Vastaan vaikkei minulta kysyttykään. Käsittääkseni nimppariseksin aikana huudetaan toistuvasti päivänsankarin nimeä. Ylennysseksissähän sotilasarvo on samassa asemassa...!maija turjukka kirjoitti:^^^ Et viitsis kertoa tämmöselle vanhalle kalkkikselle, kuinka nimppariseksi eroaa tavallisesta seksistä???![]()
Mikä ilahduttaa tänään?
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Re: Mikä ilahduttaa tänään?
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Tänkspänks, hyvä selvennys
Näköjään mun tarttee sitten aikaistaa mun ja ukkokullan juhannussessiota muutamalla viikolla, jotta pääsen huutamaan sen nimeä 
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Eikös lippujuhlapäivänä ole luvassa sitten ylennyksiä?maija turjukka kirjoitti:^Tänkspänks, hyvä selvennysNäköjään mun tarttee sitten aikaistaa mun ja ukkokullan juhannussessiota muutamalla viikolla, jotta pääsen huutamaan sen nimeä
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Eli jokseenkin 200% enemmän kuin minä. Toiset sen taitaa elon ja karkelon vai mites se nyt meni.Chopper kirjoitti:No sentään kaksi kertaa vuodessamaija turjukka kirjoitti:
t.nimim. vain ja ainoastaan jouluna ja juhannuksena piilossa peiton alla
Noh, kaikkea ei voi saada.
Every ship must sail a world.
Lopetan tipattoman tänään ja kohta aukeaa korkki 
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Minkä ihmeen tipattoman? Viikon vai Lauantain?Chopper kirjoitti:Lopetan tipattoman tänään ja kohta aukeaa korkki
Sähän oot täällä foorumilla heilunut jokatoinen vk.loppu kaljapäissäsi...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Noh noh,en tod. oleMike Manner kirjoitti:Minkä ihmeen tipattoman? Viikon vai Lauantain?Chopper kirjoitti:Lopetan tipattoman tänään ja kohta aukeaa korkki![]()
Sähän oot täällä foorumilla heilunut jokatoinen vk.loppu kaljapäissäsi...![]()
Tänä vuonna oon juonu tasan kerran ja silloinkin vain muutaman (joka tarkottaa mun mittakaavassa sellaista n. 10 olutta/lonkeroa).
Todistettavasti syytön
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Kävin tänään kaupungilla ja yllätin äidin ostamalla hänelle kukkia. Kiitteli hirvittävästi ja ilahdutti itseäni hirveästi äidin ilo. Lisäksi huomenna taas reissuun! \o/
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
.
Illan ohjelmassa paholaismaista kaakaon dokaamista ja eeppinen elokuva Kwai-joen silta, joka tuli viimeksi nähtyä joskus vuosikymmeniä sitten...
.
Illan ohjelmassa paholaismaista kaakaon dokaamista ja eeppinen elokuva Kwai-joen silta, joka tuli viimeksi nähtyä joskus vuosikymmeniä sitten...
.
.
kaukana poissa
.
kaukana poissa
.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Hienoa huomata, että luonnossa ei mikään mene hukkaan. Vapun tienoilla kuolleesta joutsenesta on jäljellä enää läjä höyheniä, puhtaaksi kaluttu selkäranka ja toinen siipi. Kaikki muut raadon osat ovat tipotiessään, kettu/supikoira/karhu varmaan vienyt mennessään...

P.S. Meillä ei sitten todellakaan harjoiteta salametsästystä, vaan ko. joutsen kuoli lennettyään sähkölinjaan tuossa meidän pellon yläpuolella.

P.S. Meillä ei sitten todellakaan harjoiteta salametsästystä, vaan ko. joutsen kuoli lennettyään sähkölinjaan tuossa meidän pellon yläpuolella.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Uudet kujeet <3
Oikea vapaa viikonloppu pitkästä aikaa ja omenapuu, joka istutettiin pihalle vasta toissapäivänä ja on jo nyt lähtenyt kasvamaan ja edistymään. Nuppuja paljon!
Nothing is quite what it seems
Sade
.
Saavat nurmi ja kukat kauan kaipaamansa vettä.
Saavat nurmi ja kukat kauan kaipaamansa vettä.