Hoitaja myrkyttäjänä
-
Sami
-
SecretService
- Lauri Hanhivaara
Miten poliisi menettelee jo haudattujen vainajien osalta?? Avataanko kaikkien epäilyttävien kuolemien vainajien haudat auki ja tehdään jonkinlaisia uusia tutkimuksia kuolinsyyn osalta?pmv kirjoitti:Uhri määrä näyttäisi vaan kasvavan. Iltalehden etusivulla on jo lukema 11 ...![]()
Jos en väärin muista, poliisi avasi pari vuotta sitten jonkun haudan henkirikoksen tutkinnassa...
Uudelleen ruumiin esille kaivamista kutsutaan exhumaatioksi ja se on todennäköisesti edessä. Tapahtumista on niin vähän aikaa kulunut että todennäköisesti sieltä saadaan hyviä näytteitä. Vainajille luonnollisesti suoritetaan myös oikeuslääketieteellinen ruumiinavaus.SecretService kirjoitti:Avataanko kaikkien epäilyttävien kuolemien vainajien haudat auki ja tehdään jonkinlaisia uusia tutkimuksia kuolinsyyn osalta?pmv kirjoitti:Uhri määrä näyttäisi vaan kasvavan. Iltalehden etusivulla on jo lukema 11 ...![]()
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Susan Kurosen nimi oli jo kaikkien tiedossa, mutta häneen kohdistui kirjoittelua, jolla ei ollut mitään tekemistä todellisuuden kanssa. En toki jokaista saittia hänestä seurannut, mutta nimittelyt ja mustamaalaamiset olivat kyllä sen verran törkeitä, ettei ole mikään ihme, että pääministeirn ex-morsiamen sietoraja ylittyi.EuroJR kirjoitti:Koskee kirjoittajia. Ettekö ole seuranneet lex-Kuroska tapauksia?Doctor Lecter kirjoitti:Koskee vain nettisivustoja?kahvitar kirjoitti:....Pia-murhien kunnianloukkaussyyte....
No, toisaalta ehkä on parempi näin ja vasta sen jälkeen kun oikeus on todennut hänet syylliseksi.
Tässä Ylöjärvi-Nokia casessa hämmästellään tekoja joista häntä epäillään. En ainakaan vielä ole havainnut, että häneen olisi kohdistunut törkeyksiä mm. nimittelyä.
Tosin -nimi on ehkä varminta julkaista vasta tuomion jälkeen. Minun mielestä. Sikäli hassua, että kohta nimen tietävät "kaikki" ja ehken jokin Seura tms. tekee jutun jossa nimi mainitaan, mutta nettikirjoittelussa nimen julkituontia sysätään tuonnemaksi.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
murhavaari kirjoitti:Työnantaja on ollut kiltti ja antanut mahdollisuuden irtisanoa itsensä ettei työtodistuksessa lue että henkilö sai potkut.Rezah kirjoitti: Irtisanoi itsensä?
Perusturvajohtaja Tarja Marjamäki kertoo, että sairaanhoitaja sanoutui itse irti työpaikastaan. Työsuhde oli solmittu tämän vuoden loppuun asti. Marjamäki ei myönnä kuulleensa, että hoitajan käytöksessä olisi ollut työsuhteen aikana jotain epäilyttävää. Hän ei myöskään tiedä syytä hoitajan irtisanoutumiselle.
HS
Luulisin, että tuossa luvussa on mukana kaikki ne, jotka ovat kuolleet siten, että ajallisesti olisi mahdollista epäillyn puuttuneen peliin.SecretService kirjoitti:pmv kirjoitti:Uhri määrä näyttäisi vaan kasvavan. Iltalehden etusivulla on jo lukema 11 ...![]()
Kuitenkin noissa hoitolaitoksissa ihmisiä kuolee muutenkin ja suuri osa varmistunee vielä luonnolisiksi kuolemiksi. Eli tuo luku tulee varmasti putoamaan.
Mikäli hoitaja tulee kiistämään syytteet, juridisesti pitävän näytön saaminen lopuissakin tulee olemaan vaikeaa, vaikka yliannostus voitaisiinkin osoitaa. Ellei käy sitten niin, että daami murtuu ja alkaa tunnustamaan.
Ensimmäistä viestiä pukkaa tälle hienolle palstalle. Nimikirjaimet eivät ole K.H eikä S.J. Ensimmäinen tosin puoliksi oikein. Googlettamalla ei löytynyt paljon mitään tästä tyypistä. Yksi urheilutulos ja nimi addressissa, joka koski hoitajien palkkoja. Pari kertaa olen tähän tyttöön törmännyt. Voin sanoa, että outoja asioita liittyy ihan hänen "perus"-elämään. (Minun mielestäni) En puhu nyt mistään rikoksista. Outo puhetapa hänellä myös on.
Todella ikävä juttu hänen perheelle ja heidän läheisilleen. Sen voin sanoa varmaksi, että tämä "enkeli" asustaa pian joko Kuopiossa tai Hämeenlinnassa. Sievä yksiö odottaa.
Todella ikävä juttu hänen perheelle ja heidän läheisilleen. Sen voin sanoa varmaksi, että tämä "enkeli" asustaa pian joko Kuopiossa tai Hämeenlinnassa. Sievä yksiö odottaa.
Sen muutaman kerran kun hänen kanssaan olen lyhyesti jutellut, niin en tiedä johtuiko minun hämäläisestä hitaudesta, mutta en pysynyt ihan mukana kärryillä hänen jutuissaan. Muuta läppää en hänen läheistensä vuoksi viitsi tänne löperrellä. Kun en hänen ja hänen perheensä asioita kuitenkaan tunne. Muutaman kerran olen hänen kanssaan tekemisissä vain ollut.Rezah kirjoitti:Kaatio: kerropa enemmän noista "oudoista asioista" liittyen peruselämään. nimiä en tarvi
-
Peppiminttu
- Alokas
onko K.L ???
Onko K.L oikein??
Nyt liikkuu suurta huhua että se olisi niin.
Re: onko K.L ???
Tämä on myös se nimi, johon vasikka on omissa tutkimuksissaan päätynyt. Samoissa tutkimuksissa olen päätynyt myös siihen, että suomi 24 palstalla esitetty nimi on ko. henkilön tyttönimi.Peppiminttu kirjoitti:Onko K.L oikein??
-
Peppiminttu
- Alokas
juuh
eli k.h on tyttönimi ja k.l on nykyinen. ok.
-
Sami