Matti Nykänen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
apollo
Christopher Lorenzo

Re: Matti Nykäsen seikkailut.

Viesti Kirjoittaja apollo »

Matti Nykänen on taas jyväskyläläinen (oma kommentti: Mutta kuinka kauan?)
16.5.2009 15:48 (Päivitetty 16.5.2009 15:53)

- Hienoa olla taas Jyväskylässä ja hienoa olla taas jyväskyläläinen, Matti Nykänen totesi Torikeskuksen Hoviraitilla lauantaina.

Mäkihyppylegenda ja kestojulkkis Matti Nykänen on taas palannut kotikonnuilleen.

Nykäsen yksityiselämän värikkäitä käänteitä seuranneille viimeisintä väliaikatietoa mieheltä itseltään:

- Hienoa olla taas Jyväskylässä ja hienoa olla taas jyväskyläläinen, hän kertoi yleisölle Torikeskuksen Hoviraitilla lauantaina.

- Laulukeikkoja jatkuu syksyyn asti ja jos kantti kestää, niin mäessäkin pitäisi käydä, Nykänen valotti lähitulevaisuuden suunnitelmiaan.

Sloveniassa pidetään maaliskuussa mäkihypyn veteraaniolympialaiset, joihin osallistumisen suhteen Nykänen ei luvannut mitään varmaa.

"Nyt en voi pestä kättä"

Nimikirjoituskeikalle saapunut Nykänen keräsi nopeasti ympärilleen sankan yleisön.
- Aina siellä on ihmisiä, missä on Matti, nainen yleisön joukosta kiteytti.
- Matti kätteli, nyt en voi pestä kättä, eräs miespuolinen ihailija hehkutti.

Monen pettymykseksi Nykänen ei tarttunut mikrofoniin.
- Se ei edes laula, ihan turhaan tultiin, nuori naiskolmikko harmitteli.

Sen sijaan yleisön joukossa laulettiin yhtä Matin hiteistä:
- Ehkä otin ehkä en, mitä väliä sen...

Nykänen oli nimmarikeikallaan myös tienaamassa. Myynnissä oli mäkimiehen keittokirja ja hänen mutkikkaita elämänvaiheitaan kertaava lautapeli.

Mikä Nykäsessä jaksaa yhä viehättää?

- Hänessä on sellaista hyvää karismaa ja charmia. Olen ihaillut häntä pikkutytöstä asti eli niistä ajoista kun hän vielä hyppäsi mäkeä. Olen ehkä vähän kasvanut häneen kiinni, kertoi lautapelin itselleen ostanut Niina, joka aikoo myös pelata peliä.

Nykäsen esiintyminen liittyi Kauppalaispihan avajaisiin mutta myös Tawastinkulman, Hoviraitin ja Torikeskuksen yhteiseen Hurrikaanit-markkinointitempaukseen.
http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/ ... nen/439552

Ton lautapelin vielä nippa-nappa ymmärtää, mutta keittokirja?
Hienoja faneja miehellä :lol:
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Mikä Nykäsessä jaksaa yhä viehättää?

- Hänessä on sellaista hyvää karismaa ja charmia. Olen ihaillut häntä pikkutytöstä asti eli niistä ajoista kun hän vielä hyppäsi mäkeä.
Aaa, ok... Tää selittää paljon.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Mun on PAKKO saada Matti-lautapeli. :shock:

Kaksi tärkeää harrastustani yhdistettynä.

Matin keittokirjastahan on tämä mainio kesäinen malja, joka koverretaan lenkkimakkaranpätkään ja täytetään karpalomehulla. Olen kokeillut, tosin karpalomehua ei ollut saatavissa joten korvasin sen pakastinhuuruisella vodkalla. Hyvää oli ja ukotkin tykkäsivät. Muuten en olekaan keittokirjaa selannut, pitänee hankkia sekin.
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

fanituote-sivuilta sen soppakirjan voi tilata.

Kuva
http://www.fanituoteshop.fi/cat/product ... .php?p=196
"Yöperho on koteloitunut"
v-a-45
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja v-a-45 »

Uusin seiska -pakenimme merviä ulkomaille- siis jennan kanssa :shock: Eipä sit oppinut Jenna mitään.
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

v-a-45 kirjoitti:Uusin seiska -pakenimme merviä ulkomaille- siis jennan kanssa :shock: Eipä sit oppinut Jenna mitään.
Ei oo totta :shock: :shock:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Sijaltainen
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Sijaltainen »

hänen mutkikkaita elämänvaiheitaan kertaava lautapeli.
Sisältyykö pelin hintaan viikoittaiset päivitykset?
Jos Sijaltainen nousisi, taivaaseen ota luoksesi.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Uusin seiska kirjoitti:Matti Nykänen ja Jenna - Pakenemme Merviä ulkomaille
Nyt sitten saadaan nähdä, että pakeneeko Jenna Mattia tuon reissun aikana. Ainakin Mervin kanssa noi Matin ulkomaille suuntautuneet reissut on päättynyt hyvin monesti eri asteisiin pahoinpitely sotkuihin...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Höpsistä, Mike, älä ole noin kyyninen! Tottakai siellä reissussa on mukana Seiskan valokuvaaja ja toimittaja ja me saamme luettavaksemme jonkun yltiösiirappisen "me ollaan niin hirrrrveän rakastuneita" -stoorin upeiden maisemakuvien kera :lol:

Ja Seiskan myyntiluvut pompsahtavat taas pilviin :roll:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
v-a-45
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja v-a-45 »

No ainakin kihloihin menevät, sehän on selvä :lol: :lol:
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Turri
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Turri »

Miten mulla oli sellainen mielikuva, että Matti palasi Mervin luo häntä koipien välissä ja pyyteli anteeksi syrjähyppyään. Ilmeisesti tarina on saanut taas uuden käänteen tai sitten mulla oli väärää tietoa. :roll:
Chopper
Perry Mason

Turri kirjoitti:Miten mulla oli sellainen mielikuva, että Matti palasi Mervin luo häntä koipien välissä ja pyyteli anteeksi syrjähyppyään. Ilmeisesti tarina on saanut taas uuden käänteen tai sitten mulla oli väärää tietoa. :roll:
Milloin olet tämän tietosi saanut.Noin kyllä tapahtui viime viikolla mutten mitenkään hämmästyisi jos näin olisi tapahtunut jälleen tällä viikolla... Matti ♥ Mervi
Mike Manner
Jessica Fletcher

maija turjukka kirjoitti:^Höpsistä, Mike, älä ole noin kyyninen! Tottakai siellä reissussa on mukana Seiskan valokuvaaja ja toimittaja ja me saamme luettavaksemme jonkun yltiösiirappisen "me ollaan niin hirrrrveän rakastuneita" -stoorin upeiden maisemakuvien kera :lol:
Tokkakai, koska kysehän ei ole kuin seiskan toimittajan kikkailusta yhteisymmärryksessä asianomaisten kanssa ja he tietäävät tulevan stoorin käänteet jo pari viikkoa etukäteenkin, mutta on mielenkiintoista nähdä milloin Jenna kaatuu ensimmäsistä kertaa ruusupuskaan tai kompelösti kolhii itsensä jossain muussa tilanteessa...
elisa_day
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

Sijaltainen kirjoitti:
hänen mutkikkaita elämänvaiheitaan kertaava lautapeli.
Sisältyykö pelin hintaan viikoittaiset päivitykset?
Hahahah! :lol: Luultavasti päivitykset maksavat erikseen, ja jos peliä haluaa pelata oikein ja asianmukaisesti, niin nämä päivitykset on pakko hankkia. Sitä vaan mietin, että mitäs sitten, kun Nykäsestä joskus aika jättää.. :roll: Jaksaako peli enää silloin viehättää. Vai onko Nykänen kuolematon..? :shock:
Chopper
Perry Mason

Iltasanomista
Matti väittää, että onni Jennan kanssa kukoistaa.

- Vietimme juuri upean viikonlopun saunoen ja uimassakin käytiin. Me kuulumme ikuisesti yhteen!, hän kommentoi 7 päivää -lehdelle.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1688073

Puheet on kuin teini-ikäisten suusta,muutaman yhdessä vietetyn hetken perusteella ollaan ikuisesti yhdessä...kunnes :?:
Vastaa Viestiin