Madeleinen tapaus ( Ketju 4)
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Re: Madeleinen tapaus ( Ketju 4)
Minusta tuolle Paynen vierailulle on kaksi vaihtoehtoista selitystä.
a) Payne kävi hakemassa tytön ruumiin
b) Gerry lähetti Paynen tietoisesti käymään, koska halusi järjestää niin, että joku olisi muka nähnyt Madeleinen vielä tuolloin elossa. Ja Payne ei tiedä mistään yhtään mitään.
Payne ei ole missään lausunnossaan korostanut, että hän olisi todella nähnyt Madeleinen. Hän sanoo lasten olleen yöpuvuissa. Visiitin aikakin vaihtelee alle minuutista poleen tuntiin, joten on aika todennäköistä, että Payne ei todellakaan nähnyt yhtään mitään lapsia. Kuuli korkeintaan äänet.
Minusta on myös omituista, että Gerry lähetti hänet käymään. Normaalin äidin pitäisi kyllä selvitä muutama tunti lastensa kanssa yksin ilman, että jonkun pitää käydä tarkistamassa onko kaikki hyvin. Minusta.
a) Payne kävi hakemassa tytön ruumiin
b) Gerry lähetti Paynen tietoisesti käymään, koska halusi järjestää niin, että joku olisi muka nähnyt Madeleinen vielä tuolloin elossa. Ja Payne ei tiedä mistään yhtään mitään.
Payne ei ole missään lausunnossaan korostanut, että hän olisi todella nähnyt Madeleinen. Hän sanoo lasten olleen yöpuvuissa. Visiitin aikakin vaihtelee alle minuutista poleen tuntiin, joten on aika todennäköistä, että Payne ei todellakaan nähnyt yhtään mitään lapsia. Kuuli korkeintaan äänet.
Minusta on myös omituista, että Gerry lähetti hänet käymään. Normaalin äidin pitäisi kyllä selvitä muutama tunti lastensa kanssa yksin ilman, että jonkun pitää käydä tarkistamassa onko kaikki hyvin. Minusta.
Nuotio & Äreät Tiput
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Katsoin vihdoin tuon Amaralin dokumentin.
Minua jäi siinä vaivaamaan yksi asia: Jos Madeleine todella kuoli asunnossa noin kello 21.15, miten asuntoon olisi jäänyt hajua ruumista, joka ehti olla paikallaan vain reilun puoli tuntia?
Olen ymmärtänyt, että ruumiista alkaa erittyä tuota 'kuoleman tuoksua' parissa tunnissa.
Minusta kuitenkin kaikki tuossa esitetty kuitenkin viittaa ikävä kyllä siihen, että tyttö on kuollut asunnossa. Minä kuitenkin olen varma, että se tapahtui jo aiemmin.
Ja ruumis kuljetettiin vasta tuolloin myöhään pois, pimeyden turvin. Mutta minne?
Minua jäi siinä vaivaamaan yksi asia: Jos Madeleine todella kuoli asunnossa noin kello 21.15, miten asuntoon olisi jäänyt hajua ruumista, joka ehti olla paikallaan vain reilun puoli tuntia?
Olen ymmärtänyt, että ruumiista alkaa erittyä tuota 'kuoleman tuoksua' parissa tunnissa.
Minusta kuitenkin kaikki tuossa esitetty kuitenkin viittaa ikävä kyllä siihen, että tyttö on kuollut asunnossa. Minä kuitenkin olen varma, että se tapahtui jo aiemmin.
Ja ruumis kuljetettiin vasta tuolloin myöhään pois, pimeyden turvin. Mutta minne?
Nuotio & Äreät Tiput
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Vastaan itse itselleni.
Ainoa mahdollisuus on rantahiekka.
Katselin pitkästä aikaan googlemapin sateliitti kuvaa Luzista ja ei sillä suunnalla mihin Gerry meni, ole mitään muuta kuin ranta ja hiekka.
Ainoa mahdollisuus on rantahiekka.
Katselin pitkästä aikaan googlemapin sateliitti kuvaa Luzista ja ei sillä suunnalla mihin Gerry meni, ole mitään muuta kuin ranta ja hiekka.
Nuotio & Äreät Tiput
^^Jos vähänkin tunnet sääliä muita lukijoita tai kirjoittajia kohtaan, niin lopeta tuo alituinen ruumiista kirjoittaminen, kun ei siihen ole mitään todisteita. Onko sinulla todisteita ruumiista?
Sitä ei ole jos itsekin toteat tuon ajan noin. Jotain muuta on tapahtunut.
Sitä ei ole jos itsekin toteat tuon ajan noin. Jotain muuta on tapahtunut.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
http://joana-morais.blogspot.com/
Katso dokumntti tuolta. Oikea ylälaita.
Siellä on sinulle ruumista riittämiin.
Katso dokumntti tuolta. Oikea ylälaita.
Siellä on sinulle ruumista riittämiin.
Nuotio & Äreät Tiput
...ja yrität perustella kaikkea taas aivan samoin kuin ennenkin missä ei ole ollut todisteen hiventäkään.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Et siis näemmä ole katsonut tuota.
Niin kauan kun sinulla ei ole tietoa siitä, mitä poliisitutkimuksissa tuli ilmi on varmaan parasta olla hiljaa.
Niin kauan kun sinulla ei ole tietoa siitä, mitä poliisitutkimuksissa tuli ilmi on varmaan parasta olla hiljaa.
Nuotio & Äreät Tiput
^Tiedän aivan tarkkaan mitä on tullut ilmi; ei mitään mikä viittaa arvioosi Madeleinesta.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
-
Tutkiskelija
- Jane Marple
Siinä tapauksessa sinä et osaa lukea tai sitten olet sokea. Anteeksi vaan mutta minun loogikallani...matkaaja kirjoitti:^Tiedän aivan tarkkaan mitä on tullut ilmi; ei mitään mikä viittaa arvioosi Madeleinesta.
^Näen vielä melko hyvin Tiimarin laseilla, mutta tuo on sitä samaa toistoa mitä 'olette' harrastaneet nyt jo kaksi vuotta melkein.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
-
Tutkiskelija
- Jane Marple
David Paynen käynti McCannien asunolla voi olla täysin tuulesta temmattu tarina. Gerry, Kate ja David Payne ovat voineet sen keskenään sepittää ja tarjota tarinaa poliiseille. Poliist ovat varmasti ahistaneet heti että miksiköhän heille tarjotaan näin tavallista ja mitäänsanomatonta tarinaa kuin David Payne käynti McCannien asunnolla. Vastaavanlaisia tarnoita olisi löytynyt mielin määrin. Poliisit eivät ole tyhmiä kuitenkaan. Tarina olisi mennyt "läpi" helpommin jos olisivat kertoneet että David Payne kävi katsomassa McCannien lapsia sen jälkeen kun McCannit olivta jo lähteneet Tapakseen.
Ihmettelin tässä että miksiköhän David Paynea ei kuulusteltu kuin kerran Portugalissa kun muita kuulusteltiin kaksi kaksi kertaa. (Sen lisäksi vielä Leicesterissa myöhemmin kylläkin). Ledissä kerrtottiin että Paynet jäivät McCannien kaveriksi ja tueksi Portugaliin mutta kuulustelupöytäkirjojen ja valokuvien perusteella tapasporukka jäi ainakin viikoksi Portugaliin, jopa Dianne Websterkin.
Kuulustelut:
Gerry 4. ja 10.-07
Kate 4.-07
Jane Tanner 4. ja 10.-07
Russell O*Brian 4. ja 11.-07
Matthew Oldfield 4. ja 10.-07
Rachael Oldfield 4. ja 11. -07
Dianne Webster 4. ja 11.-07
Fiona Payne 4. ja 16.-07
David Payne 4.-07
Ymmärrän jos Katea ei poliisit viitsineet rääkätä uusilla kuulusteluilla mutta David...
Kaksi vaihtoehtoa; David Paynen toinen kuulustelu on jätetty salaisiin pöytäkirjoihin tai David Payne on "karannut" Englantiin ennen kuin poliisit ehti häntä kuulustella toisen kerran.
Ihmettelin tässä että miksiköhän David Paynea ei kuulusteltu kuin kerran Portugalissa kun muita kuulusteltiin kaksi kaksi kertaa. (Sen lisäksi vielä Leicesterissa myöhemmin kylläkin). Ledissä kerrtottiin että Paynet jäivät McCannien kaveriksi ja tueksi Portugaliin mutta kuulustelupöytäkirjojen ja valokuvien perusteella tapasporukka jäi ainakin viikoksi Portugaliin, jopa Dianne Websterkin.
Kuulustelut:
Gerry 4. ja 10.-07
Kate 4.-07
Jane Tanner 4. ja 10.-07
Russell O*Brian 4. ja 11.-07
Matthew Oldfield 4. ja 10.-07
Rachael Oldfield 4. ja 11. -07
Dianne Webster 4. ja 11.-07
Fiona Payne 4. ja 16.-07
David Payne 4.-07
Ymmärrän jos Katea ei poliisit viitsineet rääkätä uusilla kuulusteluilla mutta David...
Kaksi vaihtoehtoa; David Paynen toinen kuulustelu on jätetty salaisiin pöytäkirjoihin tai David Payne on "karannut" Englantiin ennen kuin poliisit ehti häntä kuulustella toisen kerran.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
http://uk.news.yahoo.com/4/20090522/twl ... 1e0_1.html
No niin. syyllinen on siis löytynyt. Kurkkusyöpää sairastava pedofili.
Olisiko tämä nyt se ''maksettu'' syyllinen?
Miehellä on iso lapsikatras ja kuolema ehkä kolkuttelee ovelle.
Ja aika jännää porukkaa tuo Thompsonin perhe: soittavat itse tuolle epäillylleen ja ''kuullustelevat''.
Onko Thompsonit tehnyt diilin tuon pedon kanssa? Jos Raymond Hewlett tunnustaa, saa Thompsonit palkkion. Ehkäpä he lahjoittavat puolet summasta Raymond Hewlettille ja hänen perheensä elää isukin kuoltua onnellisena ja rahoissaan loppuun asti. Kuten myös Thompssonit.
Ja onko tämä nyt sitten McCannien tilaisuus? He tietävät, ettei Raymond Hewlett ole syyllinen, mutta antavat tarinan elää, koska tietävät näin itse pääsevänsä lopullisesti pälkähästä.
Tässä vanha kuva herrasta. Kuva lienee aika vanha, koska RH on 64 vuotias ja hyvin saman näköinen kuva löytyi jutusta jo vuodelta 2001.

Uskokaa tai älkää. Näin tässä tulee käymään.
No niin. syyllinen on siis löytynyt. Kurkkusyöpää sairastava pedofili.
Olisiko tämä nyt se ''maksettu'' syyllinen?
Miehellä on iso lapsikatras ja kuolema ehkä kolkuttelee ovelle.
Ja aika jännää porukkaa tuo Thompsonin perhe: soittavat itse tuolle epäillylleen ja ''kuullustelevat''.
Onko Thompsonit tehnyt diilin tuon pedon kanssa? Jos Raymond Hewlett tunnustaa, saa Thompsonit palkkion. Ehkäpä he lahjoittavat puolet summasta Raymond Hewlettille ja hänen perheensä elää isukin kuoltua onnellisena ja rahoissaan loppuun asti. Kuten myös Thompssonit.
Ja onko tämä nyt sitten McCannien tilaisuus? He tietävät, ettei Raymond Hewlett ole syyllinen, mutta antavat tarinan elää, koska tietävät näin itse pääsevänsä lopullisesti pälkähästä.
Tässä vanha kuva herrasta. Kuva lienee aika vanha, koska RH on 64 vuotias ja hyvin saman näköinen kuva löytyi jutusta jo vuodelta 2001.

Uskokaa tai älkää. Näin tässä tulee käymään.
Nuotio & Äreät Tiput
-
Tutkiskelija
- Jane Marple
No voi hyvänen aika sentään.