Tosin jollain pervolla mielleyhtymällä, milloin pidetään Prisonissa vaahtobileet?
Pub Prison **AVATTU**
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Re: Pub Prison **AVATTU**
Pakko oli ottaa olut vaikka ajattelin olla ottamatta.Johanna Tukiainen discopallon kanssa oli liikaa...
Tosin jollain pervolla mielleyhtymällä, milloin pidetään Prisonissa vaahtobileet?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Saavuin myös "parille". Huono päivä, paska fiilis. Oluella parempaan suuntaan. 
*skål*
Sivusilmällä Kadonneet - YLE
*skål*
Sivusilmällä Kadonneet - YLE
Helvetti! Kaikki mikä näkyy, on matkaa..
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Toimii aina.rAWr kirjoitti:Saavuin myös "parille". Huono päivä, paska fiilis. Oluella parempaan suuntaan.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Yäks sun etanoillesi, ei sattuisi olemaan ostereita? Ikinä en ole maistanut, mutta kertahan se olisi ensimmäinenkin
Nyt piikki kiinni ja nukuk.....n koko sakki. Hyvä yöuni takaa virkeän työpäivän huomenna.
Nyt piikki kiinni ja nukuk.....n koko sakki. Hyvä yöuni takaa virkeän työpäivän huomenna.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Ehkä ois pitäny kokeilla noita hyviä yöunia..maija turjukka kirjoitti:Hyvä yöuni takaa virkeän työpäivän huomenna.
Noh, menee se näinkin..korjaussarjaa.
Helvetti! Kaikki mikä näkyy, on matkaa..
Ämpärillinen Toclasea kiitos. Ja jotain mikä palauttaa äänen. Ja poistaa liman. Ja lihaskivun. Ja vitutuksen.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Kylli taitaa tarvita pienen ruukullisen Chartreusea. Ellei baarista löydy, niin absinttia mun piikkiin.
Itse piipahdan ottamaan vain yhden ämpärillisen valkoviiniä, jotta olisin raikkaimmillani vastaanottamassa vieraita residenssin puutarhassa illansuussa. Glamourillisuudesta ei voi tinkiä.
Itse piipahdan ottamaan vain yhden ämpärillisen valkoviiniä, jotta olisin raikkaimmillani vastaanottamassa vieraita residenssin puutarhassa illansuussa. Glamourillisuudesta ei voi tinkiä.
Kylli residence, lady of the house speaking. No, she´s workin´in the garden... What, drunk and naked, acting horny? Our Paula??
Ei, kylli nyt pitää saada iso astiallinen Negronia. Lähtee yskä kertaheitolla ja pölytkin kaikkoaa ympäristöstä kuin taikaiskusta. Liittykää seuraan.
Ei, kylli nyt pitää saada iso astiallinen Negronia. Lähtee yskä kertaheitolla ja pölytkin kaikkoaa ympäristöstä kuin taikaiskusta. Liittykää seuraan.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Kylli Kylli Kylli!
Mä tarjoan sulle saavillisen Neggiä! Mulle lasi punkkua.
Mä tarjoan sulle saavillisen Neggiä! Mulle lasi punkkua.
Nanika ga tooku matteiru to
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Tää tahtoo koko putelin Jägeriä,kaikenmaailman "HauliHeikkien" masentamana,jaa mutta toimiskohan toi yskänlääkkeenä?KYYYLLIII tuus koittaan,minä tarjoon.........koko illan. 
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Väsynyt mutta onnellinen,yksi saunaolut, kiitos!
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Tää ottaa nyt pitkästä aikaa punaviiniä, kun tänään on todettu etten kuitenkaan ole sille allerginen. 
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Jägeriä parempaa yskänlääkettä ei kait olekaan... tai kylli ehkä kannattaisi kokeilla vielä anistippojakin, kylli alan miehet tietää nää jututJohn Doe kirjoitti:Tää tahtoo koko putelin Jägeriä,kaikenmaailman "HauliHeikkien" masentamana,jaa mutta toimiskohan toi yskänlääkkeenä?KYYYLLIII tuus koittaan,minä tarjoon.........koko illan.
Ittelleni otan vaniljaisen omppusiiderin. Sitä vähemmän laittia tällä kertaa.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Ah, saunaolutta ltr. Tai kaks. Pari vp.tä, joten voinemme nauttia riittäviä määriä.
Pitäiskö käydä ihan vieraissa baareissa?
Pitäiskö käydä ihan vieraissa baareissa?
Paskanen tukka
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Josko Rokkibaariin karkaisit....sinne voisit terveisiä viedä täältä kaukaa etelästä.
Kesällä jos ehtis parille itsekkin sinne. 
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?