Joudutko useinkin kusemaan purkkiinMotiivitOn kirjoitti: Eikä muuten pariin päivään kannata kusta purkkiin, koska näyttää Codesan Compin jälkeen testitulos positiivista kodeiinin suhteen.
Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Ei ei... mun muoviämpärini on kylli sininen... ei kai sitten jää muuta vaihtoehtoa kuin se pussaaminen... mihin unohtui cyberturvaseksi, kun tuolla lailla tauti pääsi tarttumaan?Kylli kirjoitti:No tossa oli sellanen turkoosi muoviämpäri josta hörppäsin, oliko se sun drinksu? Vai pussaattiinko me epähuomiossa?
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
No en enää. Mutta edellisessä työpaikassa jouduin. Ammatinvalintakysymys, tuo purkkiin kuseminenkin.Chopper kirjoitti:Joudutko useinkin kusemaan purkkiin?
Edit: Ennen kuin joku vääräleuka ehtii; Ei en joutunut vaihtamaan työpaikkaa purkkiin kusemisen vuoksi, puhtaat oli testit.
seli seli,kuitenkin vedetty Codesania minkä ehtiiMotiivitOn kirjoitti:
Edit: Ennen kuin joku vääräleuka ehtii; Ei en joutunut vaihtamaan työpaikkaa purkkiin kusemisen vuoksi, puhtaat oli testit.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Jeps. Mutta mitä ihmettä on Kippura ja Kievari???rapier kirjoitti:Tarkoitatko että viinakaupasta saa Fisömänsfrendviinaa? Kippura ja Kievari ovat ikävä kyllä menneitä.
...Ei seetana, se turkoosi ämpäri taisi sisältää ikkunanpesuliuosta. Päästä vippaa jotenkin kummasti. Vai suuret tunteetko ne nyt keikuttaa?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Joo, ilmiselvästi olet nauttinut yliannoksen niitä Armi&Danny -juutuubeja siellä sairastaessasi
Mun ikkunanpesuveteni on kyllä viskattu pois jo torstaina, niin että niitä et ainakaan ole juonut. Niin että antaa nyt sitten kuulua, oliko tuo MotiivitOn hyväkin pussailemaan?

Mun ikkunanpesuveteni on kyllä viskattu pois jo torstaina, niin että niitä et ainakaan ole juonut. Niin että antaa nyt sitten kuulua, oliko tuo MotiivitOn hyväkin pussailemaan?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kippurahäntä on viljasta tislattua hyvää viinaa.
http://www.isokaato.com/viina.php?id=40
Etiketissä oli leijonavaakuna ja leijonallahan on häntä kippurassa.
Kievari oli genevertyyppinen katajanmarjainen herkku.
http://www.isokaato.com/viina.php?id=40
Etiketissä oli leijonavaakuna ja leijonallahan on häntä kippurassa.
Kievari oli genevertyyppinen katajanmarjainen herkku.
Paskanen tukka
MotiivitOn kirjoitti:Ei ei... mun muoviämpärini on kylli sininen... ei kai sitten jää muuta vaihtoehtoa kuin se pussaaminen... mihin unohtui cyberturvaseksi, kun tuolla lailla tauti pääsi tarttumaan?Kylli kirjoitti:No tossa oli sellanen turkoosi muoviämpäri josta hörppäsin, oliko se sun drinksu? Vai pussaattiinko me epähuomiossa?
Heti kun selkä välttää niin täällä harrastetaan mitä sattuu. Hyi hyi teitä, ettekös häpeä!
No et sinä Kylli tietenkään, miesten vikahan se aina on
Nanika ga tooku matteiru to
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Ohoh, Clyde, et kai vaan ole mustasukkainen?
Eikös tuo tasapuolinen flirttailu joka suuntaan suorastaan kuulukin asiaan täällä Prisonissa? Täällähän on kaikki naiset niin kauniita ja miehet komeita, että muutama pusu sinne tänne on ihan normaalia

-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Jes! Vihdoin paikka minullekkinmaija turjukka kirjoitti:Täällähän on kaikki naiset niin kauniita ja miehet komeita
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Ai siis tuotako se flirttailu tarkoittaa..? Mä ihmettelinkin mitä se exä oikeen tarkoitti, kun jäkätti mun flirttailevan aina kun siihen tulee tilaisuus?!maija turjukka kirjoitti:Eikös tuo tasapuolinen flirttailu joka suuntaan suorastaan kuulukin asiaan täällä Prisonissa?
Nyt täytyy virittellä pano... eiku palomuuria tiukemmaksi ja säätää virustorjuntaa, jotta välttyisi tulevaisuudessa cyberseksuaalisen vallankumouksen levittämiltä taudeilta.
Onkos muuten Prisonissa jo se sellainen Dark Room?
Edit: Laitetaan vielä hiukan musiikkiakin...
Leevit - Unelmia ja toimistohommia
Oho, vihanneslaatikosta löytyi pari oluttölkkiä. Aamubissen paikka.
Ottakaas tekin.
Ottakaas tekin.
Paskanen tukka
Ei kiitos mitään litkuja. Kyllillä piisaa ikkunanpesuvettä ja seuraavana onkin sitten vuorossa mm. lattianpesuvesi (punaisesta ämpäristä). Ja sitä piisaa. Ai että on hehkeä olo -flaksi käy taatusti tänäänkin (Prisonissa) 
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Toki, tämmöinen Hello Kitty SM huone löytyyMotiivitOn kirjoitti:Onkos muuten Prisonissa jo se sellainen Dark Room?![]()
http://wikitravel.org/upload/shared//3/ ... 0d32_o.jpg
Vaikka idea onkin söpö niin mulle tulee jostain syystä mieleen Tukiainen. Yh..
Kyllillehän nyt aina käy flaksi
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Uhh... toi on kyllä aika sadistinen tekele!Clyde kirjoitti:Toki, tämmöinen Hello Kitty SM huone löytyy
![]()
Ei kovin dark, mutta ehkä Pink room?
Voisin tuoda kiväärin tuon huoneen lisärekvisiitaksi

Ihmettelinkin miksi mulla on ollut pakkomielteinen tarve pestä mattoja... sehän johtuu tuosta mäntysuovan viipyilevästä mausta kielenkärjelläni.Clyde kirjoitti:Kyllillehän nyt aina käy flaksiJa maistut ainakin raikkaalle, riippuen toki onko toi lattianpesuvesi käytettyä.
Joku henkilökunnasta, vaikkapa Shelley (=Cin Cityssä tarjoilija) vois kiehauttaa mulle Finrexinit ja lorauttaa sekaan roimasti minttuviinaa, että jaksaisin vielä töiden jälkeen saapua nauttimaan Prisonin antimista...