Iranilainen oikeus - silmä silmästä, kirjaimellisesti - Happohyökkäys kostettiin
Re: (U) Silmä silmästä, kirjaimellisesti. Iranin oikeus.
Ihana oikeudenmukaisuuden tunne.
Periaatteessa olen aina sorretumman osapuolen puolella, ja yleensähän tämä on nainen tai lapsi. Mutta nyt tulee kyllä totaalinen ÄH PUH KÖH ÖH APUA -fiilis, että mitäköhän tästä nyt ajattelisi. Ainoa hyvä puoli minkä keksin koko silmä silmästä -kostolle on se että sittenpähän se haponheittelijä ei näe enää mitään. Jos hänelle olisi jäänyt näkö, olisi hän kenties nähnyt etsiä itselleen uusiakin uhreja.
Mutta henk.koht. en ymmärrä miten pystyisi itse tekemään sen pahan teon jonka kohteeksi itsekin joutui. Ehkä sen ymmärtää paremmin sitten kun on moisen kokenut.
Kaikkein eniten ihmetyttää että mistä pirusta nämä kaikki eri maiden muslimit (Pakistan käsittääkseni on happohyökkäysten surullisenkuuluisa pesäke?) oikein saavat sitä happoa? Myydäänkö sitä apteekeissa, mainostaen kyltein että tässä hyvä happo sinulle joka tulit torjutuksi. Ja millä - anteeksi - PERKELEEN ilveellä tuollainen titityyukko oikein perustelee itselleen sen että hänellä on oikeutus tekoonsa, koska islamhan vaatii että naisen pitää olla siveä, ja miehen pitäisi aina olla onnesta soikea tultuaan torjutuksi, sillä se osoittaa että hänen haluamansa nainen on siveyden sipuli!
Pakistanissa on myös muodissa sellainen juttu että nuoret naiset tuikkaavat itsensä tuleen jos ovat jatkuvasti riidoissa miehensä perheen kanssa. Ilmeisesti muslimeilla on köyhimmissä maissa taipumusta jonkinlaiseen hysteriaan niin nais- kuin miessukupuolenkin keskuudessa. Kaikki pitää olla mahdollisimman dramaattista ja sattua niin saatanasti?
Mutta henk.koht. en ymmärrä miten pystyisi itse tekemään sen pahan teon jonka kohteeksi itsekin joutui. Ehkä sen ymmärtää paremmin sitten kun on moisen kokenut.
Kaikkein eniten ihmetyttää että mistä pirusta nämä kaikki eri maiden muslimit (Pakistan käsittääkseni on happohyökkäysten surullisenkuuluisa pesäke?) oikein saavat sitä happoa? Myydäänkö sitä apteekeissa, mainostaen kyltein että tässä hyvä happo sinulle joka tulit torjutuksi. Ja millä - anteeksi - PERKELEEN ilveellä tuollainen titityyukko oikein perustelee itselleen sen että hänellä on oikeutus tekoonsa, koska islamhan vaatii että naisen pitää olla siveä, ja miehen pitäisi aina olla onnesta soikea tultuaan torjutuksi, sillä se osoittaa että hänen haluamansa nainen on siveyden sipuli!
Pakistanissa on myös muodissa sellainen juttu että nuoret naiset tuikkaavat itsensä tuleen jos ovat jatkuvasti riidoissa miehensä perheen kanssa. Ilmeisesti muslimeilla on köyhimmissä maissa taipumusta jonkinlaiseen hysteriaan niin nais- kuin miessukupuolenkin keskuudessa. Kaikki pitää olla mahdollisimman dramaattista ja sattua niin saatanasti?
-
HerlockSholmes
- Alibin satunnaislukija
Onkohan tuo rangaistus nyt sitten pantu täytäntöön?
Kaikilla on menneisyys - minun menneisyyteni on takana päin.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
We will never know...HerlockSholmes kirjoitti:Onkohan tuo rangaistus nyt sitten pantu täytäntöön?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Voisitko antaa hieman esimerkkejä tästä nillityksestä, jota olemme saaneet täällä Suomessa kuulla liittyen kunniamurhiin?Dr.NecroPhil kirjoitti:
Samanlaista käytäntöä pitäisi myös soveltaa esim. näihin saatanan "kunnia"murhaajiin, jotka luulevat, että voivat täälläkin päin tehdä mitä lystää ja kun kiinni jäävät niin sitten alkaa se niin helvetinmoinen nillitys siitä, "kuinka täällä kaikki ovat niin rasisteja" eivätkä kunnioita pedofiililahkolaisten vuosisatoja jatkunutta terroria.
Onko mainitsemallasi "pedofiililahkolla" tosiaan näin jyrkkä suhtautuminen pedofiileihin?Pedofiileihin esim. muslimimaissa sovellettava tahdostariippumaton siittimenirroitus
Olisiko sinulla esimerkkejä näistä tapauksista?samalla kun vuosia lapsia raiskanneet pääsevät tietysti ehdollisella
Ja muslimit käsityksesi mukaan yleisesti ottaen hyväksyvät pedofilian?Kirjoitukseni tarkoitus ei todellakaan ole olla rasistinen, vaikka "pedofiililahkolaisista" puhunkin; jokainen muistaa Muhammedin ja tämän Aisha-vaimon, joka oli 9-vuotias kun iso-M hänet raiskasi ensimmäistä kertaa ja islamistiteokratiavaltioissahan naiset tulevat virallisesti 9-vuotiaina tämän "pyhän kirjan" oppeja noudattaen täysi-ikäisiksi; täten siis vulgaarilta kuulostava nimitykseni on vain täyttä faktaa
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Vaikea sanoa, mutta jotain suuntaa antaa se, että esim. suomen islamistinen hengellinen johtaja on sitä mieltä, että "13 vuottakin voi olla hyvä avioitumisikä", sekä hänen mielestä "avioliiton voi aloittaa vaikka 11-vuotiaana, jos maallinen laki sen sallii".Marsalkka kirjoitti:Ja muslimit käsityksesi mukaan yleisesti ottaen hyväksyvät pedofilian?Kirjoitukseni tarkoitus ei todellakaan ole olla rasistinen, vaikka "pedofiililahkolaisista" puhunkin; jokainen muistaa Muhammedin ja tämän Aisha-vaimon, joka oli 9-vuotias kun iso-M hänet raiskasi ensimmäistä kertaa ja islamistiteokratiavaltioissahan naiset tulevat virallisesti 9-vuotiaina tämän "pyhän kirjan" oppeja noudattaen täysi-ikäisiksi; täten siis vulgaarilta kuulostava nimitykseni on vain täyttä faktaa
Nice.
Lisäksi hän kertoo, että "lapsiin sekaantuminen on islamilaisissa maissa jopa kuolemanrangaistuksella rangaistava teko, avioliiton ulkopuolella."
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Ahaa. Siinäpä olikin yhden muslimin mielipide. Kiitos!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Tarviiko siihen kansanäänestyksen tms?Marsalkka kirjoitti:Ahaa. Siinäpä olikin yhden muslimin mielipide. Kiitos!
Vaikea sanoa, mutta jotain suuntaa antaa se, että esim. suomen islamistinen hengellinen johtaja on sitä mieltä, että...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Vähän sama juttu, kuin että "Suomen ulkoministeri on sitä mieltä julkisesti, että..."Mike Manner kirjoitti:Tarviiko siihen kansanäänestyksen tms?Marsalkka kirjoitti:Ahaa. Siinäpä olikin yhden muslimin mielipide. Kiitos!Vaikea sanoa, mutta jotain suuntaa antaa se, että esim. suomen islamistinen hengellinen johtaja on sitä mieltä, että...
Mitä herra Kebabin lausuma siis kertoisi tähän kysymykseeni liittyen?
Uskot, että suurin osa muslimeista jakaa hänen käsityksensä?Ja muslimit käsityksesi mukaan yleisesti ottaen hyväksyvät pedofilian?
-
Tiina
- Sherlock Holmes
^Ehkäpä Marsalkka on poikkeus tässä säännössä. Tai ainakin toivon niin. 
Sanotaan nyt vaikkapa näin, että naapurissani asuu kristitty mies, mutta hän on esimerkiksi kortonkiasioissa eri linjoilla paavin kanssa. Aika moni kristitty kuulemma on.
-
Tiina
- Sherlock Holmes
^Eikä ?
Onkohan nyt kyseessä varmasti oikea kristitty ?
Onkohan nyt kyseessä varmasti oikea kristitty ?
Ei varmaan voi olla...
-
seppoilmari
- Martin Beck
Ei kait se silloin oikea uskovainen ole jos maallinen nautinto ohittaa jumalan ohjeet elämisestä, varmaan hyödyntää islamislaiseen tyyliin osan "kirjallisista ohjeista" jos siitä on hyötyä ja osan taas tekee "heikkona hetkenä" koska ainahan henkilö jolla on selkärankaa, syntinsä anteeksi saa