Bandidos
Re: BANDIDOS
mannerilla ei varmaan nyt sytyä ihan äkkiä,joten väännetään vähän sitä rautalankaa
eli siis säkään et varmaan nauttis tilanteesta jossa kävelisit kaupungilla ja vastaan tulis ihminen jonka paidassa lukis sun nimi ja alla teksti et matti meikäläinen on kusipää rotta esim...paitoja ei todellakaan oo varmaan painettu sen takia etteikö kukaan hatuista yms uskaltas tehä pasille mitään vaan niitten tarkotus on ihan muu.. sillä niinhän se menee et vasikan keinu on karu,sillä siinä ei oo ku yksi naru....
-
welmu
- Alibin satunnaislukija
Puhut odin asiaa sillä sehä on totuus että snitches get stitches
welmu
welmu
Support your local Big Red Machine / 81
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
Mike Manner kirjoitti:Miltä osin?welmu kirjoitti:Nyt taiat olla pahasti hakoteillä Mike Manner.
welmu
Sana kulkee, niin kuin tiedät, ilman mitään T-paita kampanjoitakin.
Lisäksi ko. tempaus vaikuttaa enemmänkin surkuhupaisalta ja antaa koko bändistä palloa nussivan apinalauman vaikutelman.
Kuten myös antaa idiootin kuvan, kun on pakko kirjottaa joka paikkaan vaikka ei olisi mitään hajua asiasta.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Minun mielestä tuollainen T-paita kampanja painostuskeinona antaa aika lahjattoman kuvan.jamppa kirjoitti:Kuten myös antaa idiootin kuvan, kun on pakko kirjottaa joka paikkaan vaikka ei olisi mitään hajua asiasta.
Jos on vasikoinut porukkaa, ketä ei olisi kannattanut vasikoida, niin kannattaa myös sitten samaan syssyyn vaihtaa maisemaa.
Jos ei katso tarpeelliseksi edes vaihtaa maisemaa tuollaisen jälkeen, niin varmaankaan ei myöskään kiinnosta vittujakaan minkä näköistä paitaa joku mopopoika pitää päällään.
Tosin mopopojat ei uskalla vetää päälleen mitään "Se-ja-se on vasikka" -paitaa, jos on olemassa vaara, että ko. hlö. kävelee kerholle tykki ojossa tekemään lopun siitä kampanjasta.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Valitettavasti kun sulla ei ole edes hevonvittua antaa minun kysymykseeni mitä Pasi Salo on mahtanut tehdä ansaitakseen suorituksestaan paidan, niin ole hiljaa??
Pasi Salo on vasikka. Heheh. MIkä tämä juttu ny on, kertokaas ny ku jotkut kuitenkin tiedätte.
Mike Manner, ihan oikeasti vittu:
Niin kauan ku sulla ei ole mitään asiaa juurikaan mihinkään niin ole mielummin hiljaa. Kiitos.
Pasi Salo on vasikka. Heheh. MIkä tämä juttu ny on, kertokaas ny ku jotkut kuitenkin tiedätte.
Mike Manner, ihan oikeasti vittu:
Niin kauan ku sulla ei ole mitään asiaa juurikaan mihinkään niin ole mielummin hiljaa. Kiitos.
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Koska Bambinokset elää yhteiskunnan rajojen ulkopuolella ne ei voi ostaa maitoa kaupasta. Siksi ne on siirtynyt maidontuotantoon ihan itse. Pasi Salo on siis vasikan nimi.
Siis toivottavasti, koska tuo ei olis ihan yhtä noloa, kuin kaikki muut selitykset mitä asialle voisi keksiä.
Ajatuksena ihan samaa sarjaa, kun "vittuile vaan, saunan takana on tilaa"-paidat. Useimmitenhan tuollaisen paidan omistajalla ei taida olla edes saunaa, saati resursseja viedä sen taakse ketään.
Jotenkin samanlainen säälivä olo tulee, kun miettii noita "vasikka"-paitoja.
Jos taas Pasi nyt olisikin puhunut ohi suunsa noinkin "kovamaineisen" rikollisjärjestön toimista ja kerran vasikoille käy kehnosti, niin onkos Pasi vielä hengissä..? Kovan luokan rikollisjärjestön kun luulis pystyvän tappamaan kenet tahansa Suomessa nopeammin kuin paidat tulee painosta (ehkä T. Halosta lukuunottamatta).
Ja jos haluttaisiin säilyttää edes hitunen omaa uskottavuutta, niin eikös olis ollut jo aika toimia?
Nyt vaikuttaa siltä, että Bambinoista saa vasikoida ja pahin mihin ne pystyy, on että ne painaa nimes T-paitaan. Jee.
Ei ihme että ryssät hallitsee järjestäytyneessä rikollisuudessa. Niiden päälle on hankalampi kuvitella T-paitoja joissa lukee vaikkapa "Igos Haisunovits on vasikka".
Siis toivottavasti, koska tuo ei olis ihan yhtä noloa, kuin kaikki muut selitykset mitä asialle voisi keksiä.
Ajatuksena ihan samaa sarjaa, kun "vittuile vaan, saunan takana on tilaa"-paidat. Useimmitenhan tuollaisen paidan omistajalla ei taida olla edes saunaa, saati resursseja viedä sen taakse ketään.
Jotenkin samanlainen säälivä olo tulee, kun miettii noita "vasikka"-paitoja.
Jos taas Pasi nyt olisikin puhunut ohi suunsa noinkin "kovamaineisen" rikollisjärjestön toimista ja kerran vasikoille käy kehnosti, niin onkos Pasi vielä hengissä..? Kovan luokan rikollisjärjestön kun luulis pystyvän tappamaan kenet tahansa Suomessa nopeammin kuin paidat tulee painosta (ehkä T. Halosta lukuunottamatta).
Ja jos haluttaisiin säilyttää edes hitunen omaa uskottavuutta, niin eikös olis ollut jo aika toimia?
Nyt vaikuttaa siltä, että Bambinoista saa vasikoida ja pahin mihin ne pystyy, on että ne painaa nimes T-paitaan. Jee.
Ei ihme että ryssät hallitsee järjestäytyneessä rikollisuudessa. Niiden päälle on hankalampi kuvitella T-paitoja joissa lukee vaikkapa "Igos Haisunovits on vasikka".
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Voi vittu nyt kun tämä on saanut jo näin hauskat piirteet niin minäpä kerron itse kun asiasta olen tietoinen.
Bandiitit polttivat mm. hapolla Pasi Salon kädet, sille on tehty vaikka jumalauta mitä sairasta. Ja Pasi Salo asuu edelleen Kokemäellä omalla nimellään, saattaa olla juuri nyt istumassa.
Mutta miksi Pasi Salo on vasikka ansaitsi oman paitansa kiinostaa minua, ei niinkään mikään muu.
Oliko syynä pelkkä vasikointi ja paskan pirin myynti Porissa bandidoksen nimissä? Vaiko ei se sittenkään? Mikä?
Bandiitit polttivat mm. hapolla Pasi Salon kädet, sille on tehty vaikka jumalauta mitä sairasta. Ja Pasi Salo asuu edelleen Kokemäellä omalla nimellään, saattaa olla juuri nyt istumassa.
Mutta miksi Pasi Salo on vasikka ansaitsi oman paitansa kiinostaa minua, ei niinkään mikään muu.
Oliko syynä pelkkä vasikointi ja paskan pirin myynti Porissa bandidoksen nimissä? Vaiko ei se sittenkään? Mikä?
Onko tää Pasi vaikuttanu joskus Treella?
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
On.Maikkeli kirjoitti:Onko tää Pasi vaikuttanu joskus Treella?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Saatanpa sit tuntea kyseisen kaverin.. aineet ainaki tuntu maistuvan jossain vaiheessa. Tosin ei varmaan ihan harvinaisin nimi ole suomessa etteikö voisi olla joku muukin saman niminen.Mike Manner kirjoitti:On.Maikkeli kirjoitti:Onko tää Pasi vaikuttanu joskus Treella?
-
Jv^
Nää on erittäin mielenkiintosia luettavia juuri nämä 3 moottoripyöräjengiä. Jatkakaa vaa kirjottamista. 
tere
Mistä löytis se tapio haapasen haastattelu?
Boy that was really exciting. I bet you're a big Lee Marvin fan aren't ya. Yeah me too. I love that guy. My heart's beatin' so fast I'm about to have a heart attack.
Voi löytyä yle areenalta??vic_vega kirjoitti:tere
-
parasetamoli
- Lauri Hanhivaara
tuossa vielä linkkiä : http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=1&ag=103&t=&a=5018pehtoori kirjoitti:Voi löytyä yle areenalta??vic_vega kirjoitti:tere
Käppäilin yhtenä iltana Bandidoksen kerhotilojen ohi. Oli hienoja pyöriä siinä edessä ja muutama arvokkaampi autokin (tosin muutama ihan romu). Yhdessä oli Eestin rekkarit (vahvistuksia Virosta
).