Pub Prison **AVATTU**
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Re: Pub Prison **AVATTU**
Pari fisua vajaa GD tilaa lavallisen jylinää, piikkiin..
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Kai sit istutaan GDn kanssa kaksin tässä puljussa?No ei kun pullo pöytään sen kunniaks,GD mikäs puteli otetaan,minä voin maksaa.Nii ja toi onneton DJ paiskataan pihalle,tai juotetaan känniin,mutta tällä aloitetaan! http://www.youtube.com/watch?v=j97trAZe_3E

Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Rapsulle tiedoksi, että Fisu on Fisherman´s Friend -ärjymakeisilla maustettua vodkaa
Kai sä nyt muistat ne paperipussissa olevat kaamean makuiset imeskeltävät, mitä saa ainakin hyvin varustetuista apteekeista? Niitä kun murskaa tehosekoittimella ja liuottaa muutaman tunnin vodkassa, niin siitä se iloksi muuttuu...
Mikähän ihmeen rahamies tuo JD oikein on olevinaan, kun koko ajan on tarjoomassa? Varokoon vaan, kunhan loputkin minfoleidit löytää tänne, niin on kohta helisemässä
Mikähän ihmeen rahamies tuo JD oikein on olevinaan, kun koko ajan on tarjoomassa? Varokoon vaan, kunhan loputkin minfoleidit löytää tänne, niin on kohta helisemässä
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
No arvelinkin ettei oo viinakaupan juomaa. Kaikkia stanoita sitäon, että tommosia!
Parempi on apteekinsalmiakki kippurahännässä, vaan ei oo kippuraakaan enää, nyyh.
Parempi on apteekinsalmiakki kippurahännässä, vaan ei oo kippuraakaan enää, nyyh.
Paskanen tukka
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
No mä kyllä luulin, että kaikki kalamiehet tuntee Fisun
Tässä vielä sulle kuva:
http://www.fishermansfriend.fi/
http://www.fishermansfriend.fi/
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Jaa jaa,tuossa allekirjoituksessa lienee....jotakin ja rahahan on niin vanha keksintö,että sitä pitäis olla jo kaikilla.
Mutta paiskaampa biisillä,ettei totuus unohtuis.
Nii ja mitäs kukakin ottaa juodakseen?
http://www.youtube.com/watch?v=4zF2VvWMDtI
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Ei muuten tule (se krapula siis), kun ottaa varovasti
Yks negroni ja sitten nukkumaan.
Yks negroni ja sitten nukkumaan.
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Äläs Turjukka karkaa.....vastahan tässä päästiin alkuun.
Nii ja mä soitan biisin mikä kelpaa sullekkin,krapulalla tai ilman!
http://www.youtube.com/watch?v=ZEB5Ypqg34A Tää on mun suosikki,kun "sattumoisin" tiedän miksi tää biisi on tehty. http://www.youtube.com/watch?v=BYo-zrMHti8 
Rapirapi muru, kuten maija jo selvitti kyse on kylli ihan kaupan juomasta, vaikka toki sitä voi itsekin valmistaa ihan niinkuin toista tappokamaa eli salmaria. Kyllin erikoisreseptihän saavuttikin heti niin suuren suosion että pitänee tinkiä tietystä periaatteesta ja kokeilla sitä ihan reaalielämässäkin. Pitkällisen harkinnan ja tarkkaakin tarkemman karsinnan jälkeen maistaja-koekaniiniksi valikoitui Chopperrapier kirjoitti:No arvelinkin ettei oo viinakaupan juomaa. Kaikkia stanoita sitäon, että tommosia!
Ei vaan, kantakaa vielä sitä yskänlääkettä, Toclase ei enää auta, Cocillanaa peliin ja heti. Ja Buranaa. Ja Minfon remppasiivousryhmä vois mennä siivoamaan nuo loput betonipölyt ennen kuin Kylli tukehtuu ihan oikeasti. Jäis harmillisesti kesäbileet väliin.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Nääh, turhaan kannat huolta niistä kesäbileistä. Onhan siihen vielä kolme viikkoa aikaa, kylli sä siiheksi tokenet ilman mitään ärjysekoituksiakin 
^Niin..ajattelinkin että muut huolestuu
. Nimenomaan sekoituksia en kaipaa vaan kunnon yskän- ja särkylääkettä! Eikös Prisonissa ole kaiken kattava palvelu- ja tuotevalikoima?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
^ Suosittelen Codesan comp. yskänlääkettä.Sitä tosin saa vain reseptin kanssa ja on sellasta "myrkkyä" että kyllä yskä lähtee eka huikan jälkeen,voin suositella...Niin ja reseptikin jää sitten apteekkiin ettei tosiaankaan ole kyse mistään lakritsin makuisesta sokerivesiliuoksesta 
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Eikä muuten pariin päivään kannata kusta purkkiin, koska näyttää Codesan Compin jälkeen testitulos positiivista kodeiinin suhteen.Chopper kirjoitti:^ Suosittelen Codesan comp. yskänlääkettä.Sitä tosin saa vain reseptin kanssa ja on sellasta "myrkkyä" että kyllä yskä lähtee eka huikan jälkeen,voin suositella...Niin ja reseptikin jää sitten apteekkiin ettei tosiaankaan ole kyse mistään lakritsin makuisesta sokerivesiliuoksesta
Niin ja kiitti vaan Kylli, tartutit taudin sitten minuunkin... oletko juonut mun lasista?
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
No tossa oli sellanen turkoosi muoviämpäri josta hörppäsin, oliko se sun drinksu? Vai pussaattiinko me epähuomiossa?
Tarkoitatko että viinakaupasta saa Fisömänsfrendviinaa? Kippura ja Kievari ovat ikävä kyllä menneitä.Kylli kirjoitti:Rapirapi muru, kuten maija jo selvitti kyse on kylli ihan kaupan juomasta, vaikka toki sitä voi itsekin valmistaa ihan niinkuin toista tappokamaa eli salmaria. Kyllin erikoisreseptihän saavuttikin heti niin suuren suosion että pitänee tinkiä tietystä periaatteesta ja kokeilla sitä ihan reaalielämässäkin.rapier kirjoitti:No arvelinkin ettei oo viinakaupan juomaa. Kaikkia stanoita sitäon, että tommosia!
Paskanen tukka