Kyl mä kestän. No problemToukoPouko kirjoitti:Jaahas, koppi ja kiitti vinkistä. Ei tällä ainakaan ilmapiiri pääse lämpiään.ketsku kirjoitti:Jassoo. Tervetuloa vaan uutena palstalle![]()
Tämä nyt lähti ihan värin luistaan tää homma. Ajattelin että vanhana tekijänä kestät vähän omakohtaistakin kritiikkiä. Olethan kuitenkin nimimerkin takana.
Eeöö, okei. Hyvä.ketsku kirjoitti:Meissä on nyt sellainen ero markjan kanssa, että minä myönnän miesten oikeuksien lapsiin liittyvissä asioissa olevan puutteita ja olen myös myöntänyt, että en näistä asioista tiedä paljon mitään koska en ole aiheeseen perehtynyt. Markja sen sijaan ei pysty taipumaan eikä tulemaan vastaan edes sellaisessa asiassa mistä on täysin vedenpitävät tilastot ja tutkimukset kuten esim. se, että miehet ovat parisuhteessa väkivaltaisempia kuin naiset tai, että miehet raiskaavat naisia eikä toisinpäin.
Joo joo, tiedetään tiedetään.
No mä jotenkin käsitin, että sulla on jonkinmoinen kunnioitus markjaa kohtaan eikä mulle nyt vieläkään oikein selvinnyt miten asia on. Aattelin, että ehkä et ole sen syvällisemmin tutustunut hänen laadukkaisiin tuotoksiinsa.ketsku kirjoitti:Suosittelen sinua vähän tutustumaan markjan juttuihin ennen kuin alat liikaa kunnioittamaan ihmistä joka on tunteeton, kiihkomielinen, narsistinen ja täysin kyvytön mihinkään vuorovaikutukselliseen keskusteluun.
Ai täällä on päätetty jo kertoa "uusille" hänen kunnioituksensa kannattavuudesta. Ihan nettiriitelyn tuloksena.
Joo, munkin lapset osaa! Jankkaamisessa mä olen erittäin hyvä. Haukkumisessa harkitseva ja vittuilu sujuu kyllä jos siihen on tarvetta. Yleensä harrastan sellaista vähän niinkun piilovittuilua, toi markjan tyylinen "mene parvekkeelle ja laita naru kaulaas"- tyyli ei kuulu tapoihini. Yleensä pyrin kyllä keskustelemaan suht asiallisesti mutta joskus karkaa mopo käsistäNo niinhän tuo osaa vittuilla, jankata ja haukkua, mut niin osaa mun lapsetkin ja niin osaat muuten sinäkin.ketsku kirjoitti:Siis eihän markja nyt sillä tavalla ole idiootti mitä idiootilla tarkoitetaan. Käytös on idioottimaista, asenne järkyttävä ym. Kyllä noi markjan jutut jo tietää näin pitkän palstailun jälkeen- luulot on jo karisseet meiltä "vakiokinaajilta."
Mitä nettikansaa? Oonksmä julkkis? Tietääkö monikin nettikansalainen kuka on markja ja ketsku? Oikeesti aika jännää!Ja onko toi kovinkin yleinen luulo, että jos nikki on rekattu vaik kaks kuukautta sitten, niin eihän tuo voi tietää meidän palstasta mitään. Ihan oikeesti hei. Täällä on hieno aihe (siis minfo, ei tää ketju), vaan tuntuu naurattavan aika paljon nettikansaa jo tämä, ehkä jopa sisäsiittoinen ilmapiiri. Anteeksi kaikilta, ketä loukkasin, mutta näin minä tän näen.
Luulin tosiaan, että olet ihan uusi mutta en kyllä voi tietää vaikka olisit vuoden täällä lukenut juttuja.
Miksi sä muuten puhuit minusta? Miksi alun perin kirjoitit minusta/minulle? Jäi vähän epäselväksi.ketsku kirjoitti:Tota, hakisitko sä mulle edes yhden kohdan missä markja on osoittanut objektiivista suhtautumista tai toisen ymmärtämistä? Tietysti asia on niin, että niitä asioita joissa olen markjan kanssa samaa mieltä on hyvin vähän. Ja markjan kanssa ei tosiaan voi keskustella, on ammuttava takaisin vaan tylysti.
Tota, en hae. markja varmaan osaa näyttää parit sellaiset kohat sulle jos oikein tarvitaan. Minä puhuin sinusta.
No sä olet täysin oikeassa siinä, että pääsisin paljon vähemmällä kun en kommentoisi mitään. Mutta toisaalta uskon, että jonkun se on tehtävä kuitenkin. Sen verran harhaisia juttuja ja sellaista tuubaa tulee markjalta välillä, että jonkunhan sille on lyötävä luu kurkkuun. Lisäksi mua kiehtoo markjan persoona (sen persoonallisuushäiriöiden laatu ja syvyys) sekä se miten se selviää aina siitä kun sen väitteet todistetaan vääriksi. Kai mussa on vähän sadistin vikaaMutta ihan vakavasti puhuen, eikö olisi parempi suhtautua markjaan eri tavalla kuin mitä nyt teet. Jos ihan kaikkea ei tarvitsisi alas ampua mitä hän kirjoittaa, niin voisit sinäkin päästä vähemmällä vaivalla. Ennen kaikkea, muista verenpaine. Katsos markja varmaan elää korkealle verenpaineelleen ja muutenkin hänen keskustelutyylinsä on hyökkäävä, jopa sokraattisen vittumainen, niin mitä muuta voit silloin häneltä odottaa. Mutta tämäkään ei tee hänestä tyhmää, ehkä ärsyttävän kuitenkin.
Ei se kielenkäyttö siitä johdu. Mun teoriani on, että se johtuu siitä, että kun todisteet loppuvat kesken, taas kerran kasvot on menetetty, taas kerran on oltu väärässä niin se vitutus vaan on sitä luokkaa, että se purkautuu tuolla tavalla. Siinä on niinkun jäänyt lapsuudessa joku vaihe vähän puolitiehen. Esim. lapsi voi joskus lyödä kaveriaan kun sanat ei enää riitä, kyky käsitellä asiaa ei riitä vaan ärsytyskynnys ylittyy. Markjalla kuohahtaa kun aseet loppuu kesken ja sitten se saa edes jotain voitontunnetta saadessaan haukkua meitä muita milloin milläkin imartelevilla nimillä.Sitten taas tuo markjan kielenkäyttö VOI johtua ihan puhtaasti siitä asetelmasta, että hän vastaa täällä puheistaan oikeana, todellisena henkilönä (hatunnosto ja syvä kumarrus siitä hänelle), "anonyymien" joukolla kyseenalaistaessa hänen jokaista lausettaan päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen. Luulen kyllä että hän jotenkin tykkää siitä, eihän tuo ole muuten edes mahdollista.
Minun mielestä on vain niin ääliömäistä jankuttaa ja kilpailla yhden henkilön kanssa kaikenlaisesta nippelitiedosta, tai mistä nyt milloinkin.
Ja on se ääliömäistä jankuttaa mutta tuosta nippelitiedosta olen eri mieltä.
Miksi mun pitäisi muuttaa käyttäytymistä?Niinpä. Pitäisikö sinun aikuisena sitten muuttaa käyttäytymistäsi, ellei toinen sitä osaa tehdä ja sinun on kuitenkin täällä oltava häntä aina odottamassa?ketsku kirjoitti:Markja myös vänkää asioista jotka eivät pidä paikkaansa ja vaikka kymmenet muut palstailijat antavat todisteita niin markja sivuuttaa ne. Joka kerta se menettää kasvonsa väittelyissä ja kutit loppuvat kesken mutta aina se jaksaa jatkaa eri ketjussa.
Ja jos et ole vieläkään ymmärtänyt, niin Markus on todellakin ainoa joka täällä kasvojaan menettää.