Pub Prison **AVATTU**
-
Bleddyn
- Neuvoja-Jack
Re: Pub Prison **AVATTU**
Suuttumus ja muutkin negatiiviset tunteet purettu puutarhassa. Tai ainakin takapiha alkaa pikkuhiljaa näyttää semmoiselta, kun viimeinkin sain kukat maahan. Saas nähdä kauanko nuo mun petuniani pysyvät hengissä. Sitä seuraillessa kelpaisi vaikkapa jokin hyvä valkkari.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Puolimielet hajalla
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Koukkaathan sitten tätä kautta ja otat mut mukaan, jooko? Kun en oikein usko, että tuo rapsu kuitenkaan tänne asti ehtii, niin voisinkin kävästä itse siellä suunnallaJohn Doe kirjoitti:Josko Rokkibaariin karkaisit....sinne voisit terveisiä viedä täältä kaukaa etelästä.Kesällä jos ehtis parille itsekkin sinne.
-täänytolisenluokanvitsietteitätäkukaanvoiottaatosissaan-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Oi oi, Rokkibaaria kyllä ikävä. Se on mahtava paikka.John Doe kirjoitti:Josko Rokkibaariin karkaisit....sinne voisit terveisiä viedä täältä kaukaa etelästä.Kesällä jos ehtis parille itsekkin sinne.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Mä olin ymmärtävinäni, että se on tää mesta:
http://www.45special.com/fi/ohjelma/tapahtumat/hae/614
hopihopi, olet jo vähän myöhässä
http://www.45special.com/fi/ohjelma/tapahtumat/hae/614
hopihopi, olet jo vähän myöhässä
Hyvät ihmiset, se on nelivitonen, eikä rokkibaari!
edit. en ole myöhässä.
edit. en ole myöhässä.
Paskanen tukka
Ohoh jopas täällä on keskustelu käynyt.
Kiva, otin sitten kaksi lasillista punkkua ja nyt on pää kipeä. Vanhaksi sitten kai tulossa
Kiva, otin sitten kaksi lasillista punkkua ja nyt on pää kipeä. Vanhaksi sitten kai tulossa
Nanika ga tooku matteiru to
Kyllä mää ottaisin tosissaan, sohvalla sitten.maija turjukka kirjoitti:Koukkaathan sitten tätä kautta ja otat mut mukaan, jooko? Kun en oikein usko, että tuo rapsu kuitenkaan tänne asti ehtii, niin voisinkin kävästä itse siellä suunnallaJohn Doe kirjoitti:Josko Rokkibaariin karkaisit....sinne voisit terveisiä viedä täältä kaukaa etelästä.Kesällä jos ehtis parille itsekkin sinne.
![]()
![]()
-täänytolisenluokanvitsietteitätäkukaanvoiottaatosissaan-
Paskanen tukka
...Ja yskä sen kuin paheni kun taisin ylilääkitä itseäni, kiitos Prisonin suuren kannustusjoukkueen. Kivaa kuitenkin oli lääkintähommissa joten otetaans sille vaikka... Kyllin erikoinen: 1/3 Giniä, 1/3 Fisua ja 1/3 Sorbusta. Negronin tapaan roksilasista ja jäillä tai kuivana, missään nimessä ei mitään litkuja lantrinkiksi. Ja yskälle kyytiä!!
...Ja tahdon jakaa tämän tunteen teidän kanssanne Rakkaat Ystävät. Ehtaa ja suurta kotimaista tunnetta á la Armi & Danny: Loving you only.
http://www.youtube.com/watch?v=5gLooh_0Eck
...Ja tahdon jakaa tämän tunteen teidän kanssanne Rakkaat Ystävät. Ehtaa ja suurta kotimaista tunnetta á la Armi & Danny: Loving you only.
http://www.youtube.com/watch?v=5gLooh_0Eck
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Löytyykös täältä sitä uutta Kurkoa,turbo karpaloa?Semmonen tartis nyt saada,tai oikeastaan vaikkas useampi."Kuikuilee" ympärilleen enemmän tai vähemmän tosissaan ja ihmettelee mihin kaikki "vitsinvääntäjät" on kaikonnu.Jaahas,turboa löytyy,Skål sille.....ja kierros kaikille. 
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Mä voisin sitten varmaan kokeilla tuota Kyllin erikoista. Tuleepahan ainakin saunassa paremmin hiki, kun ottaa pienen napanterin ennen löylyyn menoa
Mistä kummasta tuo Kylli aina kaivaa nää klassikkobiisit?
"...If destiny would make Me famous and strong..."
Mistä kummasta tuo Kylli aina kaivaa nää klassikkobiisit?
"...If destiny would make Me famous and strong..."
Kylli kirjoitti:Kyllin erikoinen: 1/3 Giniä, 1/3 Fisua ja 1/3 Sorbusta.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Äläs ny Chopper,Sorbuksessahan on Pihlajanmarjat parhaassa muodossaan,väittää alanmiehet.Tarjoilija....soittajalle Soppaa,koko pullollinen.Nii ja kaikille muille tuo Kyllin erikoinen,minä maksan ja se on sit jokaisen juotava kans,on epäkohteliasta kieltäytyä tarjotusta juomasta.

-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Täähän kuoli koko mesta.Auttaskos tämmöinen,ku kesäkin on ihan ovella?Omia muistoja ainakin herättelee mukavasti.Lisää viinaa....silmät liikkuu!! http://www.youtube.com/watch?v=cOrc37wNUqU
Fisua? Mitä se on?Kylli kirjoitti: Kyllin erikoinen: 1/3 Giniä, 1/3 Fisua ja 1/3 Sorbusta. Negronin tapaan roksilasista ja jäillä tai kuivana, missään nimessä ei mitään litkuja lantrinkiksi. Ja yskälle kyytiä!!
Paskanen tukka