Johanna Tukiainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

^ :mrgreen: Onneksi edes joku ( 8) ) on sen verran vähemmän itsetuhoinen, kuin te ja ymmärtää olla klikkaamatta tuota linkkiä...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
elisa_day
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

^ No jos en aikaisemmin ollut itsetuhoinen, niin nyt olen. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET KATSOKO TUOTA VIDEOTA!
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Höhöh, mä olen sitten vissiin jo vanha ja kaiken nähnyt, kun mua tuo video vaan nauratti. Tosin olinkin sen jo nähnyt joskus syksyllä, niin ei tullut ihan shokkina :lol:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Kuva
Uskomaton video.
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Heeei, toiset tyhkää tuks.. muhkummasta ;)
Tuo video taidettiin linkittää jo aiemmin? Ainakin muistan katsoneeni mutta taisi olla erilainen? Tai sitten vain suljin sen viimeksi hyvin nopeasti.. Ärsyttäviä noi niin kuluneet malli-ilmeet ja eleet kuvauksissa :roll:
Nanika ga tooku matteiru to
Ingrid
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

Voi pyhä sylvi, kehitän vielä bulimian tätä "misua" tsiigaillessa :shock: Ei parane syödä Tuksu-juttuja klikkaillessa... Onnea bodarille, jonka naama oli hienotunteisesti jätetty kuvan ulkopuolelle :D
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

elisa_day kirjoitti:Kalessin, inhoan sinua ikuisesti, kun laitoit tuon linkin tänne! Vitsivitsi

:lol:
ah ihanaa:) juuri tällaista reaktiota odottelinkin;) mutta siis, tämän pätkän alku on postattu palstalle aikaisemminkin, mutta osa oli ihan uutta "matskua" varsinkin nämä private partsien vilauttelut...(jotka siis edelleen on syöpyneinä verkkokalvoilleni...)

mutta jos tämä pätkä on jo postattu pahoitteluni, mutta käykäähän nyt kaikki ihastelemassa Tuksukkeen upeaa lauluääntä ja säälimässä teippauksia naamassa;)

http://www.seiska.fi/seiskatv/_a95420/k ... on+versio/

ja muistakaa nyt kaikki pikku palleroiset, että tuksun suoriutuminen studioon on jumalan ansiota, koska "olisi voinut kuolla tai halvaantua siinä pudotuksessa" eli siis suomeksi, kun kynti kärsällään nurtsia siskonsa kanssa. ja onhan se siis ihan reilua, että siskokin kävi vähän pyörähtelemässä, kun muutenkin tekevät aina kaiken yhdessä.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kalessin
Adrian Monk

varsinaisesti Tony Halme ei liity tähän ketjuun, mutta oikeastaan tuksulla on ollut sutinaa Halmeen kanssa niin tämän videon voi ihan hyvin liittää tänne. EI taida olla Halmeellakaan olla enää kaikki inkkarit kanootissa...toistoksi menee jutut...surullista...

http://www.seiska.fi/seiskatv/_a94466/t ... tuskirjan/
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Vai paljastuskirja eduskunnasta? :lol: Taitaa tulla poliittis-sävytteinen "juoppohullun päiväkirja.":
Ma: Ei paikalla
Ti:Ei paikalla
Ke: Ei paikalla.... Yms? :mrgreen:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Kalessin
Adrian Monk

mut toisaalta mitä siellä suotta istuu, kuulittehan te miten turhautunut Tontsa oli, kun aina tarvii toisten tuen eikä voikaan ihan yltiöpäisesti hillua miten sattuuu. eihän sitä nyt silloin viitsi paikalle tulla 8)
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

http://www.iltalehti.fi/viihde/200905299675088_vi.shtml
Radiosoittoon Lööppijulkkiksen on määrä kajahtaa juhannuksen tienoilla, kertoo kappaleen tuottaja ja sanoittaja Tuija Järvinen torstaisessa tiedotteessaan.

- Kuuntelin single kappaleen ensimmäisen kerran tänään. Kaiken kaikkiaan olen ihan tyytyväinen kokonaisuuteen, kertoi Järvinen.

Hänen mukaansa Lööppijulkkis on tarttuva ja tanssittava kesäbiisi. Kuulijoille tuottaja kuitenkin teroittaa, ettei Tukiainen ole ammattilaulaja.

- Johanna on show-esiintyjä. Hän esiintyy koko karismallaan, ei pelkällä äänellään, kuvailee Järvinen. - Huumoria pitää olla mukana kappaletta kuunnellessa.

Singlen kannessa on tarkoitus käyttää Miamissa otettuja valokuvia, jotka löytyvät myös Johanna Tukiaisen ja hänen sisarensa Julian yhteiseltä kalenterilta.

Lööppijulkkis esitetään ensimmäisen kerran julkisuudessa Raumanmeren Juhannuksessa. Porissa järjestettävä festivaali on Suomen suurin juhannustapahtuma.

Jäi sitten Rmj väliin, onneksi.
Aika "imartelevaa" tuo: "olen ihan tyytyväinen kokonaisuuteen" kun kyseessä on tuottaja.
Käviköhän niinkuin Matin kanssa että "kaikki studiokikat on nyt käytetty". :mrgreen:
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

Damien kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/viihde/200905299675088_vi.shtml
Lööppijulkkis esitetään ensimmäisen kerran julkisuudessa Raumanmeren Juhannuksessa. Porissa järjestettävä festivaali on Suomen suurin juhannustapahtuma.

Jäi sitten Rmj väliin, onneksi.
Aika "imartelevaa" tuo: "olen ihan tyytyväinen kokonaisuuteen" kun kyseessä on tuottaja.
Käviköhän niinkuin Matin kanssa että "kaikki studiokikat on nyt käytetty"
Hyvin on Iltalehtikin ajan hermolla. Raumanmeren juhannus järjestettiin viimeksi kaksi vuotta sitten...

Olen kyllä seikkailemassa tuolla Porin Party Campissä. Täytyy mennä vaikka buuamaan Tukisukalle jos ei satu joku hyvä bändi soittamaan samaan aikaan tai jos olen juuri ottanut täyden tuopin eteeni. Mutta jos satun paikalle niin otan sitten videokuvaa -> youtube.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Johanna Tukiainen palkkasi henkivartijan
26.05.2009 07:30
Johanna Tukiainen on vuodien julkkis. (Kuva: Markku Ulander/Lehtikuva)

Kohublondi Johanna Tukiainen kertoi Radio Novan Eppu torilla -ohjelmassa lauantaina ahdistuneensa niin paljon ihmisten ylenpalttisesta huomiosta, että liikkuu nykyisin yöelämässä palkkaamansa turvamiehen kanssa.

Johanna kertoi ohjelman juontajalle Eppu Salmiselle ahdistuneensa siitä, ettei saanut olla rauhassa Helsingin yössä.

– Mä koin sen ahdistavaksi, että ihmiset tulivat jatkuvasti pyytämään nimikirjoituksia ja esimerkiksi koskettelemaan mua ja mun hiuksia, Johanna perusteli.

Hän sai myös tarpeekseen keväällä sattuneesta välikohtauksesta, jossa joutui ikävän "kansanhyökkäyksen" kohteeksi ravintolasta tullessaan.

Nainen on miettinyt myös sitä, olisiko julkisuudesta vetäytyminen kaikkein viisain ratkaisu.

– Kyllä mä sitä olen miettinyt. Mun mielestä esimerkiksi media on vähän kuin kaksiteräinen miekka, siinä on omat hyvät ja omat huonot puolensa. Olen huomannut, että mua ärsyttää, jos vähään aikaan ei tiedotusvälineissä ole mitään juttuja musta. Toisaalta sitten kun on, niin sekään ei aina ole hyvä asia, Johanna naurahti.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Loka kirjoitti:Nainen on miettinyt myös sitä, olisiko julkisuudesta vetäytyminen kaikkein viisain ratkaisu.

– Kyllä mä sitä olen miettinyt. Mun mielestä esimerkiksi media on vähän kuin kaksiteräinen miekka, siinä on omat hyvät ja omat huonot puolensa. Olen huomannut, että mua ärsyttää, jos vähään aikaan ei tiedotusvälineissä ole mitään juttuja musta. Toisaalta sitten kun on, niin sekään ei aina ole hyvä asia, Johanna naurahti.
[/quote]
Ai että on Johanna oikein miettinyt? :mrgreen:
Jos oikein muistan niin neiti on jo luvannut vetäytyä julkisuudesta muutamaan kertaan. :twisted:
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

Damien kirjoitti: Jos oikein muistan niin neiti on jo luvannut vetäytyä julkisuudesta muutamaan kertaan.
Niin ja sekin on ollut aina hätähuuto kun hänestä ei ole kirjoitettu kahteen päivään.
Mutta odotetaan koska media kyllästyy. Esimerkiksi: kuka muistaa Marika Fingerroosia enää?
Vastaa Viestiin