kukaan ei kalastanut.

Kalastajista tai löytyneistä kaloista y- haaraisessa oksassa on kertonut vain media ja tv-sarja - Ei vanhene koskaan. Sarjan jaksot on katsottavissa Murha Infon sivuilla - käykää tutustumassa.

Bodomia käsittelevän jakson jälkeen, myös Gustafssonin muisti virkistyi - ja poliisikuulusteluissa 2004 ja hän kertoi, jopa piiruntarkat tuntomerkitkin näistä kalastajista - joiden kanssa oli huulta heittänyt. Mielenkiintoista.

Voisin arvata, että kyllä tästä jotain johtolankoja syntyy.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza kirjoitti:KUkaan ei ole ilmoittanut nähneensä Arskaa tai Ristoa paikalla tuona päivänä. Ei kukaan. Ei koskaan. Arska on paljon nuorempi kuin Mäki.
Mikään tuossa väitteessäsi ei pidä paikkaansa.
Risto oli Arskan kaverina itsekin kertomansa mukaan tuona yönä.
Kun sen tiedät itse, miksi niin väität ?
Muinaisikorintiksi: Arve, Terska, Mulias Aamio.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Joo noin se taisi olla awa, mutta Aili Karjalaine, joka kaikista väitteistä huolimatta ei ollut karjakko, vaan tilanhoitajan vaimo, sanoi toisen nuorukaisistaolleen se keskiniemessä aiemmin näkemänsä nuorukainen, siis mitä todennäköisemmin.

Nuo Arska ja Risto tarinat voi jättää omaan arvoonsa, sillä eiköhän nuokin ole jo poliisi tarkistanut, joten noista Wagnerin on turha jupista.

No miten on Wagner, sen tarjoukseni kanssa lehtijutusta, jota et taida uskaltaa toteuttaa, koska pelkäät olevasi väärässä ja joutuvasi korvausmieheksi kunnianloukkausjutussa.

Kyllä minulla on ihan oikeasti lehtimies / nais tuttuja, joten eiköhän haastattelu synny noin mielenkiintoisesta aiheesta ja kun poliisikunnan lahjojana on väitteesi mukaan eräs Suomen tunnetuimpia kauppaneuvoksia, niin sitä suuremmalla mielenkiinnolla.

Epäilen vain, ettet juttuun lähde, sillä sinulla ei ole vähäisintäkään näyttöä Arskaasi kohtaan, kunhan haluat hänelle jonkun kuprun kostaa.
Baretta
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Baretta »

Moro kaikille... Uudet tsydeemit täällä näemmä. Onko mitään mielenkiintoista tai uutta löytynyt Bodomista?
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

Baretta kirjoitti:Moro kaikille... Uudet tsydeemit täällä näemmä. Onko mitään mielenkiintoista tai uutta löytynyt Bodomista?
Ahaa, Baretta, huhut ynnä muut uumoilut palstaedesmenostasi ovat siis vähintäänkin liioiteltuja.
Mainiota, ehkä kuulemme jotain muutakin kuin vesivellin hämmennystä. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Baretta
Hetty Wainthropp

papillon kirjoitti:
Baretta kirjoitti:Moro kaikille... Uudet tsydeemit täällä näemmä. Onko mitään mielenkiintoista tai uutta löytynyt Bodomista?
Ahaa, Baretta, huhut ynnä muut uumoilut palstaedesmenostasi ovat siis vähintäänkin liioiteltuja.
Mainiota, ehkä kuulemme jotain muutakin kuin vesivellin hämmennystä. :lol:
:lol: Kerro Papi ihmeessä lisää noista huhusista... Ne on aina niin hauskoja.
Jotenkin vaan tuli uppouduttua aivan eri suunnalle. Mutta teitähän sitten tietty tuli ikävä.
Palstan aktiivikäyttäjänä suonet minulle hieman valaistusta tämän hetken tilanteesta, kun en millään viitsisi lähteä kahlaamaan aihealueita lävitse. Onko järvellä sukelleltu/maastoa pengottu minfolaisten toimesta? Tai onko kukaan löytänyt ylipäätään mitään uutta asiassa...
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ No huhukin oli huhua.
Eipä mitään ihmeempää uutta, polunsuunta ollut ehkä ykkösaiheena, tosin syytä siihen asemaan on vaikea nähdä.
Vittuilua on ollut melko rutkasti, etten sanoisi liikaakin. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Baretta
Hetty Wainthropp

:D
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

SUURI KYSYMYS kuuluu: Miksi KRP ei NGtä tutkiessaan ja uhrien hautoja avatessaan tutkinut myös HAn ja kioskimiehen hautoja DNA-näytteiden ottamiseksi ja sen selvittämiseksi,olisivatko löydetyn tyynyliinan verestä ja spermasta saadut DNA-tunnisteet sopineet HAhan tai kioskimieheen?KRPtä,paikallispoliisia ja SUPOa tai muitakaan viranomaisia ei näytä näiden asioiden selvittäminen kiinnostavan.MIKSI? (Oma muokkaus Murhamysteerit kirjan sivulta 316.)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

John Doe kirjoitti:SUURI KYSYMYS kuuluu: Miksi KRP ei NGtä tutkiessaan ja uhrien hautoja avatessaan tutkinut myös HAn ja kioskimiehen hautoja DNA-näytteiden ottamiseksi ja sen selvittämiseksi,olisivatko löydetyn tyynyliinan verestä ja spermasta saadut DNA-tunnisteet sopineet HAhan tai kioskimieheen?KRPtä,paikallispoliisia ja SUPOa tai muitakaan viranomaisia ei näytä näiden asioiden selvittäminen kiinnostavan.MIKSI? (Oma muokkaus Murhamysteerit kirjan sivulta 316.)
Tyynyliinassa ei ollut verijälkiä ainakaan 2000-luvulla jos koskaan. 1960-luvulla siitä löydettiin ihmisen valkuaista, jota on myös siemennesteessä, veritunnistusta ei tehty (eikä ehkä ollut siihen testejäkään).

En ole lukenut kirjaa, mutta aika provokatiiviselta vaikuttaa. HA on kuulemani mukaan polttohaudattu, kioskimiehen maallisista jäännöksistä en tiedä. Asiaan saattaa vaikuttaa semmoinen tosiseikka, ettei kuolleita tuomita eikä heitä siten ole aihetta rikoksesta epäiltyinä tutkia. Ilmeisesti poliisi myös katsoi asianomaisten tekemiset selvitetyn aikanaan.
Vastaa Viestiin